تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803202942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش نرخ مشارکت اقتصادي مردم و کاهش نرخ بيکاري در لرستان مايه‌ي اميدواري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۵۱ب.ظ)
رييس اتاق خرم‌آباد: افزايش نرخ مشارکت اقتصادي مردم و کاهش نرخ بيکاري در لرستان مايه‌ي اميدواري است موج - خرم آباد- رييس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد گفت: افزايش نرخ مشارکت اقتصادي مردم و کاهش نرخ بيکاري در لرستان مايه‌ي اميدواري است.
به گزارش خبرگزاري موج، رييس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد در جلسه‌ي کميته‌ حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري لرستان به فاصله‌ي تاريخي لرستان با استان‌هاي برخوردار از نظر رشد اقتصادي اشاره و تصريح کرد: خوشبختانه طي سا‌ل‌هاي اخير در تقويت سرمايه‌گذاري در استان موفق عمل کرده‌ايم؛ به طوري‌که در اين راه از ظرفيت و حمايت دستگاه قضايي لرستان بهره ‌برده‌ايم و در اين راستا مديريت ارشد استان نيز همواره همراه و همپاي ما بوده است.
وي از گزارش اخير آمار ايران در رابطه با نرخ‌ بيکاري فصل بهار لرستان سخن به ميان آورد و اظهار داشت: اين استان پس از سال‌ها رتبه‌ي اول بيکاري کشور توانست خود را با 10.7 درصد نرخ بيکاري به جايگاه پانزدهم جدول برساند.
رييس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد اضافه کرد: اين در حالي است که مطابق اعلام مرکز آمار ايران نرخ بيکاري در لرستان طي زمستان گذشته ۱۱.۵درصد بوده است.
سلاح‌ورزي ادامه داد: همچنين در اين آمار نرخ مشارکت اقتصادي مردم لرستان در فصل بهار ۳۵.۶ اعلام شده؛ در حاليکه اين نرخ در زمستان گذشته ۳۲ و در بهار سال 1393 حدود ۳۲.۱ درصد بوده است.
وي گفت: افزايش نرخ مشارکت اقتصادي مردم و کاهش نرخ بيکاري در لرستان مايه‌ي اميدواري است و بايد براي رسيدن به جايگاه مطلوب تلاش کرد و زمينه‌ي سرمايه‌گذاري داخلي و خارجي را فراهم آورد.
رييس پارلمان بخش خصوصي لرستان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: لرستان اولين استاني بوده که بُرش شهرستاني کميته حمايت قضايي را اجرايي نموده است که در مرتفع نمودن مشکلات فعالان اقتصادي کارآمد بوده است.
سلاح‌ورزي ادامه داد: همراه و همزمان با کميته حمايت قضايي از يک سال پيش پيگير تأسيس و تشکيل دفتر مرکز داوري در اتاق خرم‌آباد هم بوديم که با حمايت مجموعه‌ي دادگستري استان اين دفتر تشکيل شده است؛ به طوري‌که بسياري از پرونده‌ها در اين مرکز مطرح و در مورد آن‌ها تصميم‌گيري شده است.
وي هدف از تشکيل دفتر مرکز داوري در اتاق خرم‌آباد را کاهش مراجعات به مراجع قضايي، حفظ منزلت و شأن اعضاي اتاق و حل اختلاف في‌مابين اعضا و اشخاص ثالث در روابط تجاري داخلي و بين‌المللي ذکر کرد و بيان داشت: بدين‌ترتيب تمامي اشخاص حقيقي و حقوقي اعم از اينکه عضو اتاق باشند يا نباشند، مي‌توانند حل و فصل اختلاف و دعاوي بازرگاني داخلي يا خارجي موجود يا آتي خود را با توافق به مرکز داوري اتاق ارجاع نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن