تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814733023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سريال كلاهبرداري‌هاي كارمند اخراجي سازمان آب تمام شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سريال كلاهبرداري‌هاي كارمند اخراجي سازمان آب تمام شد
داشتن اطلاعات كافي درباره نحوه انشعاب آب شهري سبب شد تا كارمند اخراجي سازمان آب نقشه كلاهبرداري از مالكان ساختمان‌هاي در حال ساخت را طراحي و اجرا كند. اين مرد هر چند موفق شد از اين راه پول زيادي به جيب بزند اما كارآگاهان پليس آگاهي او را بازداشت كردند.
به گزارش خبرنگار ما، اولين شكايت عليه اين مرد 26 ساله كه يوسف نام دارد 31 خردادماه امسال در اداره چهاردهم پليس آگاهي تهران تشكيل شد. شاكي توضيح داد: در حال ساخت ساختماني مسكوني در خيابان سيدجمال‌الدين اسدآبادي هستم. مدتي قبل مردي سر ساختمان حاضر شد و خودش را علي محمدي، كارمند سازمان آب معرفي كرد. او اطلاعات درستي درباره مشخصات ساختمان به من داد كه باعث شد به او اعتماد كنم. آن مرد خواست براي كارهاي انشعاب آب به شركت آب مراجعه نكنم. شماره حساب مدير مالي شركت آب را در اختيارم گذاشت و خواست 15 ميليون و 350 هزار تومان به حساب او واريز كنم تا كارهاي مربوط به انشعاب آب ساختمان انجام شود. من هم اعتماد كردم و پول را در چهار مرحله به همان حساب واريز كردم اما وقتي براي انجام كارهاي ساختمان مجبور به مراجعه به شركت آب شدم، فهميدم كه مردي به نام علي محمدي وجود خارجي ندارد و آن مرد فريبم داده و از من كلاهبرداري كرده است.
بعد از مطرح شدن شكايت بود كه شماره حساب مورد نظر بررسي شد و تحقيقات نشان داد كه اين حساب با اوراق جعلي افتتاح شده است. تحقيقات بيشتر هم نشان داد كه باز كننده حساب مردي به نام يوسف. ن، از كارمندان اخراجي سازمان آب است. بعد از به دست آمدن تصوير يوسف شاكي به اداره پليس دعوت شد و متهم را شناسايي كرد.
بعد از شناسايي شدن مرد كلاهبردار تحقيقات درباره سوابق او ادامه پيدا كرد. بررسي‌ها نشان داد كه يوسف دو سال قبل به علت تخلف‌هاي اداري از محل كارش اخراج شده است. پس از آن مخفيگاه متهم در شهر پرند شناسايي و متهم چند روز قبل بازداشت شد.
يوسف وقتي مورد بازجويي قرار گرفت به كلاهبرداري‌ از شاكي و جرائم مشابه اقرار كرد. او گفت بعد از اخراج از محل كارم به علت آشنايي كه با اين حرفه داشتم در خيابان‌هاي غرب و شمال غرب تهران پرسه مي‌زدم و ساختمان‌هاي در حال ساخت را شناسايي مي‌كردم. بعد اطلاعات مورد نظرم درباره مالك را به دست مي‌آوردم. بعد از به دست آوردن اطلاعات مرحله بعدي نقشه‌ام را اجرا مي‌كردم. با معرفي خودم به عنوان مأمور آب مالك ساختمان را فريب مي‌دادم. اطلاعاتي كه من درباره نحوه انشعاب آب داشتم سبب مي‌شد كه آنها به من اعتماد كنند. بعد از آن در آخرين مرحله شماره حسابي را كه با اوراق جعلي افتتاح كرده بودم، در اختيارشان مي‌گذاشتم و آنها پول مورد نظر را به حساب واريز مي‌كردند. من هم بعد از واريز شدن پول آن را برداشت مي‌كردم و به دنبال سوژه تازه‌اي مي‌رفتم.
سرهنگ كارآگاه محمدرضا ذاكراستقامتي، معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: كساني كه به اين شيوه مورد كلاهبرداري قرار گرفته‌اند به اداره چهاردهم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن