تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819664763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح اصلاح هندسی تقاطع های سطح شهر قزوین 25 درصد پیشرفت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اجرای طرح اصلاح هندسی تقاطع های سطح شهر قزوین 25 درصد پیشرفت دارد قزوین- ایرنا- مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: اجرای طرح اصلاح هندسی تقاطع های سطح شهر قزوین 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


به گزارش ایرنا، اسماعیل عرشیان روز شنبه در جمع کارشناسان ترافیک افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی پروژه اصلاح هندسی تقاطع های سطح شهر قزوین در محور دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) حد فاصل شهید مدنی تا بلوار معلم، ضلع شمالی میدان مادر و ناحیه منفصل چوبین در دست اقدام است.
وی اظهارکرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها یک میلیارد تومان بوده و براساس برنامه زمان بندی انتظار می رود در مدت زمان شش ماه به بهره برداری برسد.
عرشیان تصریح کرد: باتوجه به محدودیت فصل کاری تلاش داریم اصلاح هندسی محورهایی که دارای بار ترافیکی بیشتر بوده و در هسته مرکزی شهر قرار دارند را قبل از بازگشایی مدارس به اتمام برسانیم.
وی ادامه داد: از شهروندان قزوینی تقاضا می شود در اجرای این پروژه ها با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین همکاری لازم را داشته باشند.
عرشیان یادآور شد: باتوجه به محدودیت ترافیکی که در محدوده اجرای پروژه ها لحاظ می شود و لزوم رعایت سرعت مطمئنه امیدواریم شهروندان با صبر و شکیبایی با این سازمان همکاری کنند.
7389/ 6128



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن