تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816645160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی زیرکوه: حجاب و عفاف زنان جامعه ما مرزها را در هم شکسته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامی زیرکوه:
حجاب و عفاف زنان جامعه ما مرزها را در هم شکسته است
فرمانده انتظامی زیرکوه گفت: حجاب و عفاف زنان جامعه ما مرزها را در هم شکسته است و امروز در قلب سرزمین کفر خانم‌های محجبه زندگی می‌کنند.

خبرگزاری فارس: حجاب و عفاف زنان جامعه ما مرزها را در هم شکسته است



به گزارش خبرگزاری فارس از زیرکوه؛ جواد بخشی صبح امروز در همایش عفاف و حجاب شهرستان زیرکوه اظهار داشت: مقوله عفاف و حجاب یکی از مقوله‌های مهم جامعه است و وجود آیات و روایت متعدد در این زمینه نشان از اهمیت مساله عفاف و حجاب دارد.
وی تصریح کرد: عفاف و حجاب مقوله‌های فراوانی دارد و مسئله عفاف مختص زنان جامعه نیست بلکه مردان هم باید عفت و پاکدامنی را رعایت کنند.
فرمانده انتظامی زیرکوه با بیان اینکه مقوله پوشش در گذشته برای تمام ادیان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است، افزود: مسئله حجاب یک مسئله کاملا فرهنگی است و امروز تمام مشکلات دنیای غرب و از هم‌گسیختگی بنیان خانواده‌ها در کشورهای غربی به خاطر این است که مسئله عفاف و حجاب رعایت نمی‌شود.
بخشی گفت: باید به مسئله عفاف و حجاب به عنوان یک مسئله ریشه‌ای نگاه کنیم و هر چه بیشتر در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم، برکات و اثرات بیشتری در زندگی نصیبمان خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بین عفاف و حجاب و امنیت اجتماعی ارتباط معناداری وجود دارد، اضافه کرد: حجاب محدودیت نیست بلکه یک حفاظ محکمی است برای بانوان جامعه در مقابل همه آسیب‎های جامعه و سبب مصون ماندن خانواده‌ها از گزند این آسیب‌ها می‌شود.
فرمانده انتظامی زیرکوه افزود: بین آسیب‌های اجتماعی و تهدیداتی که علیه خانواده‌ها و زنان جامعه وجود دارد ارتباط تنگاتنگی برقرار است و زنانی که حجاب خود را رعایت کنند کمتر در معرض این آسیب‌ها قرار خواهند گرفت.
بخشی با بیان اینکه کرامت و ارزشمندی زن در سایه عفاف و حجاب تامین می‌شود، تصریح کرد: اگر زنان ما با الگوگیری از ائمه اطهار حجاب اسلامی خود را حفظ کنند می‌توانند در مشاغل مختلف در سطح اجتماع با خیالی آسوده فعالیت کنند.
وی ادامه داد: حجاب و عفاف زنان جامعه ما مرزها را در هم شکسته است و امروز در قلب سرزمین کفر خانم‌های محجبه زندگی می‌کنند.
فرمانده انتظامی زیرکوه با اشاره به اینکه 29 دستگاه در مسئله عفاف و حجاب دخیل هستند، تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید در بحث عفاف و حجاب به وظیفه خود به درستی عمل کنند و اگر این اتفاق بیفتد و همه پای کار باشند حجاب در جامعه ما نهادینه خواهد شد.
بخشی خاطرنشان کرد: فرهنگ عفاف و حجاب باید از مهد کودک‌ها و مدارس آغاز شود و کودکان از همان آغاز زندگی با این مقوله آشنا شوند.
وی خواستار توجه ویژه به امر به معروف و نهی از منکر در زمینه فرهنگ عفاف و حجاب شد و افزود: اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب باید در رسانه ملی ترویج و تبلیغ شود و تلاش‌ها در این زمینه بیشتر شود.
در این مراسم از چهار نفر از بانوان شهرستان که در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش مضاعفی داشته‌اند با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد. انتهای پیام/69031/س30

94/04/24 - 12:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن