تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803000500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر لرستان: مواد مخدر عامل 55 درصد طلاق‌ها در کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر لرستان:
مواد مخدر عامل 55 درصد طلاق‌ها در کشور است
دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر لرستان گفت: مواد مخدر عامل 65 درصد همسرآزاری‎ها، 55 درصد طلاق‎ها، 30 درصد کودک آزاری‏‌ها و 23 درصد خشونت‎ها است.

خبرگزاری فارس: مواد مخدر عامل 55 درصد طلاق‌ها در کشور است



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، غلامرضا آقامیرزایی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در صورتی که سایر آمارها را از آمارهای یاد شده منفک کنیم، به این نتیجه می‏‌رسیم که بخش اعظمی از آسیب‎های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر است.
وی تاکید کرد: بر اساس آمارهای اعلام شده 80 درصد معتادان کشور علاوه بر مواد سنتی، شیشه نیز استفاده می‏‌کنند که این خود گواه آسان بودن تهیه این مواد در مقایسه با مواد مخدر سنتی است.
این مسئول با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از پیشگامان مبارزه با مواد مخدر به خصوص پس از انقلاب اسلامی بوده است، یادآور شد: این در حالی است که کشور ایران قریب به 1200 کیلو متر مرز مشترک با بزرگ‌ترین تولیدکننده تریاک در جهان است.
آقامیرزایی با اشاره به اینکه مواد صنعتی به راحتی در محیطی کوچک و با استفاده از دستگاه‎های پیش پا افتاده نیز قابل تولید است، تصریح کرد: به همین واسطه نیروی انتظامی با وجود موفقیت در مبارزه با مواد مخدر، در زمینه مقابله با مواد مخدر صنعتی به واسطه دامنه تولید آن موفقیت چشم‌گیری نداشته است.
وی اضافه کرد: با احتساب جمعیت چهار نفری برای هر خانواده ایرانی پنج تا شش میلیون نفر از جمعیت کشور با مواد مخدر درگیر هستند.
دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر لرستان با اشاره به کاهش قیمت مواد مخدر صنعتی در مقایسه با گذشته، گفت: عامل این کاهش قیمت را باید در افزایش تولید این مواد جستجو کرد.
آقامیرزایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‏‌ها و اقدامات صورت گرفته و در دستور کار استان لرستان در زمینه مبارزه با مواد مخدر، خاطر نشان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر، رشد جمعیت و قرار گرفتن استان در مسیر ترانزیت مواد مخدر گویای مستعد بودن استفاده از مواد مخدر در این استان است.
وی تاکید کرد: بر این اساس فعالیت مسئولان امر در زمینه مقابله با این آفت اجتماعی به مراتب در استان لرستان بیشتر و خطیرتر است.
این مسئول عنوان کرد: در سال جاری علاوه بر فعالیت در زمینه درمان، در حوزه مقابله با این معضل نیز گام‌های خوبی برداشته شده است که کشفیات نیروی انتظامی و برخوردهای صورت گرفته با باندهای قاچاق مواد مخدر در چهار ماهه گذشته گویای این امر است.
آقامیرزایی با تاکید بر اینکه محور اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال جاری اجتماعی کردن مبارزه است، تصریح کرد: از سویی نباید از این اصل مهم غافل ماند که امکان مقابله به صورت انفرادی و تک دستگاهی با مواد مخدر و اثربخش بودن آن وجود ندارد.
وی با اشاره به جابجایی رتبه استان لرستان از جایگاه 25 به رتبه ششم کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر آن هم در بازه زمانی کوتاه، اظهار کرد: دستیابی به این مهم افتخار بزرگی در این حوزه به شمار می‏‌رود. * افزایش 2 میلیون تومانی کمک جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد بروجرد مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد نیز گفت: در سال جاری کمک جهیزیه نوعروسان تحت پوشش این نهاد حمایتی با افزایش دو میلیون تومانی همراه است. ‌‌علی معظمی گودرزی ‌اظهار کرد: میزان کمک جهیزیه در سال گذشته دو میلیون تومان بوده است که در سال جاری با افزایش دو میلیون تومانی به چهار میلیون تومان رسیده است.
وی با اشاره به اینکه تعداد نیروهای کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان 33 نفر است، افزود: تعداد نیروی کار در این بخش بر اساس قانون باید 48 نفر باشد، بر این اساس این نهاد با کمبود نیرو مواجه است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد تعداد خانواده‎های تحت پوشش این نهاد را بالغ بر 10 هزار خانواده خواند و عنوان کرد: 19 هزار و 297 نفر به طور ثابت تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند.
معظمی گودرزی خاطرنشان کرد: از این تعداد 9 هزار و 884 خانوار مستمری‌بگیران دائم هستند که در سال 93 قریب به 72 میلیارد و 260 میلیون ریال مستمری دریافت کرده‎اند.
وی ادامه داد: سال گذشته به منظور تهیه وسایل سرمایشی و گرمایشی افراد تحت پوشش این نهاد مبلغ 212 میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد به عدم پرداخت اقساط بانکی برخی مددجویان به دلایل مختلف اشاره و تاکید کرد: سال گذشته  101 میلیون و 500 هزار به منظور پرداخت اقساط این افراد پرداخت شده است.
معظمی گودرزی افزود: در سال گذشته 230 جهیزیه با هزینه‎ای بالغ بر سه میلیارد ریال برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان تهیه شده است. وی یادآور شد: در صورت تحت پوشش بودن عروس و داماد تسهیلات ازدواج و اشتغال نیز در اختیار آنها قرار می‎گیرد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد عنوان کرد: سال گذشته این نهاد حمایتی بالغ بر یک هزار مورد کمک‎های مورد پرداخت کرده است.
معظمی گودرزی با اشاره به وجود 2800 یتیم در این شهرستان، عنوان کرد: از این میان 938 نفر زیر 18 سال هستند که مورد حمایت 2 هزار و 965 حامی قرار گرفته‎اند.
وی یادآور شد: حامیان ایتام سال گذشته 11 میلیارد و 345 میلیون به حساب آنها واریز کرده‎اند که این خود در منطقه بی‌سابقه است. انتهای پیام/85012/ل40/

94/05/07 - 18:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن