تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814751161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمان دیروز تنیس ، مهمان امروز آسایشگاه سالمندان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: قهرمان دیروز تنیس ، مهمان امروز آسایشگاه سالمندان


کامبیز درفشی جوان که از قهرمانان و پیشکسوتان تنیس کشور است مدتی است به علت بیماری در آسایشگاه به سر می برد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، کامبیزدرفشی جوان 61 سال دارد که از 16 سالگی به تنیس روی آورد و در این رشته ورزشی با تمرینات جدی و مستمر خود توانست در مدت کمتر از دو سال به عضویت تیم ملی جوانان راه یابد.

درفشی جوان در سال 1352 در سن 19 سالگی عضو تیم ملی و تیم دیویس کاپ ایران شد. او به همراه علی مدنی نخستین مدال نقره بازی های آسیایی در سال 1974 تهران در قسمت دو نفره را به گردن آویخت و در مسابقات تیمی نیز با کشور پاکستان مشترکا مقام سوم تیمی را احراز کردند .

کامبیز درفشی جوان در سال 1975 در مسابقات قهرمانی تنیس آسیا همراه منصور بهرامی مقام اول دو نفره آسیا و مقام سوم انفرادی قهرمانی تنیس آسیا را به دست آورد .

او در کارنامه ورزشی خود افتخارات فراوانی در داخل کشور و همچنین خارج کشور در مسابقات داخلی و بین المللی کسب کرده است و کارشناسان تنیس از کامبیز درفشی جوان به عنوان یکی از باهوش ترین بازیکنان زمان خود نام می برند .
 
با وجود این همه افتخارات ، امروز این قهرمان ورزشی کشورمان به علت دیابت در یکی از آسایشگاه ها به سر می برد و از بی توجهی ها گلایه مند است.
بعد از پایان دوران قهرمانی خود در سالهای ( 1376 الی 1380 ) بعنوان مربی تیم دیویس کاپ برگزیده شد . و هم اکنون در ایران مشغول آموزش تنیس به علاقه مندان تنیس می باشد .
   
دانلود

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن