تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821015230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایمن سازی خط لوله انتقال گاز شهر زیراب انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با ایجاد جداره بتنی ایمن سازی خط لوله انتقال گاز شهر زیراب انجام شد ساری-ایرنا- رییس شرکت گاز شهرستان سوادکوه ازساخت دیواره بتنی برای محافظت از خط لوله انتقال گازحاشیه رودخانه تلار در شهر زیراب خبرداد.


چنگیز ماندی صنم روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت :سیل هفته گذشته و طغیان رودخانه تلار سبب خسارت و آسیب دیدگی 100 متر از خط لوله انتقال گاز شهر زیراب در خیابان 17 شهریور شد .
وی ادامه داد : پس از رفع خسارت و ایمن سازی لوله های گاز ، جداره سازی و ساخت نیوجرسی برای حفاظت از لوله ها در برابر سیلاب رودخانه تلار اتجام شد .
رییس شرکت گاز شهرستان سوادکوه گفت: با ساخت این جداره بتنی ، در صورت بروز سیلاب در آینده لوله های گاز حاشیه رودخانه آسیب نخواهند دید .
وی به قطع گاز چهار هزار خانوار شهر زیراب براثر سیل هفته گذشته اشاره کرد و ادامه داد : در کمتر از 24 ساعت با انجام اقدامات فوری و ویژه ، مشکل قطع گاز منازل این خانوارها رفع شد .
به گفته ماندی صنم بیشتر قطعی گاز و مشکلات ناشی از آن مربوط به خیابان 17 شهریور زیراب بودو خوشبختانه در سیل اخیر هیچ یک از روستاها با مشکل قطعی گاز مواجه نبود .
اداره گاز شهرستان سوادکوه 10 هزار و 900 خانوار مشترک زیر پوشش دارد .ک/3
2096/6097



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن