تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798323057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار اولیه قتل پزشک اردبیلی شتابزده و غیرحرفه ای منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار اردبیل اخبار اولیه قتل پزشک اردبیلی شتابزده و غیرحرفه ای منتشر شد اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: شتابزدگی در انتشار دو خبر اول حادثه قتل دکتر اصغر پیرزاده پزشک فوق تخصص اردبیلی در برخی سایت ها کار غیر حرفه ای بود.


به گزارش ایرنا ، مجید خدابخش روز دوشنبه در همایش یکروزه مسئولان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با تاکید بر انعکاس صحیح اخبار بیان کرد: اخبار باید فارغ از شتابزدگی و بطور صحیح منعکس شود و چنانچه تخلفی در حوزه خبر و روابط عمومی نیز صورت گرفته باشد باید با متخلف برخورد قانونی شود.
خدابخش با اظهار تاسف نسبت به از دست رفتن پزشک فوق تخصص خون شناس و سرطان در حادثه تلخ اخیر گفت: دو خبر اول در این خصوص که با شتابزدگی منتشر شد دور از واقعیت و کار حرفه ای بود.
استاندار اردبیل با اشاره به اینکه این رفتار غیر حرفه ای بهانه بدست معاندان و دشمنان نظام می دهد، افزود: علاوه بر این شتابزدگی در انتشار این گونه اخبار به خود استان هم ضربه می زند.
وی اضافه کرد: اتفاقاتی غلیظ تر از این مورد در سایر استان ها روی می دهد اما اعمال شفافیت و پرهیز از شتابزدگی مانع از تحریک افکار عمومی می گردد.
وی اظهار کرد: تمایلی به درج خبر به نفع یک مدیر خاص نداریم و اطلاع رسانی ها باید صحیح باشد و به آرامش جامعه منجر شود.
استاندار اردبیل بر نقش آفرینی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان در ایجاد نگرش مثبت مدیران نسبت به سرمایه گذاران و کارآفرینان تاکید کرد و افزود: سرمایه گذاران نباید در پیچ و خم ادارات بلاتکلیف شوند و لازم است دستگاه های اداری و بانک ها در هر دو هفته با ترتیب جلسه ای امور کارآفرینان و سرمایه گذاران را پیگیری کنند.
وی روابط عمومی ها را پل ارتباطی دستگاه های اجرایی و مردم دانست و افزود: باید میزان تحقق شعار سال در حوزه روابط عمومی ها بررسی شود.
وی اظهار کرد: صداقت با مردم باید همواره مدنظر باشد و نباید در گزارش کارها به مردم حتی سر سوزنی از اخلاق و ارزش های اعتقادی فاصله گرفته شود.
خدابخش با اشاره به ضرورت انعکاس انتقادات مردم به مسوولان اجرایی ادامه داد: انعکاس سخن مردم به مسوولان باید به دور از عصبیت ، ناراحتی و توام با شفافیت باشد و مسئولان نیز دوری از مقابله به مثل و حوصله را از ابزارهای مدیریتی خود قرار بدهند.
خدابخش با بیان اینکه در سالجاری شش هزار میلیارد ریال توسط سازمان آب و دو هزار میلیارد ریال توسط جهاد کشاورزی در مناطق شمالی استان برای اجرای طرح ها و پروژه ها هزینه می شود، گفت: لازم است روابط عمومی ها در این خصوص به مردم اطلاع رسانی کنند.
وی نا آگاهی مردم از اقدامات دولت را از ضعف های حوزه روابط عمومی ها دانست و گفت: متاسفانه مردم از افزوده شدن 50 دستگاه به ماشین آلات سد عمارت و فعال شدن آن پرو‍ژه بعد از سفر ریاست جمهوری مطلع نیستند.
استاندار اردبیل لازمه توسعه استان را محبت به بندگان خدا و نگرش مثبت به کارگزاران دانست و از فرمانداران خواست با حضور در مساجد مردم را در جریان کارها و اقداماتی که توسط دولت در جای جای استان صورت می گیرند قرار بدهند.
فرهاد عظیمی مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل هم روز خبرنگار و هفته دولت را از رویداد های مهم پیش رو بر شمرد و بر تعامل روابط عمومی ها با خبرنگاران و انعکاس اقدامات دولت به مردم در این رابطه تاکید کرد.
وی ارتقای جایگاه روابط عمومی ها به سخنگوی دستگاه های اداری را ضروری دانست و گفت: برنامه ریزی منسجم برای اجرای برنامه های هفته دولت و انعکاس اقدامات ادارات به روابط عموی استانداری ضروری است.
وی ارائه پیشنهاد راهگشا برای حل اختلاف نظر مدیران روابط عمومی ها و اصحاب خبر در موضوع نحوه توزیع رپرتاژ‍ آگهی را خواستار شد.
در پایان این همایش انتخابات هیات رییسه روابط عموی های استان به نشست آتی مسئولان روابط عمومی ها موکول شد.
7124/1257



05/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن