تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803019960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشور برای مقطع پس از تحریم به برنامه ریزی ویژه نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر ارتباطات: کشور برای مقطع پس از تحریم به برنامه ریزی ویژه نیاز دارد همدان- ایرنا- وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: کشور برای مدیریت و شتاب در مسیر توسعه به برنامه ریزیهای ویژه در مقطع پس از رفع تحریمهای اقتصادی نیاز دارد.


به گزارش ایرنا محمود واعظی روز جمعه در شورای اداری شهرستان تویسرکان افزود: در شرایطی که تا کنون بیشترین توجه و تمرکز بر روی مذاکرات هسته ای قرار گرفته بود، اکنون برای مدیریت کلان کشور به ویژه حوزه اقتصاد پس از مقطع تحریمهای اقتصادی به برنامه های هدفگذاری شده نیاز است.
وی بیان کرد: نقشه راه و توسعه کشور اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب است که باید در دوران پسا تحریم و نوین با تلاش بیش از پیش دنبال شود.
واعظی خواستار تشکیل اتاقهای فکر استانی برای مدیریت هر استان در بخشهای مختلف در مقطع زمانی پس از تحریمها شد و ابراز کرد: مساله اشتغال نیز باید به وسیله فعالیتهای جدید عمرانی و جذب سرمایه گذاران در حوزه های مختلف حل شود.
وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم از ابتدای کار خود با مشکلات زیادی بویژه در حوزه اقتصاد روبرو بوده است اذعان کرد: دولت در شرایطی می بایست هزینه هنگفتی برای پرداخت یارانه نقدی به مردم در پایان هر ماه می کرد که خزانه خالی، طلب کاری پیمانکاران مسکن مهر و وعده های اجرا نشده عمرانی را پیش روی خود داشت.
واعظی ادامه داد: برخی به دولت می گفتند که اگر ظرف شش ماه مشکلات اقتصادی مردم را حل نکنید مردم به شما اقبال نشان نخواهند داد.
وی تاکید کرد: به لطف خدا و با در پیش گرفتن اصل صداقت با مردم و باور آنها، مردم به دولت اعتماد کرده و وفاداری خود را نشان دادند.
واعظی گفت: در شرایطی که تحریمهای اقتصادی به دولت فشار می آورد و فروش نفت به حداقل رسیده بود، دولت با پشتیبانی های مردم و رهبر معظم انقلاب آرامش و همدلی را در کشور گسترش داد.
وی با اشاره به اهمیت توافق هسته ای اضافه کرد: آنچه که در توافق هسته ای به دست آمد موجب غرور و سرافرازی ملت ایران و نشان دهنده درستی مسیر بنیانگذار کبیر انقلاب است.
به گفته واعظی اکنون تنها برخی کشورهای عرب و مرتجع منطقه و رژیم کودک کش صهیونیستی از توافق هسته ای با ایران خشمگین هستند و این در حالی است که توافق هسته ای یک دستاورد فراجناحی و ملی به شمار می رود.
وی تاکید کرد: دولت یازدهم همواره از انتقادهای سازنده استقبال می کند اما بالاخره باید تفاوت بین نقد های سازنده و تخریبها روشن باشد و برای تحقق اهداف این بخش به توجه و عنایت بیشتر صدا و سیما نیاز است.
واعظی کاهش تصدی گری دولت در بخشهای مختلف و تمرکز زدایی و تفویض اختیارات دولتی به دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی را از مهمترین سیاست های کنونی دولت دانست.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه زیر ساختهای ارتباطی و اطلاعاتی در شهرستان تویسرکان نیز گفت: پیشنهاد انتخاب تویسرکان به عنوان شهر پایلوت (آزمونه) دولت الکترونیک در استان همدان مورد بررسی کارشناسانه قرار می گیرد.
واعظی افزود: برای فعال کردن کارگزاران آی. سی. تی روستایی در تویسرکان و سراسر کشور دو پیشنهاد تبدیل آنها به دفاتر پیشخوان دولت با کمکهای بیشتر مالی و یا اعطای تسهیلات بلند مدت و مجوز فعالیت های بیشتر نیز بررسی می شود.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته مشکلات حوزه آی سی تی شهرستان تویسرکان بسیار زیاد بود اما اکنون پس از شش ماه و فعالیتهای صورت گرفته، بخش قابل توجهی از این مشکلات حل شده است.
واعظی اضافه کرد: تویسرکان جزء شهرستانهای برخوردار از ضریب نفوذ ارتباطی بالا با برخورداری همه روستاها از تلفن خانگی است که 66 روستای آن اکنون از اینترنت برخوردارند و تا پایان سال این تعداد با رساندن اینترنت به 34 روستای دیگر به 100 روستا می رسد.
وی همچنین از ارائه خدمات نسل سوم تلفن همراه توسط اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در سال 94 در تویسرکان خبر داد.
تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است که از سه شهر، دو بخش و هفت دهستان برخوردار است.
7524/6993



02/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن