تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798349396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار مازندران : تلاش دولت خدمات رسانی به مردم با پرهیز از حاشیه ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار مازندران : تلاش دولت خدمات رسانی به مردم با پرهیز از حاشیه ها است ساری - ایرنا - معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت : از نخستین روزهای استقرار دولت تدبیر و امید، تلاش بر خدمت رسانی به مردم با پرهیز از حاشیه ها بوده است.


علی نبیان در جمع اعضای شورای اسلامی شهرستان های مازندران و اعضای شورای استان با اشاره به این که همه مسوولین، منتخب مردم و در برابر آنان متعهد و مسوول هستند، افزود: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، باید با هم افزایی و انجام اقدامات اصولی، دین خود را به مردم ادا نماییم.
معاون استاندار، ادبیات مشترک همه مدیران را خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: با اتحاد، هم افزایی و در میان نهادن دیدگاه ها، تجربیات و تبادل اطلاعات، می توان مناطق مختلف مازندران را به نحو مطلوب مدیریت و آباد نمود.
وی استاندارمازندران به وقوع سیل در استان اشاره و گفت: تلاش داریم سیلاب را با مدیریت جامع مهار کنیم و مدیریت رودخانه ها، موضوعی است که باید در اولویت برنامه های آب منطقه ای قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از آمادگی قبلی استان برای مقابله با بحران های اخیر خبر داد و افزود: پس از بروز بحران های طبیعی سال های اخیر در مازندران، طرح جامع مبارزه با سیلاب استان را تدوین نمودیم که هیات دولت، منابعی را در این راستا برای سال های 93 و 94 تصویب نمود که تخصیص بخشی از این منابع صورت گرفت و امروز شاهدیم که بروز بحران سیل در مازندران، بحمدالله؛ کشته ای در پی نداشته است.
وی با اشاره به این که در سیل اخیر، 177 میلی متر بارش گزارش شده است، خاطر نشان ساخت: متاسفانه نتوانستیم بخش قابل توجهی از این مقدار باران را پشت سدها نگه داریم. رقم جمع آوری آب های سطحی در مازندران 8 درصد است و این در حالی است که میانگین این رقم در کشور به 40 درصد می رسد.
معاون استاندار مازندران، تصریح کرد: در سیل اخیر همه دستگاه های امدادی و اجرایی به نحو مطلوب به وظایف خود عمل کردند و پیگیری ها و مکاتبات لازم از سوی استانداری صورت گرفته است.
نبیان در ادامه با اشاره به تعداد 3 میلیون نفر شب اقامت مسافر در مازندران طی تعطیلات عید سعید فطر، خاطر نشان ساخت: مازندران باید به دلیل اقبال بالای گردشگران و حضور میهمانان و مسافران، از توجهات ملی برخوردار باشد.
وی تلاش مشترک همه مدیران را خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: با اتحاد، هم افزایی و در میان نهادن دیدگاه ها، تجربیات و تبادل اطلاعات، می توان مناطق مختلف مازندران را به نحو مطلوب مدیریت و آباد نمود.
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری نبیان گغت : هرگز نباید فراموش کنیم که شهدای گلگون کفن با ایثارگری و تقدیم جان عزیز خویش، امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند.
نبیان، فعالیت 7 هزار و 713 عضو شورای شهر و روستا در مازندران را ظرفیتی بالا برای توسعه دانست و اظهار داشت: نخستین کلاس آموزشی اعضای شورای شهرستان های استان برگزار شده است و با تامین اعتبار، این جلسات باید تداوم داشته باشد.
وی رفع برخی موانع فعالیت و نقش آفرینی شوراها را ضروری و نیازمند عزم ملی دانست و با بیان این که این موانع کشوری است و باید از مبادی ذی ربط حل و فصل شود، گفت: شوراها می توانند همدلی بین مردم و دولت را تقویت کنند.
نبیان به نقش شوراهای اسلامی در مدیریت درست منابع اشاره کرد و گفت: روستاهای بالای 200 خانوار در صورت تاسیس شرکت تعاونی و مدیریت منابع، می توانند چهار برابر رقم موجود را از بانک کارآفرینی دریافت کنند و در اختیار سهام داران بگذارند و وثیقه آنها نیز می تواند رقم یارانه روستاییان باشد.
وی، افزود: این تسهیلات برای روستاهایی با 50 تا 200 خانوار نیز اعمال می شود، اما میزان تسهیلات آن پایین تر است.ک/1
6097



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن