تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820746793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغ منشور توسعه ورزش در شهرهاي جديد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۳ب.ظ)
ابلاغ منشور توسعه ورزش در شهرهاي جديد موج - شرکت عمران شهرهاي جديد منشور توسعه ورزش در شهرهاي جديد را ابلاغ کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، منشور توسعه ورزش در شهرهاي جديد توسط شرکت عمران شهرهاي جديد پس از تصويب در هيأت مديره اين شرکت به شهرهاي جديد ابلاغ شد.
منشور توسعه ورزش در شهرهاي جديد که در اجراي مفاد بندهاي ۱۴-۱۳-۹ قانون برنامه پنجم، مصوبات شوراي فرهنگ عمومي و با توجه به سياست‌هاي ابلاغي وزير راه و شهرسازي در راستاي توسعه فضاها و فعاليت‌هاي ورزشي و ارتقاي هويت شهرهاي جديد تدوين و طي صورت‌جلسه مورخ ۲۰ تير سال جاري هيأت مديره شرکت عمران شهرهاي جديد به عنوان نقشه راه ملاک عمل شهرهاي جديد به تصويب رسيده است.
مقتضي است؛ با توجه به اهميت موضوع و لحاظ موارد ذيل برنامه‌ريزي و اقدام لازم جهت اجراي مفاد آن صورت پذيرد.
ستاد هماهنگي توسعه فضاها و فعاليت‌هاي ورزشي و فرهنگي شهرهاي جديد در شرکت مادر تخصصي تشکيل شده است. لازم است ستاد متناظر يا کميته اجرايي در آن شرکت و با حضور نمايندگان شهرداري و اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخش‌هاي تابعه ذي‌ربط آن شرکت تشکيل شود.
بر اساس مفاد منشور پيوست و با توجه به شرايط خاص شهر جديد، برنامه‌هاي توسعه فضاها و فعاليت‌هاي ورزشي و فرهنگي شهر جديد تدوين و در ستاد توسعه فضاها و فعاليت‌هاي ورزشي و فرهنگي شهر جديد بررسي و تأييد و به اين شرکت ارسال شود.
فعاليت‌هاي ورزشي و فرهنگي شهر جديد، به‌طور کامل مستندسازي و به همراه گزارش سه‌ماهه به اين شرکت ارسال و يک نفر از اعضاي هيأت مديره به عنوان مسوول توسعه ورزش و فعاليت‌هاي فرهنگي شهر جديد مصوب و به اين شرکت نيز معرفي شود.
عملکرد سالانه شرکت‌هاي تابعه بر اساس منشور فوق به صورت ويژه ارزيابي و رتبه‌بندي خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن