تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798546214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد ريسک اقتصادي سرمايه گذاري در کردستان را کاهش دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۴۷ق.ظ)
نهاونديان: بايد ريسک اقتصادي سرمايه گذاري در کردستان را کاهش دهيم موج - رئيس دفتر رئيس جمهوري با بيان اين که رئيس جمهور با پيام توسعه همه جانبه به استان کردستان سفر مي‌کند، گفت: بايد ريسک اقتصادي سرمايه گذاري در مناطق کمتر برخوردار مثل کردستان را کاهش دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد نهاونديان در جلسه کارگروه توسعه و سرمايه گذاري کردستان که با حضور استاندار کردستان، مديران شرکت‌ها و هلدينگ هاي اقتصادي دولتي و عمومي، معاونين استاندار، رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي و شماري از مديران دستگاه‌هاي اجرايي در نهاد رياست جمهوري برگزار شد، اظهار داشت: پيام اصلي سفر رئيس جمهور به کردستان توسعه همه جانبه اين استان است.
وي با اشاره به ضرورت تلاش براي پايين آوردن ريسک اقتصادي سرمايه گذاري در مناطقي مثل کردستان گفت: اگر مي‌خواهيم توازن در توسعه همه جانبه سراسر ايران ايجاد شود بايد ريسک اقتصادي سرمايه گذاري در مناطق کمتر برخوردار مثل کردستان را کاهش دهيم.
سرپرست نهاد رياست جمهوري گفت: شرکت‌هاي کلان کشور مي‌توانند با سرمايه گذاري در استان‌هايي همچون کردستان ريسک اقتصادي را پايين بياورند تا سرمايه گذاران بخش خصوصي ترغيب و تحريک شوند.
نهاونديان با اشاره به ضرورت عملياتي کردن فرمول هاي جديد در مدل جديد اقتصاد ايران بعد از رفع تحريم‌ها گفت: منابع فراوان سرمايه گذاري‌هاي داخلي و خارجي را براي توسعه مناطقي همچون کردستان تجهيز کنيم.
وي تاکيد کرد: مديران بايد براي مديريت منابع خود اتاق فکر ايجاد کنند؛ زيرا بعد از توافق همه سرمايه گذاران دنيا براي مشارکت در طرح‌هاي داخلي ايران در حال رقابت با همديگر هستند.
نهاونديان گفت: بايد سرمايه گذاران را براي مسابقه مستمر حضور در ايران ترغيب کنيم و با منابع مالي مدبرانه تر و با الگوي مشارکت بخشهاي دولتي و خصوصي توسعه را ايجاد کنيم.
رئيس دفتر رئيس جمهوري در ادامه با اشاره به اين که فاکتور اشتغال زايي مطلوب‌ترين گزينه سرمايه گذاري است که بايد مدنظر سرمايه گذاران باشد، گفت: توجه به زنجيره‌هاي اشتغالزايي در کردستان بسيار مهم است و نياز نيست همه صنايع را در همه جاي کشور داشته باشيم، بلکه بايد بر روي صنايعي متمرکز شويم که استعداد آن‌ها در کردستان وجود داشته باشد.
سرپرست نهاد رياست جمهوري تصريح کرد: شرکت‌هاي بزرگ دولتي و شبه دولتي اگر بخواهند با بخش خصوصي رقابت کنند آينده اي ندارند بلکه بايد آنان را حمايت و تقويت کرده و شراکت کنند تا بتوانند از بهره وري بالاي بخش خصوصي استفاده کنند.
رئيس دفتر رئيس جمهوري گفت: همه مي دانيم استان کردستان از اهميت و حساسيت ويژه برخوردار است و وظيفه ما براي توسعه کردستان دو چندان است و نظر به اين که استان کردستان اولين سفر رئيس جمهور بعد از توافق وين است بايد پيام شکوفايي کردستان از اين سفر با تمام وجود برخيزد.
نهاونديان افزود: بعد از توافق ما نبايد به دنبال افزايش واردات، بلکه بايد به دنبال افزايش بنيه توليدي کشور و توسعه توليدات داخلي باشيم و در استان‌هايي مثل کردستان بايد بيش از هر جايي تجلي پيداکند.
به گفته نهاونديان استان کردستان و چند استان محروم ديگر کشور به صورت پايلوت انتخاب و يک رشد شتابان در آن‌ها ايجاد شود و پيام اين رشد و شکوفايي کردستان به همه جاي کشور برسد.
سرپرست نهاد رياست جمهوري با تاکيد بر اين که تک تک شرکت‌ها و مؤسسات بايد طرح‌ها و برنامه‌هاي خود را سريع‌تر به دولت اعلام کنند و در همايش سرمايه گذاران و فعالان اقتصادي در کردستان اعلام و نهايي شود.
رئيس دفتر رئيس جمهور خاطر نشان کرد: وقتي مي گوييم بعد از توافق فصل جديدي در اقتصاد ايران آغاز مي‌شود اين فصل جديد بايد از همين سفر استاني خود را نشان دهد و همه مؤسسات و نهادهاي اقتصادي با همکاري استاندار کردستان طرح‌ها و سرمايه گذاري‌ها خود را در استان اعلام کنند.
نهاونديان افزود: مردم انتظار دارند وعده‌هاي ما و شرکت‌هاي سرمايه گذاري در استان کردستان سريع عملياتي شود و هر وعده اي بايد بلافاصله بعد از سفر آغاز و نمود عيني و عملي آن در دو سال باقيمانده دولت تدبير و اميد به مردم کردستان نشان داده شود.
وي تصريح کرد: مؤسسات بزرگ سرمايه گذاري دولتي قبل از سفر به کردستان سريعاً صورتجلسات طرح‌هاي خود را به معاونت اجرايي رئيس جمهور تحويل دهند و تصميمات آن‌ها به دولت اعلام شود.
رئيس جمهور روز يکشنبه هفته آينده مهمان مردم کردستان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن