تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820805236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همشهری گزارش می دهد: تذکر ایران به آژانس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همشهری گزارش می دهد: تذکر ایران به آژانس تهران- ایرنا- روزنامه همشهری در شماره روز یکشنبه چهارم مرداد در تیتر یک می نویسد:آژانس بین المللی انرژی اتمی موضوع جدیدی نیست و مقام های ایرانی بارها به این نهاد بین المللی در این باره تذکر داده اند که 2 مورد از آخرین آن ها مربوط به نامه نگاری هایی است که نماینده ایران در آژانس خطاب به مدیرکل این نهاد داشته است.


این روزنامه تیتر یک را به موضوع دلارهای آزاد شده کجا خرج می شوند؟ اختصاص داد.
روزنامه همشهری با اشاره به عنوان جازموریان بزرگ ترین کانون ریزگرد کرمان شد، نوشت: آثار زیانبار مدیریت نادرست منابع آبی کشور و رعایت نکردن حقابه تالاب ها روز به روز آشکارتر می شود. دریاچه(تالاب) ارومیه تنها دریاچه ای نیست که وضعیت ناگواری دارد. تالاب هامون در سیستان، گاوخونی در اصفهان، پریشان و بختگان در فارس و بسیاری از تالاب ها و دریاچه های کشور روزگاری مشابه ارومیه دارند. تالاب جازموریان که در روزگار پرآبی یکی از مهم ترین ایستگاه های زمستان گذرانی پرندگان مهاجر بود و باعث تلطیف هوای منطقه می شد، آنطور که مسوولان محلی خبر داده اند به یکی از بزرگ ترین کانون های بحرانی گردوغبار منطقه تبدیل شده است.
این روزنامه با انتشار موضوع تاخیر دوباره در سررسید وعده برخورد با غیرمجازها، نوشت: پرونده موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز چه زمانی بسته می شود؟ این سوالی است که نه تنها مردم بلکه مسوولان بانک مرکزی و سیستم قضایی و انتظامی درباره آن اتفاق نظر ندارند. این در حالی است که هنوز فرجام سه موسسه مالی و اعتباری ثامن، ثامن الحجج و افضل توس مشخص نیست و تنها در سال جاری مجوز رسمی برای موسسه اعتباری نور صادر شده و به موسسه آرمان هم اجازه پذیره نویسی داده شده است.
تدوین سند مشترک برای مقابله با بحران، تیتر دیگر روزنامه همشهری است. شورای شهر تهران ظرف چند روز آینده و تا قبل از شروع تعطیلات تابستانی این نهاد، سند مشترکی را بین شورای روستاهای حریم، شهرداری تهران، فرمانداری و به طور کلی دستگاه های اجرایی تهیه خواهد کرد که براساس آن وظایف تمام سازمان ها در قبل، حین و بعد از حوادث و بحران ها مشخص خواهد شد. این خبر را احمد مسجدجامعی اعلام کرده و گفته است که این تصمیم پس از حادثه طوفان و سیل اخیر کن و سولقان از سوی شورای شهر تهران اتخاذ شده است.
این روزنامه در ستون یادداشت با انعکاس عنوان اوباما و انکار قابلیت های ایران به قلم ابراهیم متقی، نوشت: وزاری امور خارجه، انرژِ و خزانه داری آمریکا روز پنج شنبه بیست و سوم جولای 2015 در برابر 19 نفر از اعضای کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای آمریکا تلاش کردند تا مطلوبیت های راهبردی توافق وین موسوم به موافقتنامه برنامه جامع اقدام مشترک را تبیین کنند. کری تلاش داشت تا نشان دهد که ایران از قابلیت گریز هسته ای برخوردار بوده در حالی که دیپلماسی هسته ای آمریکا زمینه کاهش و پایان دادن به چنین قابلیتی را به وجود آورده است. همواره اوباما موضوع مربوط به گزینه نظامی را در زمره سازوکارهای راهبردی آمریکا برای مقابله با ایران بیان داشته است. در تفکر راهبردی آمریکا، این ذهنیت وجود دارد که ایران به مثابه تهدید راهبردی تلقی می شود.
روزنامه همشهری در صفحه ی نخست به بررسی موضوع های «تقاضا، ارز را بالا برد» «رقابت قدرت های بزرگ در زمین آفریقا»، «پایان آتش بس کردها و ترکیه»، «عادتی که می کشد» و «سیدحسن نصرالله:آمریکا همواره شیطان بزرگ است» پرداخت.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9128**9131



04/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن