تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799123068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه رییس اتاق اصناف ایران به سازمان امور مالیاتی: شرایط اقتصادی بنگاه‌های کوچک و اصناف بهبود نیافته است/ برای دریافت مالیات به اصناف فشار نیاورید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نامه رییس اتاق اصناف ایران به سازمان امور مالیاتی:
شرایط اقتصادی بنگاه‌های کوچک و اصناف بهبود نیافته است/ برای دریافت مالیات به اصناف فشار نیاورید
رئیس اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: شرایط اقتصادی برای بنگاه‌های کوچک و اصناف از سال گذشته تا کنون بهبود نیافته است و به جای فشار مالی و روانی حامی اصناف باشید.

خبرگزاری فارس: شرایط اقتصادی بنگاه‌های کوچک و اصناف بهبود نیافته است/ برای دریافت مالیات به اصناف فشار نیاورید



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران،علی فاضلی در نامه ای به رئیس کل امور سازمان مالیاتی کشور اعلام کرد: شرایط اقتصادی برای بنگاه های کوچک و اصناف از سال گذشته تاکنون بهبود نیافته است و لذا نباید برای دریافت مالیات به اصناف فشار بیشتری وارد کرد.
وی گفت: رشد اقتصادی سه درصدی سال گذشته به طور عمده مربوط به واحدهای صنعتی بزرگ بوده و از 24 گروه عمده کارگاه‌های بزرگ صنعتی، شاخص 14 گروه نسبت به سال قبل رشد مثبتی داشته اند.
وی افزود: رشد اقتصادی تنها از دو طریق افزایش بهره وری و ظرفیت تولید و همچنین سرمایه گذاری امکانپذیر است که هیچ کدام از دو عامل مذکور در اقتصاد سال 93 مقدور نبود.
فاضلی خطاب به رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: اگر به اعتقاد شما مالیات دریافتی از اصناف ناچیز است، چگونه انرژی و توان خود را برای مبلغی ناچیز سرمایه گذاری می‌کنید.
رئیس اتاق اصناف ایران ادامه داد: قشر عظیم اصناف با سابقه درخشان تاریخی خود همواره در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی این مرز و بوم نقش آفرینی کرده اند و بسیاری از جریانات محوری کشور با سرمایه و انرژی و پشتکار و حمایت ایشان رقم خورده است.
فاضلی اظهار کرد: حال که دولت با زحمات بسیار زیاد در پس حمایت از کسب و کارهای خرد و اصناف است، انتظار می رود در سیاست‌های پسا تحریم، با توجه به نقش برجسته اصناف به جای فشار مالی و روانی، از آنان حمایت و با مشوق های لازم عرصه برای رشد و فعالیت این قشر عظیم هموار شود.
در بخش دیگری از این نامه آمده است:
همانگونه که مطلع هستید رشد اقتصادی از دو مسیر امکان ‌پذیر است، یکی بالا بردن بهره وری و ظرفیت تولید و دیگری سرمایه‌ گذاری که هیچ‌ کدام از این دو عامل در اقتصاد سال 93 مقدور نبوده است. اگر بخواهیم واقعی نگاه کنیم و شعار ندهیم، محدودیت ‌های بانکی و ارزی هنوز به قوت خود باقی است و موانع تولید برداشته نشده است. به این ترتیب تا مواد اولیه مناسب، تکنولوژی، ارتباط و همکاری بین المللی وجود نداشته باشد، تولید مناسب وجود نخواهد داشت. این در حالی است که برای تولیدات صنعتی مناسب و به روز باید با دنیا مراوده داشته باشیم و این مراوده با دنیا اگر نگوییم به صورت کامل تعطیل بوده، بخش عمده‌ای از آن تعطیل است.
با همه این تفاسیر اگر بپذیریم که رشد اقتصادی3 درصدی اتفاق افتاده،آن هم در بخش های بزرگ بوده و هنوز به صنعت های پایین دست و خردتر نرسیده است، بنابراین بهتر است در متدولوژی استنتاج خود احتیاط بفرمایید و به راحتی رشد اعلام شده را ” فقط برای دریافت مالیات” به اصناف نسبت ندهید.
ضمن اینکه جنابعالی اعلام فرموده اید که مالیات دریافتی از اصناف ناچیز است این استدلال جنابعالی با سعی و تلاش همه جانبه شما و سازمان امور مالیاتی برای فشار آوردن به اصناف مغایرت دارد.چگونه این همه انرژی و توان خود را برای مبلغی ناچیز سرمایه گذاری می فرمایید.
به هر حال قشر عظیم اصناف با سابقه درخشان تاریخی خود همواره در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی این مرز و بوم نقش آفرینی کرده اند و بسیاری از جریانات محوری کشور با سرمایه و انرژی و پشتکار و حمایت ایشان رقم خورده است حال که فضای کسب و کار کشور با توجه به امضای توافقنامه مثبت و رو به رشد و دارای رونق می باشد و دولت با زحمات بسیار زیاد در پس حمایت از کسب و کارهای خرد و اصناف می باشند از شما به عنوان معاون وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت تدبیر و امید انتظار می رود که در سیاست های پسا تحریم، با توجه به نقش برجسته اصناف به جای فشار مالی و روانی، حامی ایشان باشید و با مشوق های خود عرصه را برای رشد و فعالیت این قشر عظیم هموار سازید. انتهای پیام/ک

94/05/05 - 12:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن