تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799035469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسریع در روند رسیدگی به پرونده قتل پزشک اردبیلی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تسریع در روند رسیدگی به پرونده قتل پزشک اردبیلی اردبیل - ایرنا- با فروکش کردن حواشی مربوط به قتل یک پزشک اردبیلی روند رسیدگی به این پرونده در عین سرعت گرفتن عادی تر شده و التهابات روانی جامعه نیز در حال کاسته شدن است .


دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : موضوع به جدیت در حال رسیدگی است و روند عادی خود را سپری می کند.
ناصر عتباتی اظهار کرد: با به نتیجه رسیدن پرونده ، موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
مسوولان استان اردبیل وعده می دهند که با اولویت به این موضوع رسیدگی کرده و در سریعترین زمان ممکن آن را به سرانجام خواهند رساند.
استاندار اردبیل نیز به ایرنا گفت : به مردم اطمینان می دهیم پرونده این حادثه دلخراش از لحظه وقوع جرم توسط دادستان ، بازپرس ، فرماندهی انتظامی و پلیس آگاهی در حال پیگیری است.
مجید خدابخش افزود: پس از طی روند قانونی پرونده قاتل بر اساس قانون به مجازات خواهد رسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل نیز به خبرنگاران گفت: که قتل مرحوم دکتر اصغر پیرزاده پزشک اردبیلی هیچ ارتباطی با مسائل درمانی نداشته است.
دکتر فرهاد پور فرضی افزود: تمامی شایعه های مطرح در حواشی این حادثه صحت ندارد و مقام های مسوول اخبار رسمی و تایید شده را در اختیار رسانه ها قرار داده اند.
امام جمعه اردبیل نیز دیروز در خطبه های نماز جمعه از پخش شایعه های بی شمار در باره قتل پزشک اردبیلی با اشاره به حادثه اخیر قتل یک پزشک اردبیلی انتقاد کرد و از مردم خواست موضوع را به دستگاه قضایی واگذار کرده و هیچکس خود را در مقام قضا قرار ندهد.
آیت الله عاملی بر پرهیز از شایعات و همچنین دوری از تهمت و افترا تاکید کرد و گفت: داشتن صداقت و توجه عواقب اعمال از سوی رسانه ها باید مد نظر قرار گرفته و در انتشار اخبار جانب صداقت و امانتداری را رعایت کنند.
در این حال رصد خبرنگاران ایرنا حاکیست که با وجود برخی تحرکات در فضای مجازی و رسانه های بیگانه جامعه پزشکی استان اردبیل برخورد منطقی با موضوع داشته و به امورعادی خود مشغول می باشد.
پزشکان اردبیلی دیروز در آیین تشییع پیکر همکار خود حضوری پرشکوه و با متنانت داشته و در آیین های بزرگداشت مرحوم پیرزاده نیز مشارکت دارند. دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل :
دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل پیشتر در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اقرار متهم نسبت به قتل پزشک اردبیلی، بر کذب بودن اخبار منتشر شده در فضای مجازی و رسانه ها تاکید کرده بود.
به گفته ناصر عتباتی ، دکتر اصغر پیرزاده فوق تخصص انکولوژی و سرطان ساعت 11 صبح پنجشنبه با استفاده از سلاح سرد (کارد آشپزخانه) به قتل رسیده است.
وی افزود: دکتر پیرزاده با خودروی شخصی خود و به دعوت قاتل که جوانی حدودا 23 ساله است، به منزل وی مراجعه کرده و به قتل رسید و متهم به جرم خود اعتراف کرده است.
عتباتی اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی پس از اطلاع از موضوع نسبت به شناسایی خودروی مقتول در مقابل محل وقوع جرم اقدام و قاتل را دستگیر کردند.
وی بیان کرد: بر اساس تحقیقاتی که تا کنون به عمل آمده و برخلاف آنچه در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده، هیچ گونه رابطه بیمار و پزشک بین قاتل و مقتول وجود نداشته است.
قرار است آیین بزرگداشت مرحوم پیرزاده عصر امروز در مسجد نواب صفوی اردبیل برگزار شود.
6016/8123 / 1539



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن