تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816132481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايه‌هاي ميز تهديدات امريكا درهم شكسته است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پايه‌هاي ميز تهديدات امريكا درهم شكسته است
رئيس‌جمهور با تأكيد بر اينكه ايستادگي مردم، زياده‌خواهان را به تسليم وا داشت، گفت: قدرت‌ها بدانند يك راه بيشتر وجود ندارد و آن احترام، تكريم، تواضع و فروتني در برابر ملت بزرگ ايران است.


رئيس‌جمهور با تأكيد بر اينكه ايستادگي مردم، زياده‌خواهان را به تسليم وا داشت، گفت: قدرت‌ها بدانند يك راه بيشتر وجود ندارد و آن احترام، تكريم، تواضع و فروتني در برابر ملت بزرگ ايران است. 
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دفتر رياست جمهوري، حجت‌الاسلام روحاني روز گذشته در بيستمين سفر استاني خود، در اجتماع بزرگ مردم استان كردستان در سنندج، با بيان اينكه امروز روز پيروزي ملت ايران در برابر فشار و تهديد جهاني است، گفت: مردم ايران پس از ۱۲ سال مقاومت توانستند در ميدان منطق و مذاكره، عظمت خود را به رخ جهانيان بكشند. روحاني با بيان اينكه مهم‌تر از انرژي هسته‌اي انرژي ملت ايران است، اظهار داشت: شما ملت ايران قهرمانانه و با انرژي بي‌پايان‌تان كاري كرديد كه امروز قدرت بزرگ جهاني يعني امريكا اعتراف مي‌كند كه ايران تسليم‌ناپذير است. 


 ‌  كردستان ديده‌بان و چشم سرزمين ايران
رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه آنچه به دست آمده پيروزي همه ملت است، تصريح كرد: ملت ايران فرقي بين شيعه و سني نمي‌گذارد، شيعه و سني برادر و متحد يكديگرند، ما پيروان قرآني هستيم كه گفته است ما برادر و برابريم و ملت ايران دست واحد در برابر همه دشمنان خود مي‌باشد و كردستان ديده‌بان و چشم سرزمين ايران است. رئيس شوراي عالي امنيت ملي گفت: اگر كسي بخواهد بين شيعه و سني يا كرد، بلوچ، ترك، عرب و فارس فرقي بگذارد، خطا كرده است. روحاني با تأكيد بر اينكه همه مردم ايران اعضاي يك پيكر و يك ملت هستند و در برابر دشمنان يد واحد هستند، خاطرنشان كرد: ايران كشور و ملتي واحد است و كردستان چشم ايران و ديده‌بان بصير و بيناي اين ملت بوده و هست. رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه امروز ايران با همت، ايستادگي و مقاومت ملت شجاع خود و به حول و قوه الهي امن‌ترين و باثبات‌ترين كشور در تمام منطقه است، گفت: ملت ايران نه تنها از كردستان خود حفاظت مي‌كند، بلكه از بغداد و اربيل هم حفاظت كرده و مي‌كند. دكتر روحاني ادامه داد: اگر دولت و نظام جمهوري اسلامي ايران و دلاوران اين ملت نبودند، امروز اربيل و بغداد به دست تروريست‌ها سقوط كرده بودند اما ملت ايران پشتيبان همه مظلومان است و از دهوك، اربيل و سليمانيه و هر نقطه و سرزمين ديگري در منطقه كه مورد ظلم و تجاوز قرار گيرد، دفاع مي‌كند و به حول و قوه الهي منطقه و همه كشورها از جمله عراق را با وحدت و انسجام از لوث وجود تروريست‌ها پاك خواهيم كرد. 


 ‌  سياسيون امريكايي در اتاق خود خانه‌تكاني كنند
دكتر روحاني با تأكيد بر اينكه ما راه‌مان را با اتكا به وحدت و پشتيباني مردم و حمايت‌ها و هدايت‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي ادامه خواهيم داد، تصريح كرد: طرف مقابل ما در سرزمين خودش مشكلات فراواني دارد و به همين خاطر دچار لغزش‌ها و خطاهايي مي‌شود و من به سياسيون امريكا مي‌گويم كه تصميم بگيريد تا در اتاق سياسي‌تان خانه‌تكاني كنيد، چراكه ميزي كه از آن سخن مي‌گوييد، پايه‌هايش در هم شكسته است و در برابر شما يك راه وجود دارد و آن هم تواضع، احترام، تكريم و فروتني در برابر ملت ايران و حرف حق اوست. 
رئيس‌جمهور با تأكيد دوباره بر اينكه ما به راه خود ادامه مي‌دهيم تا همه زنجيرهاي تحريم را بگسليم و همه ظلم‌ها را از برابر ملت ايران برداريم تا مردم ايران از تمام حقوق حقه خود در منطقه و جهان بهره‌مند شوند، اظهار داشت: ما شرايطي به وجود خواهيم آورد كه مسيرتوسعه و آباداني براي همه ايران و از جمله كردستان تسهيل شود. دكتر روحاني با اشاره به اينكه ما همچنان اقتصاد مقاومتي را ادامه خواهيم داد، تصريح كرد: ما شرايطي ايجاد نخواهيم كرد كه ايران سرزمين واردات كالاهاي بيگانه شود بلكه كاري خواهيم كرد كه ايران سرزمين توليد و صادرات انواع كالاها براي منطقه و جهان با اتكا به همت، ايستادگي و انسجام شما مردم باشد. 


 ‌  استراتژي دفاعي ايران بازدارندگي است
رئيس‌جمهور همچنين عصر در جمع علما، ايثارگران و نخبگان استان كردستان، اشتغال نسل جوان و تحصيل‌كرده را مهم‌ترين اولويت كشور دانست و تصريح كرد: در فضاي جديد بعد از توافق بايد با وحدت و همدلي بيشتر، روند شكوفايي اقتصادي و توسعه همه جانبه و پايدار كشور را با شتاب طي كنيم. وي با اشاره به اينكه در فضاي جديد كنوني به هيچ وجه نبايد وقتمان را تلف كنيم، اظهارداشت: بايد توليد و صادرات نفتي را بالا ببريم و كردستان بايد به يكي از مراكز بزرگ صادراتي براي صدور انواع كالاها و خدمات تبديل شود. دكتر روحاني در بخش ديگري از سخنان خود استراتژي دفاعي نظام جمهوري اسلامي ايران براي امنيت كشور را يك استراتژي دفاعي بازدارنده دانست و گفت:ما در انقلاب اسلامي، دنبال فتح قلوب و فتح فضاي صميميت و برادري در منطقه بوده و هستيم. رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه استراتژي دفاعي ايران، تدافعي و نه تهاجمي است، افزود: ما هرگز دنبال ساخت سلاح هسته‌اي نبوده‌ايم، اما طرف مقابل، به تأخير افتادن آن را تنها موفقيت خود در مذاكرات مي‌داند. دكتر روحاني اظهارداشت: در جريان مذاكرات هسته‌اي، قطعنامه‌هاي ظالمانه لغو شد، ساختار تحريم‌ها فرو ريخت و چرخه صنعت هسته‌اي تثبيت گرديد. رئيس‌جمهوري در ادامه با اشاره به اينكه «‌امنيت و ثبات در جمهوري اسلامي يك نعمت بزرگ الهي است و بايد قدردان آن باشيم‌»، گفت:عزت و استقلال امروز، مرهون مجاهدت ايثارگران است و كردستان سرزمين چمران ها، بروجردي‌ها و استاد نجات اللهي‌ها است و ايران در كمال قدرت و عزت قطعنامه ۵۹۸ را پذيرفت. دكتر روحاني سپس با تأكيد بر اينكه «وحدت شيعه و سني، صراط مستقيم در تحقق اهداف اسلامي است‌»، اظهارداشت: توسعه مادي و معنوي ايران، هدف واحد همه ايرانيان است. 


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن