تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798431306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازبرگزاری دوره‌های آموزشی جهت ارتقاء سطح سلامت شهروندان تا اجرای طرح تغذیه سالم در منطقه 13


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ازبرگزاری دوره‌های آموزشی جهت ارتقاء سطح سلامت شهروندان تا اجرای طرح تغذیه سالم در منطقه 13
برگزاری دوره‌های آموزشی جهت ارتقاء سطح سلامت شهروندان و اجرای طرح تغذیه سالم در منطقه 13 از اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.
جمع‌آوری مخازن مشکی زباله از سطح منطقه یک


رئیس اداره بازیافت منطقه یک گفت: اداره خدمات شهری منطقه به دلیل ریختن زباله های خشک همراه زباله‌‌های تر داخل مخازن مشکی رنگ سطح منطقه و به علت زیبایی بصری شهری اقدام به جمع‌آوری این مخازن کرده است.


مهدی جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،‌اظهار کرد: اداره خدمات شهری منطقه به دلیل ریختن زباله های خشک همراه زباله‌‌های تر داخل مخازن مشکی رنگ سطح منطقه و به علت زیبایی بصری شهری اقدام به جمع‌آوری این مخازن کرده است همچنین این اداره در پی جمع‌آوری به این مخازن آموزش اصناف در خصوص جمع‌آوری زباله‌هایشان در روزها و زمان مشخص اقدام می کند تا صنوف جریمه نشوند.


وی افزود: آموزشگران بعد از آموزش اصناف نواحی منطقه یک براساس اخطار ماده 16 که شامل 2 بار اخطار در صورت ریختن زباله در خیابان است و در صورت مشاهده ریختن زباله به تعطیلی صنف و جریمه منجر می شود اقدام می کنند.


جمشیدیان تصریح کرد: براساس این طرح نواحی 6 و 7 منطقه تحت آموزش قرار می گیرند.



فرهنگسازی و آموزش تفکیک زباله‌های خانگی اولویت‌ نخست سال جاری


شهردار منطقه 4 گفت: طرح تفکیک زباله‌های تر و خشک از مبداء و آموزش خانواده ها مهمترین اولویت سال جاری در حوزه خدمات شهری خواهد بود.


به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، سید امیرعباس بهاری شهردار منطقه 4 در نشست تبیین و تشریح سیاست‌های کلی و اجرایی طرح تفکیک زباله از مبداء اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات و معضلات شهر تهران موضوع تفکیک زباله از مبدا و جداسازی زباله‌های تر و خشک است.


وی افزود: فرهنگسازی و آشنایی خانواده‌ها با موضوع تفکیک زباله از مبداء یکی از اقداماتی است که در سال جاری با جدیت به آن پرداخته خواهد شد.


شهردار منطقه 4 ادامه داد: داشتن مدیریت واحد شهری ضرورت است  و اجرای طرح‌های انضباط شهری و خط سفید وپسماند از موضوعات مهم و به روز شهر تهران است و در این راستا اقدامات مختلفی پیش بینی شده است.


بهاری تصریح کرد: انجام کارهای بزرگ ، تغییر، پیشرفت و توسعه ، کار آدمهای بزرگ است و اتفاقات و پروژه‌هایی که در 10 سال اخیر تهران شاهد هستیم همانند تونل رسالت در طول 7 ماه با مدیریت و کار جهادی قالیباف راه‌اندازی شد که بستر توسعه را در شهر تهران فراهم کرده است.


وی بیان کرد: در طرح‌های آسمان آبی زمین پاک و خط سفید موضوع پسماند از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش می‌کنیم تا ضمن آموزش حداکثری خانواده‌ها، طرح تفکیک زباله از مبداء به بهترین شکل در منطقه 4 اجرا شود.


ازبرگزاری دوره‌های آموزشی جهت ارتقاء سطح سلامت شهروندان تا اجرای طرح تغذیه سالم در منطقه 13

برگزاری دوره‌های آموزشی جهت ارتقا سطح سلامت شهروندان


معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 گفت: برنامه‌های سلامت محور شهرداری منطقه در تابستان 94 تحت عنوان آموزش راه‌های دستیابی سلامت در زندگی شهری به منظور ارتقا سطح سلامت روحی و جسمی شهروندان اجرا می‌شود.


جواد حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مدارس در فصل تابستان در نظر داریم با همکاری اداره سلامت و کانون‌های ده گانه سلامت محور برنامه‌هایی را برای این 2 ماه باقی مانده اجرا کنیم.


وی گفت: دوره‌های آموزشی برای ارتقا سطح سلامت روحی و جسمی شهروندان ساکن در محلات منطقه تحت عنوان مهارت خود آگاهی، روابط بین فردی، ارتباط موثر، تفکر خلاق، مقابله با استرس، رفتارهای خطر ساز و رفتارهایی که سلامت روان را تهدید می‌کنند برگزار می‌شود.


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 افزود: دوره‌های آموزشی دیگری را نیز در بخش‌های حفظ سلامت جسمی شهروندان محلات در فصل تابستان درنظر گرفته ایم که شامل دوره‌های بیماری‌های واگیردار، حفظ میحط زیست، تغذیه سالم، راه ترک و پیشگیری از دخانیات، امداد و نجات و اطفای حریق است و تا پایان فصل تابستان برگزار می‌شود.


حسینی تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها بالا رفتن ضریب سلامتی شهروندان و ارتقا سطح آموزه‌های مورد نیاز شهری است.



اجرای طرح تغذیه سالم در بین شهروندان منطقه 13


رئیس اداره بانوان شهرداری منطقه 13 گفت: دوره آموزشی زنان سرپرست خانوار با هدف تغذیه سالم در خانواده در منطقه برگزار می‌شود.


زیبا علیرضایی رئیس اداره بانوان شهرداری منطقه 13 در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دوره مشاوره گروهی زنان سرپرست خانوار توسط ستاد توانمندسازی اداره بانوان سرپرست خانوار منطقه 13 در مجموعه شهربانو برگزار می‌شود.


وی در ادامه افزود: این دوره با هدف ترویج تغذیه سالم در خانواده و آموزش تفکیک زباله از مبداء با همکاری اداره بازیافت برگزار می‌شود.


رئیس اداره بانوان گفت: این دوره آموزشی با حضور زنان سرپرست خانوار، نیروهای اداره بازیافت و کارشناسان ناحیه 3 منطقه انجام می‌شود.


علیرضایی تصریح کرد: در این دوره‌ها بسته‌های فرهنگی شامل بروشورهای تبلیغاتی وکتابچه‌هایی جهت افزایش آگاهی شهروندان و کیسه‌های بازیافت توزیع می شود.


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

از برگزاری دوره تربیت مربی سطح 2 در منطقه یک تا توزیع 2566 کارتن پلاست در قلب پایتخت
از بازدید از پیمانکاران منطقه یک تا افزایش حساسیت ارزش‌ها و باورهای دینی
از نصب پل عابر مکانیزه تا افتتاح پروژه تجزیه و تحلیل حوادث




۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن