تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819059427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ریشه بسیاری از موارد فساد اداری در نبود آگاهی نسبت به قانون است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک مسوول: ریشه بسیاری از موارد فساد اداری در نبود آگاهی نسبت به قانون است بندرعباس- ایرنا- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری هرمزگان گفت: ریشه بسیاری از موارد فساد اداری در نبود آگاهی نسبت به قانون است که از همین رو باید افزایش آگاهی و اطلاع رسانی در دستور کار باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوذر مهدی نخعی روز دوشنبه در نشست کمیته سلامت اداری، ارزیابی عملکرد و تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و متناسب نبودن دریافتی ها با جایگاه اجتماعی شغل یکی از پیش زمینه های ایجاد فساد اداری است که در این رابطه باید پیشنهادهای عملی بررسی شود.
وی با تاکید بر اینکه باید مسایل را در سطح کلان دید و بررسی کرد، افزود: می توان با اصلاح در برخی رویه ها و فرآیندهای اداری مانع بروز فساد اداری شد.
نخعی تصریح کرد: باید تمام رویه و روندهای کاری در فرمانداری ها و بخشداری های استان بررسی و در جهت اصلاح مسائلی که امکان و احتمال بروز فساد را ایجاد می کند، اقدامات عملی و اجرایی طراحی کرد.
مشاور روابط عمومی و امور بین الملل استاندار هرمزگان نیز در این جلسه ریشه فساد اقتصادی را در فساد اداری عنوان کرد و بیان داشت: شفافیت در امور و اطلاعات، استفاده از ظرفیت رسانه ها و اصلاح ساختار و قوانین از راه های مبارزه با فساد اداری هستند.
مسعود پاکزاد یکی از راه حل های منطقی مبارزه با فساد را ایجاد پنجره واحد دانست و افزود: کلان نگری لازمه مبارزه با فساد است.
وی آشنا کردن شهروندان با حق و حقوقشان را یکی از مهمترین و موثرترین کارها در زمینه جلوگیری از فساد اداری عنوان کرد.
7198/ 6048



29/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن