تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798331408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرمان: جزئیات قتل پزشک اردبیلی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آرمان: جزئیات قتل پزشک اردبیلی تهران- ایرنا- روزنامه آرمان در شماره روز شنبه سوم مرداد در تشریح تیتر یک نوشت: «دکتر پیرزاده به قتل رسید.» این خبری بود که روز پنجشنبه همه خبرگزاری ها را درنوردید و به تیتر یک اغلب رسانه ها تبدیل شد. ماجرا مربوط به صبح روز پنجشنبه است روزی که تبدیل به یک آخر هفته خونین برای خانواده پیرزاده و جامعه پزشکان شد. پزشک متخصص جوان با ضربات عمیق چاقو مورد حمله قرار گرفت و به شدت آسیب دید؛ تلاش ها برای احیای این پزشک جوان بی ثمر بود و نهایتا اصغر پیرزاده جان باخت.


این روزنامه با بررسی موضوع ناگفته های هاشمی از پرونده مهدی، نوشت: بار دیگر ندای مظلومیت آیت ا... هاشمی به گوش رسید؛ بار دیگر اختلاف اندازان میان بزرگان و دلسوزان کشور اسب خود را زین کرده بودند تا میان بزرگان شکاف ایجاد کنند و از این شکاف که نمی دانستند برای خود تبدیل به چاهی عمیق خواهد شد بهره برداری کنند اما شکاف اندازان غافل بودند که ادعاها و نوشتارهای خام آنها تنها برای خود قابل پذیرش است و کمتر منصف و آگاهی است که در دوستی و نزدیکی آیت ا... هاشمی با مقام معظم رهبری تردید داشته باشد. پرونده مهدی هاشمی و حکمی که برای او صادر شده است از مدت ها پیش به محل تاخت و تاز دلواپسان قانون گرایی خانواده آیت ا... هاشمی تبدیل شده است و آنها از هر فرصتی استفاده می کنند تا با شایعه سازی و تحریف درباره فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به اهداف خود که همان جبران شکست آنهاست بپردازند اما این شکست ها هر بار سرخوردگی در مقابل نقشه های بچگانه شان را پررنگ تر آشکار می کند. آنها به خوبی می دانند آیت ا... هاشمی به مثابه درخت تنومندی است که وزش بادهای مخالف تنها لبخندی بر لب او و دعایی در دلش برای اصلاح تندروها می آورد.
روزنامه آرمان با بازتاب عنوان فابیوس و موگرینی در راه تهران، نوشت: در پی حصول توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 و تصویب قطعنامه مربوط به آن در شورای امنیت سازمان ملل، وزیر خارجه فرانسه اعلام کرده 7 مرداد به تهران می آید. سفر لوران فابیوس به تهران درحالی است که از آخرین سفر یک مقام فرانسوی به تهران بیش از 12سال می گذرد. در این میان، هرچند مسائل مربوط به احیای روابط دوجانبه میان تهران و پاریس مهم ترین دستور کار سفر وی خواهد بود، برخی منابع از وجود برنامه هایی برای بحث درباره برخی مسائل منطقه ای در این سفر سخن می گویند. همچنین دفتر فدریکا موگرینی، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امورخارجه و سیاست امنیتی از سفرش به ایران خبر داد و نوشت؛ خانم موگرینی در تهران درمورد نحوه اجرای توافق هسته ای ایران و گروه ١+5 با مقامات جمهوری اسلامی گفت وگو خواهد کرد. این اطلاعیه می افزاید که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنان به ایفای نقش هماهنگ کننده در این زمینه ادامه خواهد داد.
این روزنامه با انتشار موضوع مسیر پاستور به بهارستان شلوغ است، نوشت: وزرای نیرو، امور خارجه، آموزش و پرورش، علوم، اقتصاد، راه و شهرسازی، دادگستری، جهادکشاورزی و رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسات این هفته کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می یابند. وزیر نیرو در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور می یابد.
روزنامه آرمان با انتخاب عنوان ساخت بزرگ ترین بیمارستان هسته ای، نوشت: رئیس سازمان انرژی اتمی از ساخت بزرگ ترین بیمارستان تخصصی جامع هسته ای در کشور در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: به زودی این خبر خوش را خواهید شنید. علی اکبر صالحی با اشاره به توافق هسته ای وین، تمام این دستاوردها را مرهون هدایت ها و نقش آفرینی های مقام معظم رهبری عنوان کرد. وی از نقش رئیس جمهوری نیز تقدیر کرد و گفت: تقدیر به گونه ای رقم خورد که این کار زمان ریاست جمهوری دکتر روحانی به سرانجام برسد که یک فرد متخصص هستند، از ابتدا به این موضوع ورود پیدا کرده بودند و در حال حل آن بودند و درنتیجه آن هم قدرت و هم عزت جمهوری اسلامی برای جامعه جهانی نمایان شود.
این روزنامه در صفحه نخست موضوع های «پخش مستقیم کنگره آمریکا در ایران»، «زمان تصمیمات سخت و بزرگ فرا رسیده است» و «توافق هسته ای دلواپسان را متلاشی می کند» را مورد بررسی قرار داد و در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان های «منافع ملی یا پرونده خون های آلوده؟» و «دفع دشمنی یا رفع دشمنی» را با قلم الهه کولایی و محسن غرویان منتشر کرد.
روزنامه آرمان موضوع «حرف حساب منتقدان توافق» نوشته ی احمد شیرزاد را به سرمقاله اختصاص داد.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**2002**9131



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن