تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798734517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1000 ميليارد تومان اعتبار براي اجراي خط دو مترو پيش بيني شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اصفهان؛
1000 ميليارد تومان اعتبار براي اجراي خط دو مترو پيش بيني شده است
رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان اظهار داشت: خط دو مترو از خيابان زينبيه تا مرز خميني شهر شامل 15 ايستگاه است كه 1000 ميليارد تومان براي اجراي آن اعتبار پيش بيني شده كه اميدواريم عمليات اجرايي اين مهم در نيمه دوم سال جاري آغاز شود.

1000 ميليارد تومان اعتبار براي اجراي خط دو مترو پيش بيني شده است
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ رضا اميني در جلسه علني شوراي اسلامي شهر اصفهان با اشاره به اينكه هشتم شوال سالروز تخريب بقيع است، گفت: درهشتم شوال سال 1344 هجري قمري (سال 1305 شمسي) پس ازاشغال مکه ، وهابيان به سرکردگي عبدالعزيز بن سعود روي به مدينه آوردند و پس ازمحاصره وجنگ با مدافعان شهر، سرانجام آن را اشغال نموده، مأمورين عثماني را بيرون کردند و به تخريب قبورائمه بقيع وديگر قبور همچنين قبر ابراهيم فرزند پيامبراکرم(ص) قبور زنان آن حضرت ، قبر ام البنين مادرحضرت اباالفضل العباس وقبرعبدالله پدر پيامبرو اسماعيل فرزند امام صادق (ع) و بسياري قبورديگر پرداختند.
وي افزود: ضريح فولادي ائمه بقيع راکه دراصفهان ساخته شده بود و روي قبورحضرات معصومين امام مجتبي ، امام سجاد ،امام باقرو امام صادق (ع) قرارداشت را ازجا در آوردند ، اما اين اولين حمله آنان به مدينه نبود .رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان تصريح كرد: آنان درسال 1221 هجري نيزيک بارديگربه مدينه هجوم برده،پس ازيکسال و نيم محاصره توانسته بودندآن شهرراتصرف کنند و پس ازتصرف اقدام به غارت اشياي گرانبهاي حرم پيامبر(ص)و تخريب و غارت قبرستان بقيع نمودند.
اميني خاطرنشان كرد: با این اقدام جنایتکارانه که با حمایت و خباثت های وزیر امور خارجه وقت انگلیس و بر اساس ایجاد فرقه منحرف وضاله وهابیت درکشور عربستان انجام شد داغ سنگینی بر دل شیعیان جهان گذاشت.
وي با اشاره به سالروز عمليات مرصاد در مردادماه سال 67 اظهار داشت: عملیات مرصاد روز 5 مردادماه سال 67 با رمز «یا صاحب الزمان (عج) برای مقابله با حرکت منافقین و بازپس‌گیری مناطق اشغال شده انجام گرفت.رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان ادامه داد: در این عملیات که با فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی و با پشتیبانی هوا نیروز ارتش اجرا شد، رزمندگان از سه محور وارد عمل شدند و نیروهای ضد انقلاب را تا پشت نوار مرزی عقب راندند و رویای اشغال 48 ساعته تهران را با رشادت های رزمندگان اسلام به گور بردند و شکست فضاحت بار منافقین درعملیات مرصاد که از طریق رژیم بعث وارتش عراق پشتیبانی می شدند طومار منافقین را در هم پیچید و آنها را رسوا کرد .


اميني در ادامه سخنان خود به افتخار آفرینی دانش آموزان اصفهانی در آزمون سراسری امسال ادامه داد: پژمان شهبازی رتبه اول گروه علوم ریاضی، سید ابو لفضل میر رضی رتبه دوم گروه علوم انسانی، ابولفضل مشیری رتبه سوم گروه علوم انسانی از دانش آموزان موفق اصفهاني هستند كه توانستند در كنكور سراسري امسال رتبه كسب كنند.


وي در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به پروژه مترو گفت: به لطف خداوند متعال و همت مدیران مديريت شهري و سازمان قطار شهری فاز اول قطار شهری حد فاصل شهرک قدس در تقاطع خیابان امام خمینی و خیابان بهارستان تا میدان شهدا در آستانه راه اندازی است.


رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان افزود: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان با رسیدن تعدادی واگن از قطار های خریداری شده به اصفهان تعدادواگن ها به 15دستگاه (مجموعا 3 رام ) رسیده که امیدواریم با رسیدن رام های چهارم و پنجم از واگن ها تا یکی دو هفته آینده این تعداد به 25 واگن برسد و انشا الله در شهریور ماه ما شاهد آغاز راه اندازی فاز اول از خط 1 قطار شهری باشیم .


اميني ضمن تشكر و قدرداني از حمایت های استاندار و ریيس شورای سازمان و معاون عمرانی استاندار خصوصا جهت تسهیل مسیر ساخت ایستگاه های میدان امام حسین و میدان انقلاب اسلامی افزود: همچنين از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی که با تعامل منطقی زمینه فعالیت های سازمان قطار شهری را تقویت نمودند، تشكر مي كنيم.


وي تصريح كرد: از سازمان محترم قطار شهری انتظار داریم در احداث ایستگاه های میدان آزادی ، میدان انقلاب اسلامی و میدان امام حسین (ع) با همه قوت تسریع کنند تا هرچه زود تر شاهد تکمیل فاز دوم از خط یک قطار شهری باشیم.
رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان خاطرنشان كرد: از شهردار و معاونانشان هم انتظار هست که تلاش کنند هرچه بیشتر و بهتر حمایت های مالی از سازمان بشود و با اولویت قرار دادن مترو نسبت به تامین منابع مالی از این پروژه مهم و تاثیرگذار اقدام کنند تا انشا الله بعد از سالها انتظار مردم اصفهان، این ابر پروژه هرچه زود تر به بهره برداری برسد.
اميني با اشاره به خط دو مترو به طول 13 كيلومتر اظهار داشت: خط دو مترو از خيابان زينبيه تا مرز خميني شهر شامل 15 ايستگاه است كه 1000 ميليارد تومان براي اجراي آن اعتبار پيش بيني شده كه اميدواريم عمليات اجرايي اين مهم در نيمه دوم سال جاري آغاز شود.


وي ادامه داد: با توجه به اثرات زیاد و مناسب طرح بروی محیط زیست وحمل و نقل مسافر که زمان عملیات اجرایی آن 5 سال برآورد شده با حمایت های مالی دولت و شهرداری ، کاهش پیدا کند و با خرید تجهیزات لازم مثل دودستگاه TBM اضافه تر ، زمینه تسریع در این طرح را فراهم کنند تا مثل خط اول این خط فرسایشی نشود و در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان با بيان اينكه در بودجه سال جاری مبلغ قابل توجهی برای خرید اتوبوس شهری پیش بینی شده است، تاكيد كرد: تلاش لازم جهت ورود اتوبوس های خریداری شده در نیمه اول سال و حتی المقدور قبل از مهرماه و بازگشایی مدارس صورت پذیرد .
اميني با تاكيد بر اجراي 5 طرح بزرگ عمراني شهر گفت: پروژه هاي میدان 25 آبان، میدان استقلال ، پل اشکاوند مقابل سالن های همایش بین المللی، تقاطع سه راه نقشینه از مهمترين طرح هاي شهرداري است كه بايد پيگيري و دنبال شود.انتهای پیام/ ا



اخبار مرتبط

ديدار مسئولان شهرستان نجف آباد با استاندار اصفهان
افزایش تدریجی دمای قزوین
هشدار پليس جهت پيشگيري از سرقت به عنف توسط مسافر بر نماها
تردد 22 هزار تاکسی مسافربری در شهر اصفهان




۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن