تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813190073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شفاف‌سازي اوراق گواهي حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۳۳ق.ظ)
شفاف‌سازي اوراق گواهي حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن موج - شرکت فرابورس ايران در اطلاعيه‌اي در مورد مهلت نقل‌وانتقال، هبه و استفاده از اوراق گواهي حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن شفاف‌سازي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، نماد معاملاتي هر سري از اوراق، يک ماه قبل از سر رسيد نهايي اعلام شده توسط بانک مسکن، در فرابورس متوقف شده و دارندگان اوراق ظرف يک ماه آخر صرفاً مي‌توانند با مراجعه به شعب بانک مسکن و در چارچوب مقررات براي دريافت تسهيلات اقدام کنند.
شرکت فرابورس ايران در اطلاعيه‌اي در مورد مهلت نقل‌وانتقال، هبه و استفاده از اوراق گواهي حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن شفاف‌سازي کرد.
پيرو بازگشايي نماد اوراق حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن تير 1394 با نماد «تسه 9404»، بدين‌وسيله، مهلت اعتبار اوراق نامبرده جهت «نقل‌وانتقال و هبه» و همچنين مهلت استفاده از اين اوراق به‌منظور دريافت تسهيلات مسکن، به همراه مهلت اعتبار ساير اوراق گواهي تقدم استفاده از تسهيلات مسکن موجود در بازار ابزارهاي نوين مالي فرابورس ايران، اعلام مي‌شود.
نماد معاملاتي هر سري از اوراق، يک ماه قبل از سر رسيد نهايي اعلام شده توسط بانک مسکن، در فرابورس متوقف شده و دارندگان اوراق ظرف يک ماه آخر صرفا مي‌توانند با مراجعه به شعب بانک مسکن و در چارچوب مقررات براي دريافت تسهيلات اقدام کنند.
همچنين با توجه به شکايت برخي از دارندگان اين اوراق که ظرف مهلت مقرر نسبت به تشکيل پرونده و استفاده از اين اوراق يا فروش آن اقدام نکرده‌اند، همان‌گونه که قبلا نيز در اطلاعيه‌هاي فرابورس ايران اعلام شده بود، مدت اعتبار اين اوراق از تاريخ صدور آن، که در متن «گواهينامه نقل‌وانتقال و سپرده‌گذاري» تحت عنوان «امتياز تسهيلات مسکن (ماه) (سال)» قيد شده است، حداکثر دو سال است و اين مدت با نظر بانک مسکن و در شرايط خاص حداکثر تا دو دوره 6 ماهه قابل تمديد است و تمديد اين مهلت براي بيش از سه سال، به دليل مقررات بانک مرکزي به هيچ عنوان براي بانک مسکن امکان‌پذير نيست.
بانک مسکن تاکنون در چهارچوب اختيارات قانوني به صورت موردي، نسبت به تمديد مدت اعتبار برخي از اين اوراق اقدام کرده است، اما؛ طبق اطلاعات دريافتي از بانک مسکن، اين بانک در حال حاضر هيچ‌گونه برنامه‌اي براي تمديد مهلت اوراق موجود ندارد













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن