تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798683526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتصابات جدید در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و تحولات آینده


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انتصابات جدید در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و تحولات آینده
با حضور دکتر صلاحی و حجت الاسلام ناصری پور در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و نگاهی که این دو مدیر فرهنگی، به صورت ویژه به موضوعات فرهنگی دارند انتظار میرود به زودی شاهد تغییرات اساسی و مهمی در حوزه کارهای فرهنگی شهر تهران باشیم و با توجه به گستردگی کارها تا کمتر از دو ماه آینده شاهد تحولاتی موثر خواهیم بود
  گروه فرهنگی -  وقتی محمود صلاحی به عنوان استاندار خراسان رضوی در دولت دهم  انتخاب شد، نگاه فرهنگی وی در جذب مدیران کشور با دیدگاه های مختلف و حمایت از مدیران بخش های مختلف برای کمک به توسعه کشور در دستور کار وی و مدیران زیرمجموعه استانداری خراسان رضوی قرار گرفت اما جالب این است که به همین دلیل و به خاطر استقبال از قالیباف در سفر به مشهد، مورد غضب برخی مدیران و چهره های دولت قبل قرار گرفت و از کار خود برکنار شد. 
انتصابات جدید در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و تحولات آینده
به گزارش بولتن نیوز، همین برکناری سبب نزدیکی قالیباف  و صلاحی شد  و چندی پیش، شهردار تهران استاندار سابق دولت دهم را به سمت «معاون برنامه ریزی توسعه شهری» منصوب کرد و محمود صلاحی معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهر تهران جایگزین حجت الاسلام شهاب مرادی در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شد. به دنبال این انتخاب،  هفته گذشته  نیز دکتر محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهردار تهران یکی از همکاران و یاران قبلی  خود که از نظر مدیریتی و دیدگاه به هم نزدیک هستند، را در مهمترین معاونت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب کرد.
انتصابات جدید در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و تحولات آینده
این انتصاب که به جهت جایگاه درون سازمانی بسیار پر اهمیت است با تحلیل ها و واکنش های گوناگون و متضاد در بین اهالی فرهنگ و سیاست  روبرو شد و بسیاری همچنان در حال تحلیل اثر این انتخاب بر عملکرد فرهنگی و هنری شهرداری تهران هستند و منتظر نتایج آن بر عملکرد فرهنگی شهرداری تهران هستند.    به عقیده برخی ناظران فرهنگی و سیاسی، مروری بر فعالیت ها و همکاری های گذشته حجت الاسلام ناصری پور و همکاری ایشان با دکتر صلاحی نشان می دهد که از قبل میشد پیش بینی کرد که همکاری ناصری پور و صلاحی  آغاز خواهد شد و این همکاری می تواند نتایج موثری در مجموعه فرهنگی شهرداری تهران داشته باشد. 
انتصابات جدید در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و تحولات آینده
نگاهی به عملکرد ناصری پور در دولت های نهم و دهم  حجت الاسلام ناصری پور در دولت های نهم و دهم و قبل از آن  به عنوان مدیری اصولگرا، عملکردی  قابل توجه در حوزه فرهنگ و هنر  داشته است و موفقیت ها و دستاوردهای قابل توجهی داشته است.  فعالیت حجت الاسلام ناصری پور در دوره دولت نهم، یعنی 88- 1384 نشان دهنده همراهی کامل او  با مجموعه دولت بود اما از مردادماه سال 88 به  خاطر اعتراضات فراوان نسبت به برخی عملکردهای نادرست و جریاناتی که اتفاق افتاده بود، مورد غضب دولت دهم قرار گرفت و از وزارت کشور به وزارت راه تبعید شد. در وزارت راه و شهرسازی نیز حجت الاسلام ناصری پور به خاطر اعتراض نسبت به برخی جریانات سیاسی و مدیریتی، همراه با جمعی دیگر از مدیران که نسبت به واگذاری  بعضی از مجموعه های وزارت راه و ترابری اعتراض داشتند، با حکم اخراج مواجه می شوند و مورد غضب دولت دهم قرار گرفتند.
انتصابات جدید در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و تحولات آینده
همکاری با استاندار خراسان  مدتی بعد، ناصری پور که  پیش از این برای معاونت وزارتخانه مطرح بود به عنوان مشاور استاندار خراسان کار خود را شروع کرد و به دلیل  نزدیک بودن دیدگاه و نظرات او با دکتر صلاحی استاندار خراسان،  ناصری پور با حفظ سمت در جایگاه مشاور، حکم تنظیم کننده روابط در حوزه استانداری خراسان رضوی  را نیز دریافت کرد.   نکته قابل توجه این است که دیدگاه انتقادی ناصری پور و صلاحی نسبت به برخی عملکرد های دولت دهم، موجب شد که ناصری پور در زمان عزل ناگهانی صلاحی در واکنش به فشارهای پشت پرده که به آقای صلاحی وارد می شد و در دفاع از شان و شخصیت صلاحی، در مصاحبه ای  اعلام کند: ((حیف بود اگر صلاحی را این دولت عزل نمی کرد)) به عبارت دیگر، ناصری پور با این جملات، اعتراض و انتقاد خود را به عملکرد مدیریتی برخی افراد در دولت دهم نشان داد و نسبت به برخی انتظارات  نامناسب و فشارهای سیاسی که بر استاندارهایی مانند صلاحی وارد می شد، اعتراض  کرد و برای حفظ شان و جایگاه و شخصیت دکتر صلاحی، عزل وی را راهکاری برای دفاع از عملکرد دکتر صلاحی و شان و شخصیت ایشان ارزیابی کرد.  ناصری پور  در ماه ها و سال های بعد نیز هیچ گاه نگاه مثبت و حمایتی نسبت به دولت دهم نداشت و همواره نسبت به برخی عملکرد های نامطلوب و ناثواب اعتراض می کرد. 
انتصابات جدید در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و تحولات آینده
اما نوع برخورد و واکنش دکتر صلاحی نسبت به عملکرد سیاسی برخی چهره های دولت دهم، نشان دهنده این واقعیت است که صلاحی یک چهره و مدیر فرهنگی و فرهنگ مرد است و سعی دارد که مدیریت وی نیز انعکاسی از مسائل فرهنگی باشد تا مسائل سیاسی و حاشیه ای...  فعالیت های وی در بسیج و بنیاد غدیر  نیز ثابت کرد که   او  بیشتر به عنوان یک چهره فرهنگی  مطرح است و بیش از سبقه سیاسی،  سبقه ای فرهنگی  دارد. کارنامه موفق صلاحی در بخش فرهنگ نیز نشان دهنده توان مدیریت وی در بخش فرهنگ و هنر است و می تواند با همکاری ناصری پور و مدیران دیگر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، منشا تحولات مفیدی باشد.  در این راستا، نکته توجه  دیگر نیز این است که آقای  ناصری پور نیز بیشتر در بخش فرهنگ حضوری موثر داشته و  در هیچ یک از امور سیاسی آقای قالیباف حضور نداشته است.  ناصری پور در سخنرانی های دو روز گذشته نیز نکات مهمی را مطرح کرده که نشان دهنده نگاه عمیق فرهنگی وی به مجموعه مسائل کشور است و تاکید داشته که نیمی از مدیریت قالیباف در دوران تحریم سپری شده است.   وی اظهار داشت: در دوران تحریم، دکتر قالیباف به هر نحوی مدیریتشان را اعمال کردند  و هیچ پروژه ای را در سطح تهران متوقف نکردند بلکه پروژه های بسیار بزرگی را مانند پل صدر، نیایش و بزرگراه امام علی و بوستان یاس و ولایت را در دستور کار قرار دادند. همچنین  مدیریت ریاضتی در منابع انسانی اعم از تعدیل  نیرو و کم کردن اعتبارات اتفاق نیفتاد و در عین حال مسیر شهرداری را علی رغم درآمد محدود آن  به سمت پیشرفت سوق داد. این عملکرد اثبات کننده دیدگاه مقام معظم رهبری است  که تحریم نمیتواند در مدیریت و اداره جامعه تاثیر گذار باشد و اثبات دیدگاه رهبری را آقای قالیباف به روشنی نشان داده است.ایشان معتقد است یکی از کارهای موثر سازمان فرهنگی هنری شهرداری این است که نکات مثبت در حوزه مدیریت شهرداری تهران را عملا نهادینه کرده و برای آیندگان نگه داشته و به جهت روانی موج مثبتی را به جامعه اشاعه داده است.
انتصابات جدید در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و تحولات آینده
تغییرات اساسی در امور فرهنگی شهر تهران با حضور دکتر صلاحی و حجت الاسلام ناصری پور در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و نگاهی که این دو مدیر فرهنگی، به صورت ویژه به موضوعات فرهنگی دارند انتظار میرود به زودی شاهد تغییرات اساسی و مهمی در حوزه کارهای فرهنگی شهر تهران باشیم و با توجه به گستردگی کارها تا کمتر از دو ماه آینده شاهد تحولاتی موثر خواهیم بود.




تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن