تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816291855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسالت: چگونگی دریافت مالیات نجومی در زمان رکود بازار


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رسالت: چگونگی دریافت مالیات نجومی در زمان رکود بازار تهران- ایرنا- روزنامه رسالت در شماره امروز(چهارشنبه)، سخنان محمد آزاد رئیس اتحادیه صنف آهن با تیتر «وقتی رکود بر بازار حاکم است چگونه می شود مالیات نجومی گرفت» را به عنوان خبر نخست خود انتخاب کرده است.


به گزارش ایرنا، در بخشی از این خبر آمده، محمد آزاد رئیس اتحادیه صنف آهن، فولاد و فلزات تهران در مصاحبه با رسالت گفت: وقتی رکود بر بازار حاکم است چگونه می شود مالیات نجومی گرفت. وی افزود: پرداخت مالیات یک وظیفه است؛ بسیاری از کسبه مطابق فتوای امام (ره) قبل از پرداخت وجوه شرعی مالیات خود را پرداخت می کنند. لذا باید نحوه اخذ مالیات مناسب شأن و منزلت کسبه و بازاریان در جمهوری اسلامی باشد.
وی افزود: نحوه دریافت مالیات از بازار غلط است. مالیات باید از محل درآمد پرداخت شود، وقتی در بازار رکود است چگونه می توان برخی رقم های نجومی را پرداخت کرد. مامور مالیات هنگام مراجعه به واحد صنفی دفتر عملکرد آن واحد را قبول ندارد و هزینه کردها را نمی پذیرد. نگاهی سطحی کرده و مبلغی را به عنوان مالیات تعیین می کند. مثلا برای یک واحد که پارسال 3 میلیون تومان مالیات وضع شده بود امسال 20 میلیون تومان وضع می شود، مبنای این محاسبه چیست؟
وی با اشاره به مصاحبه یکی از مسئولان مالیاتی گفت: می گویند اصناف تنها 8 درصد مالیات می دهند.
این روزنامه مجادله اخیر جان کری و یکی از سناتورهای مخالف توافق هسته ای با ایران با تیتر «دبه کری از بند صریح قطعنامه شورای امنیت» را به عنوان دومین خبر در این روزنامه به چاپ رسانده است.
در بخشی از این خبر آمده است: مجادله اخیر جان کری و یکی از سناتورهای مخالف توافق هسته ای با ایران درخصوص موضوع فعالیت های موشکی ایران، نماد عینی دبه کاخ سفید نسبت به بند آشکار قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد محسوب می شود. صورت مسئله اینجاست که وزیر امور خارجه آمریکا در نشست هفته گذشته سنا، با تأکید بر اینکه ممنوعیت فعالیت های موشکی ایران ذیل فصل 7 است، اظهاراتی مطرح کرد که به نظر می رسد برخلاف برداشت طرف ایرانی از این بند قطعنامه باشد.
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا هفته گذشته با حضور در کمیته روابط خارجی سنا به توضیح در خصوص جمع بندی مذاکرات هسته ای با ایران پرداخت.در طول این جلسه 4 ساعت و نیمه که وزرای انرژی و خزانه داری آمریکا نیز در آن حضور داشتند، ده ها سئوال مطرح شده و تقریبا اغلب بخش های مهم برنامه جامع اقدام مشترک مورد بررسی و نقد قرار گرفت.
یکی از مباحث مهم مطرح شده در آن نشست، موضوع فعالیت های موشکی ایران و تفسیر ادبیات به کار رفته در این رابطه در قطعنامه جدید شورای امنیت سازمان ملل در مورد ایران بود.
عکس صفحه نخست روزنامه رسالت به دیدار ظریف و موگرینی و اظهارنظرهای آنان اختصاص دارد.
ظریف در این دیدار به شروع اقدامات مشترک ایران و اتحادیه اروپا اشاره کرد و موگرینی از حمایت رهبر ایران تشکر کرد.
در خبر مربوط به این عکس آمده است: وزیر امورخارجه کشورمان در نشست مطبوعاتی مشترک با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اظهار داشت: بحث های خوبی در مورد اجرای برنامه برجام و آینده روابط ایران و اتحادیه داشتیم همچنین اقدامات طرف ما و اتحادیه اروپا شروع شده است و تصمیم های اولیه اتحادیه با حمایت از برنامه جامع شکل گرفت. به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزیر امورخارجه کشورمان دیروز در نشست مطبوعاتی مشترک با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اظهار داشت: خوشحالم که در این فصل جدید روابط مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران سفر کرده است.
وی ادامه داد: ما دارای روابط گسترده ای هستیم و با عبور از بحران از طریق توافق وارد مرحله جدیدی می شویم. وزیر امورخارجه کشورمان تصریح کرد: بحث های خوبی در مورد اجرای برنامه برجام و آینده روابط ایران و اتحادیه داشتیم همچنین اقدامات طرف ما و اتحادیه اروپا شروع شده است و تصمیم های اولیه اتحادیه با حمایت از برنامه جامع شکل گرفت.
ظریف افزود: امیدواریم به همین شکل شرایط برای لغو تحریم ها جنبه اجرایی به خود گیرد، همچنین پیرامون موضوعات مورد علاقه صحبت شده در سال های پیش بحث ها پیرامون هسته ای بوده امروز تصمیم گرفتیم دور جدیدی از گفتگوها و سطح بالا را آغاز کنیم و در آینده نزدیک در سطح معاونین و وزرا این گفتگو ها از سر گرفته می شود.
«سید حسن نصرالله: یقین دارم اسرائیل نابود می شود، دکتر احمدتوکلی: صلابت کشور در پی محدودیت های دفاعی فرو می ریزد، وزیر صنعت: خودروسازان فرانسوی باید تاوان بد عهدی ها را بدهند و وزیرکشور: خاطیان حادثه سیلاب به قوه قضائیه معرفی می شوند» دیگر عناوین خبری صفحه نخست روزنامه رسالت است.
شبس**1708 ** 2023



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن