تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802798516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران به دنبال سرمایه‌گذاری 185 میلیارددلاری در صنعت نفت و گاز است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رویترز: ایران به دنبال سرمایه‌گذاری 185 میلیارددلاری در صنعت نفت و گاز است خبرگزاری پانا: خبرگزاری رویترز در گزارشی به قلم شادیا نصرالله و ماریا شیهان نوشت: ایران روز پنج‌شنبه برنامه‌هایی را برای بازسازی صنایع و روابط تجاری اصلی خود بعد از توافق هسته‌ای با قدرت‌های جهانی اعلام کرد و گفت به دنبال پروژه‌های نفت و گاز به ارزش بالغ بر 185 میلیارد دلار تا سال 2020 است.
۱۳۹۴ جمعه ۲ مرداد ساعت 02:08

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران گفت جمهوری اسلامی بر صنایع نفت، گاز، فلزات، و خودرو با هدف صادرات به اروپا متمرکز خواهد شد و صرفا به دنبال واردات فناوری از اروپا نخواهد بود.   وی در کنفرانسی در وین گفت: «ایران به دنبال تجارت دوسویه و نیز همکاری در زمینه توسعه، طراحی و مهندسی خواهد بود.»   وی گفت: «ما دیگر علاقه‌ای به واردات یک‌سویه کالا و ماشین‌آلات از اروپا نداریم.»   شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه قطعنامه‌ای را مبنی بر پایان سال‌ها تحریم اقتصادی ایران در ازای کنترل برنامه هسته‌ای این کشور تصویب کرد. بعید است تحریم‌ها تا سال آینده میلادی برداشته شوند زیرا این توافق نیازمند تایید کنگره آمریکاست.   بازرسان هسته‌ای نیز باید پایبندی ایران به این توافق را تایید کنند.   حسین زمان‌نیا، معاون وزیر نفت ایران گفت تهران حدود 50 پروژه نفت و گاز را به ارزش 185 میلیارد دلار شناسایی کرده است که امیدوار است تا سال 2020 قرارداد آن را امضا کند.   وی افزود ایران مدل تازه‌ای از توافق را موسوم به قرارداد یکپارچه نفتی تدوین کرده است.   وی گفت این توافق نواقص توافق موسوم به بیع متقابل را ندارد و با منافع کوتاه مدت و بلندمدت طرفین همخوانی دارد.   وی گفت این توافق 20 تا 25 سال طول می‌کشد که بسیار طولانی‌تر از مدت قراردادهای قبلی است.   وی گفت مدل تازه قراردادها در دو تا سه ماه آینده معرفی خواهد شد.   محمد خزاعی معاون وزیر اقتصاد ایران نیز گفت ایران مذاکرات با برخی شرکت‌های اروپایی مایل به سرمایه‌گذاری در ایران را به انجام رسانده است.   وی افزود حتی در هفته‌های گذشته، بیش از دو میلیارد دلار پروژه که شرکت‌های اروپایی اجرا خواهند کرد تصویب شده است.   وی هیچ جزئیات دیگری درباره این مساله ارایه نکرد. در عین حال، نعمت‌زاده افزود ایران به دنبال کاهش مالکیت دولتی در بسیاری از بخش‌ها و ایجاد رقابت در تولید قطعات خودرو با هدف تولید سه میلیون خودرو تا سال 2050 است که یک سوم از آن صادر خواهد شد.   نعمت‌زاده گفت ایران به محض رفع موانع سیاسی پیگیر پیوستن به سازمان تجارت جهانی است و به معاملات تجاری با کشورهای اروپایی و آسیایی علاقه‌مند است.   ضمنا اکبر کمیجانی معاون بانک مرکزی ایران گفت بخش مالی ایران فرصت‌هایی را برای همکاری میان بانک‌های داخلی و سرمایه‌گذاران خارجی ارایه خواهد داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن