تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798523684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری ۲ راهپیمایی قرآنی در شیراز/ دانش‌آموزان قرآنی گلباران می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس خبر داد: برگزاری ۲ راهپیمایی قرآنی در شیراز/ دانش‌آموزان قرآنی گلباران می‌شوند خبرگزاری پانا: دبیر سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانش‌آموزان از برگزاری دو راهپیمایی قرآنی در حاشیه این مسابقات ویژه دختران و پسران خبر داد و گفت: در طول این راهپیمایی، دانش‌آموزان گلباران خواهد شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۱ تير ساعت 13:38

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین‌علی معزی گفت: برای برگزاری این مسابقات 10 کمیته در ستاد برگزاری آن تشکیل شد.
وی گفت: کمیته‌های فنی، روابط عمومی، تبلیغات، اسکان، داوران و مسئولان، پشتیبانی و امور مالی، بهداشت و تربیت بدنی و مشاوره، فرهنگی، افتتاحیه و اختتامیه و حراست ،کمیته‌های این مسابقات هستند.
معزی با اشاره به وظایف هر کدام از این کمیته‌ها عنوان کرد: بخش فنی مسابقات شامل نحوه برگزاری مسابقات کتبی و شفاهی و فراهم کردن امکانات لازم برای مسابقات از جمله چینش داوران، تصحیح برگه‌های کتبی و اعلام نتایج و آماده‌سازی فضای مسابقات از جمله داور ناظر و مراقب، وظایف این کمیته است.
دبیر سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانش‌آموزان با اشاره به کمیته روابط عمومی گفت: این کمیته ارتباط آموزش و پرورش با سایر ارگان‌ها را فراهم می‌کند و کمیته تبلیغات نیز کلیه امور تبلیغی در محل برگزاری مسابقات و تبلیغات شهری و تهیه اقلام فرهنگی تبلیغی و راه‌اندازی سایت را انجام می‌دهد.
وی با بیان اینکه کمیته اسکان نیز دارای دو بخش اسکان داوران و مسئولان و اسکان متسابقان و مربیان است، گفت: در بخش متسابقان و مربیان برنامه‌های ویژه‌ای برای استقبال و بدرقه دانش‌آموزان از طریق تمام راه‌های ورودی استان شامل اهدای گل و پذیرایی برگزار می‌شود.
معزی با یادآوری اینکه اسکان‌ها از شب اول مردادماه تا بعدازظهر دوم مرداد صورت خواهد گرفت، افزود: کمیته پشتیابی و امور مالی تهیه همه امکانات اعم از اقلام و وسایل مورد نیاز و پرداخت حق‌الزحمه‌ها انجام خواهد داد.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس ابراز کرد: کمیته بهداشت و تربیت بدنی و مشاوره کلیه فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و همچنین مشاوره آنان را بر عهده دارد زیرا دانش‌آموزانی که در این مسابقات حضور می‌یابند تنها یک روز بیشتر امتحان ندارند و مابقی فرصت آنان آزاد است به‌همین دلیل برای آن‌ها برنامه‌های ورزشی تدارک دیده شده است ،ضمن اینکه جهت تأمین سلامت آن‌ها پزشک در خوابگاه‌ها اسکان یافته و مشاورانی نیز برای رفع استرس و اضطراب آنان حضور خواهند یافت.
وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته فرهنگی عنوان کرد: در این کمیته نیز برنامه‌هایی برای بازدید دانش‌آموزان از اماکن تفریحی و زیارتی شامل زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که هر روز انجام می‌شود و تقریباً دانش‌آموزان در نمازهای جماعت مغرب و عشاء این حرم حضور می‌یابند و همچنین بازدید از حافظیه، سعدیه، ارگ کریم‌خانی، بازار و مسجد وکیل را اجرا می‌کند.
معزی از برگزاری 2 راهپیمایی قرآنی در حاشیه این مسابقات خبر داد و گفت: با مجوزی که از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اخذ شده بنا شد تا در بعدازظهر روزهای دوم و هفتم مردادماه راهپیمایی قرآنی از شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شود که روز دوم مخصوص پسران و هفتم نیز دختران هستند ،ضمن اینکه در این راهپیمایی بنا شده است تا گلباران دانش‌آموزان توسط بالگردها انجام شود.
دبیر سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانش‌آموزان بیان کرد: همچنین در این مسابقات دو برنامه شبی با قرآن و عترت دانش‌آموزان در حرم شاهچراغ(ع) خواهیم داشت که یکی در روز 4 و دیگری 9 مرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در مراسم شبی با قرآن و عترت ، علاوه بر تلاوت آیات وحی، خطبه‌خوانی نهج‌البلاغه، خطبه‌خوانی صحیفه سجادیه و بیان تفسیر قرآن کریم نیز صورت گیرد.
معزی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های کمیته افتتاحیه و اختتامیه گفت: تمام مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه و مسابقات در محل دانشگاه شیراز برگزار می‌شود، اما با توجه به این که در شیراز سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 1500 نفر نداریم، به‌همین دلیل مجبور شدیم تا مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه را در سالن ورزشی عترت دانشگاه شیراز برگزار کنیم.
دبیر سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانش‌آموزان در پایان خاطرنشان کرد: کمیته حراست نیز مسئولیت تأمین امنیت دانش‌آموزان در طول برگزاری برنامه‌های مسابقات را عهده‌دار است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن