تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816222364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار: دلواپسان توافق در سنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابتکار: دلواپسان توافق در سنا تهران- ایرنا- روزنامه ابتکار در شماره روز شنبه سوم مرداد در توضیح تیتر یک می نویسد: مدت 90 روزه کنگره آمریکا برای بررسی توافق هسته ای آغاز شده و تیم مذاکره کننده آمریکایی به دنبال راضی کردن منتقدانش است. پنج شنبه گذشته جان کری در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنا شرکت کرد تا اعضای کمیسیون روابط خارجی مجلس سنا را از روند و محتویات مذاکرات هسته ای مطلع سازند .وی در این نشست منتقدین توافق هسته ای را مورد اعتراض قرار داد و آنها را متوهم و ساده لوح خطاب کرد.


این روزنامه با بررسی عنوان موضوع جنجال های یک سفر، نوشت: جنجال های رسانه ای بر سر ورود وزیر خارجه فرانسه به ایران دیروز به تریبون نماز جمعه هم رسید و خطیب نماز جمعه تهران از مسوولین خواست تا فرش قرمز برای وی پهن نکنند. مناقشه تاریخی بین ایران و فرانسه درباره خون های آلوده و مواضع سرسختانه فابیوس در مذاکرات هسته ای علیه تیم مذاکره کننده ایران و حمایت از مواضع سعودی ها و صهیونیست ها مورد انتقاد افکار عمومی در ایران است که باعث این جنجال های فراوان شده است. اما وجه دیگر داستان خود فابیوس نیز می باشد که در دو موضوع مناقشه انگیز نقش داشته است. اما در روابط دیپلماتیک بلوغ این است که با حفظ رابطه بیشترین امتیاز را از طرف مقابل دریافت کنی.
روزنامه ابتکار با درج خبر تیم مذاکره کننده ایران شجاعانه ایستادگی کرد، آورد: آیت الله محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب تاکید در آیین بهره برداری از 38 مسجد چهارمحال و بختیاری در جمع مدیران استان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، شجاعانه در برابر قدرت های شیطانی و جنود لشگر ابلیس ایستادگی کرد. وی افزود: هیچ کس جنایاتی که دشمنان علیه ملت ایران در چند دهه اخیر داشته اند را از یاد نخواهد برد. وی ادامه داد: جوانان غیرتمند و سپاهیان و بسیجیان، اجازه نخواهند داد که دوباره پای آمریکا در این کشور باز شود. آیت الله محمدی گلپایگانی یادآور شد: کشورهای اروپایی مطیع و گوش به فرمان آمریکا هستند و در شورای امنیت نیز به فرمان آمریکا به طرح برجام رای دادند. وی ادامه داد: فقط ایران اسلامی است که توان مقابله با شیطان بزرگ را دارد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ایران هرگز به دنبال جنگ نیست اما اگر آمریکایی ها بخواهند اقدامی کنند، شرمنده و سرافکنده خواهند شد.
این روزنامه با انعکاس عنوان نمره قبولی ائمه جمعه کیش به دکتر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، نوشت: امام جمعه جزیره کیش معتقد است مدیریت دکتر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و تیم همراهش، دستاوردهای خوبی برای جزیره کیش به همراه داشته است. حجت الاسلام والمسلمین دکتر علیدادی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در جزیره کیش ضمن اشاره به اینکه از زمان به وجود آمدن منطقه آزاد کیش تا به امروز، مدیران گذشته زحمات زیادی برای کیش کشیده اند گفت: «نمره مدیری در جزیره کیش خوب خواهد بود که از نظر ساکنان آن قابل قبول باشد.من مدیریت جدید جزیره با محوریت دکتر مونسان را انصافاً خوب و قابل قبول می دانم. چون هم به لحاظ روحیات شخصی و هم به لحاظ تخصص ایشان برای منطقه و هم به لحاظ تعامل با بخش خصوصی و مردم، در هر سه حوزه نیروهای مساعد و متناسبی را انتخاب کرده است و امیدوارم بتوانند در بقیه راه و عمر دولت هم کار کنند و به اهداف بلند خود برسند.»
این روزنامه با انتخاب موضوع اعلام زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش، نوشت: وزیر آموزش و پرورش زمان برگزاری آزمون استخدامی برای بکارگیری 5000 معلم را دهه سوم شهریورماه امسال اعلام کرد. علی اصغر فانی در سفر به شیراز، در این باره گفت: تا 10 روز آینده اطلاعیه منابع امتحانی آن از طریق سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش منتشر خواهد شد. او یادآور شد: این وزارتخانه به دو طریق شرکت در کنکور سراسری و استخدام داوطلبان دارای مدرک لیسانس برای نخستین بار نیروی انسانی مورد نظر خود را تامین می کند. وی تصریح کرد: هم اینک 100 شعبه دانشگاه فرهنگیان در قالب پردیس و دانشکده در سراسر کشور مشغول به فعالیت است.
روزنامه ابتکار در سرمقاله خود موضوع «سرانجام مرغ دو پای هسته ای!» را به قلم محمدعلی وکیلی انتشار داد.
این روزنامه همچنین عنوان های «راه چپ، نقشه وحدت راست»، «تماس تلفنی روسای جمهوری ایران و فرانسه»، «درجا زدن در سومین عامل مرگ و میر ایرانیان» و «وضع ما خیلی بد است!» را منتشر کرد.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**2059**9131



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن