تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802683396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از کنایه های شرکت ارتباطات زیر ساخت به مخابرات تا بلاتکلیفی متقاضیان اینترنت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته گذشته؛
از کنایه های شرکت ارتباطات زیر ساخت به مخابرات تا بلاتکلیفی متقاضیان اینترنت
هفته گذشته شرکت ارتباطات زیر ساخت اعلام کرد: شرکت مخابرات ایران به جای نشانی های غلط به مردم به تعهدات خود عمل کند

اخبار هفته ارتباطات فروغی //از کنایه های شرکت ارتباطات زیر ساخت به مخابرات تا بلاتکلیفی متقاضیان اینترنت
به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،گویا مشکلات زیرساخت وپهنای باند لازم برای مخابرات حل نشده چراکه  شرکت ارتباطات زیرساخت با عجیب خواندن ادعای شرکت مخابرات ایران در خصوص 20 برابر شدن تعرفه مکالمات بین الملل اعلام کرد که شرکت مخابرات ایران به جای نشانی های غلط به مردم به تعهدات خود عمل کند وهمچنین خبرهایی در خصوص علت اختلال تلفن همراه درپی وزش باد شدید در استان تهران آخرین وضعیت اجرای فیلترینگ هوشمند مطرح شد که در ادامه نگاهی گذرا به آنها خواهیم داشت.

در تامین آنتن دهی برخی نقاط شهر تهران با باطری های پشتیبان

در اوایل هفته گذشته درپی وزش باد شدید و طوفان در تهران؛برخی مناطق با اختلال در آنتن دهی شبکه تلفن همراه روبرو شد ودر این رابطه  شرکت ایرانسل اعلام کرد: درحال حاضر درشبکه تلفن همراه ایرانسل در شهر تهران به علت طوفان با اختلال خاصی مواجه نیستیم اما در چند نقطه شهر در بحث آنتن ها ،شبکه برق به دلیل وضعیت طوفان امروز در چند نقطه قطع شده که طبیعتا انرژی مورد نیاز آن آنتن از طریق باطری پشتیبان که قبل از این برای شرایط بحرانی پیش بینی شده بود تامین میشود.

شرکت ارتباطات سیار نیز با اعلام نرمال بودن شبکه،قطعی برق را در اختلال و قطعی آنتن ها ی تلفن همرا موثر اعلام کرد: با توجه به استاندارد بودن دکل ها،طوفان امروز تاثیر بر جابه جایی و یا سقوط دکل ها نداشته است.

هشدارهمراه اول برای مشترکین اینترنت آزاد

آیا تاکنون پیامک «شما تاکنون روی تعرفه 30 هزار تومان اینترنت مصرف کرده اید،لذا برای جلوگیری از متضرر شدن شما، سرویس اینترنت شما قطع گردید.» را دریافت کرده اید؟

 این روزها برخی مشترکین دائمی اپراتور اول که به صورت آزاد از اینترنت تلفن همراه خود استفاده می کنند چنین پیامکی دریافت کرده اند: «شما تاکنون روی تعرفه عادی 30 هزارتومان اینترنت مصرف نموده اید،لذا جهت جلوگیری از متضرر شدن شما،سرویس اینترنت شما قطع گردید.لطفاً جهت صرفه جویی درهزینه های اینترنت همراه خود با شماره گیری کد دستوری #100* بسته خریداری کنید.»

اين مشترکان از قطع اینترنت خود بدون اطلاع رسانی قبلی غافلگیر شده اند، به همین منظور علت قطعی اینترنت این دسته مشترکین همراه اول را از شرکت ارتباطات سیار ایران پیگیر شدیم.

آخرین وضعیت فیلترینگ هوشمند شبکه های اجتماعی

فیلترینگ هوشمند که به بهانه فیلتر صفحه های غیراخلاقی شبکه های اجتماعی مدتی است در کشور آغاز شده اکنون فاز سوم را طی می کند...

فیلترینگ هوشمند که طبق تعریف وزارت ارتباطات، نوعی از فیلترینگ است که بخشی از یک سایت مجرمانه را از دسترس خارج می‌کند  در دولت یازدهم در سه فاز تعریف ودنبال شد. بنا به گفته محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به اینکه تنها 15درصد از شبکه‌های اجتماعی محتواهای مجرمانه و غیر اخلاقی دارد، مسدود سازی و فیلترینگ کل سایت‌ که بیشتر آن محتوای مفید داشت، مناسب نبود.

فاز اول این طرح پیش از این بر روی شبکه اینستاگرام عملیاتی شد و با اجرای آن بدون آنکه امکان دسترسی به کل این شبکه محدود شود شرایطی ایجاد شد که دسترسی به عکس ها و فیلم های نامناسب و دور از شئونات محدود شده و بخش های نامناسب این شبکه فیلتر شود وواعظی در مراسمی که در اوسط اسفندماه سال 93 برگزارشد از آغاز فاز دوم فیلترینگ هوشمند خبرداد وگفت:در این فاز بحث شبکه‌های ارتباطی موبایل را مدنظر نداشته و به موضوعات مختلفی خواهیم پرداخت.

حال با توجه به گذشت سه ماه از آغاز فاز دوم این طرح،این چنین به نظر می رسد که فاز سوم ونهایی فیلترینگ هوشمند آغاز شده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته تا آذر ماه سال جاری به اتمام می رسد تا بدین صورت مطالب مورد نیاز هرفردی به راحتی در اختیارشان قرار گیرد وبه طور کل شرایط جدید برای پالایش محتوایی کشور فراهم شود ودراین صورت شاید بتوان گفت فیلتر شبکه اجتماعی که هر از چند گاهی در برخی رسانه ها منتشر می شود حقیقت دارد چراکه این شبکه ها هوشمندانه فیلتر می شوند.

شرکت مخابرات ایران به جای نشانی های غلط به مردم به تعهدات خود عمل کند

مدیر کل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت گفت :شرکت مخابرات ایران به جای نشانی های غلط به مردم به تعهدات خود عمل کند

 هفته گذشته حامـدرضا اسماعیلی مدیر کل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت با عجیب خواندن ادعای شرکت مخابرات ایران در خصوص 20 برابر شدن تعرفه مکالمات بین الملل گفت:تعرفه مکالمات بین الملل هموطنان ایرانی در یکسال اخیر ، به طور متوسط 25 درصد ارزان تر شده است و در برخی مسیرهای پرترافیک نظیر عراق و افغانستان به کاهش 40 درصدی نیز انجامیده است.

وي افزود :مـدیـران شرکت مخابرات همانند سایر اپراتورها از این تعرفه ها آگاهی کامل دارند و  ارایه نشانی هایی این اندازه غلط برای خودداری از پرداخت حقوق مردم ، شگفت انگیز است .

اسماعيلي همچنین در خصوص بدهی 350 میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران گفت :  این رقم بدهی سررسید شده این  شرکت به زیرساخت است وگرنه میزان بدهی واقعی، ارقامی به مراتب بیشتر است.

متقاضیان از شرکت‌های دیگر اینترنت بگیرند

چندی پیش شرکت مخابرات از توقف فروش اینترنت مخابرات تا زمان خرید پهنای باند اینترنت اطلاع داده بود که  در این خصوص محمد رضا فرنقی زاد مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، با اشاره به وضعیت مشترکان مخابرات اظهار کرد: با توجه به وجود شرکت‌های ارائه کننده اینترنت و PAP در کنار شرکت مخابرات که خود یک شرکت خصوصی است مشکلی برای متقاضیان اینترنت وجود ندارد چراکه می‌توانند اینترنت خود را از شرکت‌های خصوصی دیگر دریافت کنند.

وی در خصوص توقف فروش اینترنت مخابرات افزود: مخابرات باید همانطور که از مردم بابت اینترنت و تلفن ثابت پول دریافت می‌کند بدهی خود را به زیر ساخت‌ پرداخت و پهنای باند لازم را خریداری کند اما شاید دوست ندارد پولی پرداخت کند و پهنای بخرد و بگوید سیاست من فروش ADSL نیست.

وزیر ارتباطات به استان های لرستان، همدان و کردستان سفر کرد

وزیر ارتباطات در آخر هفته گذشته در سفر به استان لرستان در روز پنج شنبه یکم مرداد ماه، با زیارت گلزار شهدای استان در نشست شورای اداری استان شرکت خواهد کرد و با افتتاح پروژه های ICT به سوالات خبرنگاران، پاسخ داد.

شرکت درجلسه شورای اداری شهرستان بروجرد و بازدید و افتتاح پروژه های ICT از دیگر برنامه های این سفر است.

طراحی، ساخت و پرتاب ماهواره مخابراتی در برنامه ششم توسعه

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران، اصلی ترین محور برنامه ششم توسعه این پژوهشگاه را طراحی، ساخت و پرتاب ماهواره مخابراتی بومی دانست و گفت: پژوهشگاه بر اساس اساسنامه خود وظیفه گسترش و توسعه علوم و فنون مورد نیاز صنعت فضایی در راستای تحقق چشم انداز بخش فضایی کشور را بر عهده دارد.

 کریمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران با اشاره به برنامه ششم توسعه، اصلی ترین برنامه پژوهشگاه را طراحی، ساخت و پرتاب ماهواره مخابراتی بومی دانست و اظهار کرد: در نظر داریم با کمک مراکز تحقیقاتی، دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان، اولین ماهواره مخابراتی بومی ساخت داخل را با حداقل قابلیت و ظرفیت سرویس دهی و ارایه خدمات تولید و با توان پرتابگر ماهواره داخلی و استفاده از فناوری انتقال مداری در مدار ژئو قرار دهیم.

وی با اشاره به طراحی و ساخت ماهواره های سنجشی با قدرت تفکیک بالا اظهار کرد: همچنین استفاده از پرتابگرهای داخلی و ارسال ماهواره به مدارهای با ارتفاع بالا درلایه LEO برای تصویربرداری و ارایه خدمات حوزه های کشاورزی، حمل و نقل، منابع طبیعی، محیط زیست، جنگل ها و مراتع، پایش محصولات کشاورزی، پیش بینی حوادث طبیعی غیر مترقبه را در دست بررسی داریم.

رویکرد بودجه سال آینده تغییر می کند

هفته گذشته معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات از تنظیم بودجه سال 1395 بر مبنای برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: بر همین اساس تغییر رویکردی در بودجه به سمت رشد فراگیر بخش ICT خواهیم داشت.

برات قنبری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات با اشاره به تدوین برنامه ششم ارتباطات وفناوری اطلاعات اظهار کرد: در تدوین برنامه ششم در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به دنبال تدوین برنامه جامع با نگاه خاص به رشد فراگیر در این بخش هستیم که بهره مندی آحاد مردم را از این توسعه در بر داشته باشد.


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

متقاضیان از شرکت‌های دیگر اینترنت بگیرند
وزیر ارتباطات به استان های لرستان، همدان و کردستان سفر خواهد کرد
شرکت مخابرات ایران به جای نشانی های غلط به مردم به تعهدات خود عمل کند
آخرین وضعیت فیلترینگ هوشمند شبکه های اجتماعی
رویکرد بودجه سال آینده تغییر می کند
تامین آنتن دهی برخی نقاط شهر تهران با باطری های پشتیبان




۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن