تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818778862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند غیر نظامی دیگر بر اثر حملات هوایی عربستان به یمن شهید شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چند غیر نظامی دیگر بر اثر حملات هوایی عربستان به یمن شهید شدند تهران - ایرنا - حملات جنگنده های متجاوز آل سعود به مناطق مسکونی و تاسیسات زیربنایی یمن در روز جمعه نیز ادامه داشت و بر اثر آن تعدادی از غیر نظامیان یمنی شهید و یا زخمی شدند.


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی یمن(سبا)،بر اثر بمباران شهر «ذی ناعم» در استان البیضاء چهار نفر به شهادت رسیدند.
جنگنده های عربستان روز جمعه، مجتمع دولتی شهر البیضاء، و مناطقی را در شهرهای الزاهر، ذی ناعم و الطفه نیز بمباران کردند که در اثر این حملات خسارت های زیادی به مراکز دولتی و خانه های مردم وارد شد.
از سوی دیگر شبکه خبری المنار نیز گزارش داد که جنگنده های متجاوز عربستان، هفت بار به شهرک مسکونی وابسته به نیروگاه برق استان تعز حمله کردند که این حملات چند قربانی برجای گذاشت.
شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد که ائتلاف تحت رهبری عربستان روز جمعه سد قدیمی و پادگان کوفل و مناطق دیگری در شهر مارب در شمال شرقی یمن را بمباران کرد.
جنگنده های عربستان همچنین به چند دستگاه آمبولانس که قصد انتقال قربانیان تجاوز هوایی به نیروگاه برق «المخا» در استان تعز را داشتند، حمله کردند.
منطقه خیوان در عمران شمالی نیز روز جمعه، شش بار هدف حمله هوایی جنگنده های متجاوز ائتلاف تحت رهبری عربستان قرار گفت.
عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان از فروردین ماه سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند.
بر اثر این حملات تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها، مدارس و منازل مسکونی در یمن ویران و هزاران یمنی از جمله صدها زن و کودک کشته و زخمی شده اند.
شبد**1480** 1095



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن