تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820244261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانبینی: تمرینات تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید در تهران برگزار می‌شود‌


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


جهانبینی: تمرینات تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید در تهران برگزار می‌شود‌ استان‌ها > قم - مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه امکان این نبود اعضای کادر فنی سابق یا مربیان بومی در کادر فنی جدید باشند، گفت: تمرینات تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، عباس جهان‌بینی با اعلام این که تمرینات تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید در تهران برگزار می‌شود‌، به تسنیم گفت: تمرینات تیم فوتبال صبای قم در تهران برگزار می‌شود و علت این که صبا برای تمرین به تهران می‌رود شرایط خاص تیم و درخواست کادر فنی است.
وی افزود: علت این که بخش اعظم تمرینات صبا در فصل جدید در تهران برگزار می‌شود این است که بازیکنان صبا به لحاظ خستگی ناشی از رفت و آمد، دچار افت نشوند و در تهران نیز دسترسی به بازی‌های تدارکاتی بیشتر است.
مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: بخشی از بازیکنان صبا که در بازی رسمی هفتگی به میدان نمی‌روند باید در یک بازی دوستانه به میدان بروند و اگر صبا در تهران تمرین کند شرایط بهتری برای این موضوع در اختیار داریم اما طبیعتاً این امر به اصل موضوع که صبا متعلق به قم و مردم آن است خدشه‌ای وارد نمی‌کند.
جهان‌بینی در مورد حذف مربیان قبلی صبا از جمله مربیان بومی از نیمکت صبا بیان کرد: با حضور دایی ، وی کادر کاملی را با خود همراه آورد و نظر وی این بود که با نفرات گروه خود کار کند، چراکه از آن‌ها شناخت دارد و بهتر می‌تواند با این نفرات کار کند و به همین دلیل نفراتی که در کادر فنی قبلی بودند امسال در کنار تیم حاضر نیستند.
وی عنوان کرد: امکان این نبود که اعضای کادر فنی سابق یا مربیان بومی در کادر فنی جدید باشند اما ما این نفرات را در بخش‌های دیگر باشگاه به کار می‌گیریم و از وجود آن‌ها استفاده می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه صبای قم تصریح کرد: سال گذشته تیم متعلق به استانداری قم بود و طبیعتاً همه تصمیمات در قم گرفته می‌شد اما در حال حاضر مالک جدیدی به صبا آمده و هزینه‌های زیادی انجام داده و توقعاتی از باشگاه دارد که اگر بخواهیم توقعات مالک را برآورده کرده و تیم هم نتایج خوبی بگیرد، باید به تصمیمات مالک جدید احترام بگذاریم.
جهان‌بینی خاطرنشان کرد: اصل و اساس کار باشگاه، نتیجه‌گیری مناسب صبا است و بازیکنان بزرگی که به صبا اضافه شده‌اند تا این هدف تأمین شود و موضوع استقرار تمرینات در صبا هم تصمیم دایی به‌عنوان یک تصمیم فنی است و هم نظر مالک جدید.

کلید واژه ها: استان قم -




یکشنبه 4 مرداد 1394 - 10:32:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن