تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818844704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل دفتر طیور وزارت جهاد کشاورزی خبر داد اجرایی شدن طرح کاهش وزن کشتار در بخش طیور در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل دفتر طیور وزارت جهاد کشاورزی خبر داد
اجرایی شدن طرح کاهش وزن کشتار در بخش طیور در کشور
مدیرکل دفتر طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای جلوگیری از پرت نهاده‌ها و عرضه مرغ مطلوب مصرف خانوار، طرح کاهش وزن کشتار مرغ را در کشور به مرحله اجرا می‌گذاریم.

خبرگزاری فارس: اجرایی شدن طرح کاهش وزن کشتار در بخش طیور در کشور



به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حبیب امینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشور ایران کشوری است که خون‌بهای همه شهدای عزیز که جان خود را برای این کشور داده‌اند در آن به ثمر رسیده است و اکنون دارای پتانسیل‌های خوبی است که از ظرفیت‌های ایجاد شده در کشور می‌توانیم برای صادرات با کشورهای هم‌جوار و همسایه استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بازار سه میلیون تنی گوشت مرغ در اطراف ایران وجود دارد که تجار ایرانی می‌توانند از این بازار بهره لازم را ببرند، تصریح کرد: سال گذشته 67 هزار تن گوشت مرغ و 70 هزار تن تخم‌مرغ از ایران صادر شده است.
مدیرکل دفتر طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های دفتر طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی تولید بر اساس نیاز بازار و نیاز صادراتی پیش‌بینی شده است، یادآور شد: در حال حاضر مرغ و تخم‌مرغ به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس به خوبی صادر می‌شود.
امینی ادامه داد: در حال حاضر بروکراسی اداری برای صادرات در این امر برداشته شده است و صادرات به راحتی صورت می‌گیرد. ایجاد کمیسیون صادرات در خراسان جنوبی با حمایت شهرک‌های صنعتی و استانداری این استان پیش‌بینی شده است.
مدیرکل دفتر طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه در بخش طیور سیاست مدیریت یکپارچه تولید را در دستور کار قرار داده‌ایم، افزود: با توجه به جزیره‌ای عمل کردن در بخش طیور و با اجرای سیاست مدیریت یکپارچه تولید می‌توانیم هزینه‌ها را کاهش دهیم و حدود 11 درصد از تولیدات کشور در حال حاضر در قالب زنجیره‌ای است و امسال تصمیم‌گیری شده تا 15 تا 20 درصد از تولیدات بخش طیور در قالب زنجیره‌ای انجام شود. مدیریت یکپارچه تمام زنجیره‌های تولید را شامل می‌شود.
وی با بیان اینکه برای جلوگیری از پرت نهاده‌ها و عرضه مرغ با وزن استاندارد و مرغ مطلوب مصرف خانوار طرح کاهش وزن کشتار مرغ را در کشور به مرحله اجرا می‌گذاریم، یادآور شد: مرغ‌داران کشور نیز از طرح کاهش وزن کشتار به سبب کاهش تلفات و صرفه‌جویی در نهاده‌ها از این طرح حمایت کرده و تمام زنجیره‌های تولید در بخش صنعت طیور کشور این طرح را قبول دارند.
مدیرکل دفتر طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: کشور ایران تنها صادرکننده گوشت مرغ، تخم‌مرغ و عسل به کشورهای دیگر نخواهد بود بلکه توان صادرات تکنولوژی در این بخش نیز شامل تجهیزات در مرغداری‌ها را دارد و در بخش زنبورعسل می‌توانیم کندو و ملکه را نیز صادر کنیم.
انتهای پیام/69027/خ30

94/04/30 - 14:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن