تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797067199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید بورس کالای ایران عنوان شد ایفای نقش پررنگ تری برای بورس کالا با وجود بازیگران بین المللی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید بورس کالای ایران عنوان شد
ایفای نقش پررنگ تری برای بورس کالا با وجود بازیگران بین المللی
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بورس کالای ایران صبح امروز با حضور معاون نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار، جمعی از مدیران عامل ارکان بازار سرمایه، اعضای هیات مدیره و مدیران بورس کالای ایران برگزار شد.

خبرگزاری فارس: ایفای نقش پررنگ تری برای بورس کالا با وجود بازیگران بین المللی



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، حسن امیری معاون نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بورس کالای ایران با قدردانی از تلاش حسین پناهیان در چهار سال گذشته گفت: دکتر پناهیان در طول فعالیتش توانست جایگاه بورس کالا در اقتصاد ملی را به تثبیت برساند، به طوری که اقدامات و فعالیت های بورس کالا به خوبی در اقتصاد کشور به ثمر نشسته است.
معاون سازمان بورس و اوراق بهادار همچنین با تشکر از حامد سلطانی نژاد برای قبول سمت مدیرعاملی بورس کالای ایران گفت: دکتر سلطانی نژاد از مجموعه بازار سرمایه با عملکردی قابل قبول در مسند مدیرعاملی بورس کالای ایران می نشیند که آرزوی توفیق را برای وی دارم.
حامد سلطانی نژاد مدیرعامل جدید شرکت بورس کالای ایران با تشکر ویژه از زحمات پناهیان در طول چهار سال گذشته گفت: عمده فعالیت ها و تحولات بورس کالا طی مدیریت پناهیان صورت گرفته و به طور حتم از کمک های وی برای پیشبرد اهداف و توسعه جایگاه بورس کالا استفاده خواهیم کرد.
سلطانی نژاد با بیان اینکه امروز بورس کالا در جایگاه مهمی در اقتصاد کشور قرار گرفته است، اظهار داشت: معتقدم بسیاری از سیاست های کلی نظام، توقعات و قوانین بالادستی که از مسئولان اقتصادی کشور انتظار می رود را می توان از طریق بورس کالای ایران محقق کرد که شفافیت و مشارکت آحاد مردم در فرآیندهای اقتصادی از این قیبل فعالیت ها هستند.
وی افزود: هر چه دایره فعالیت های بورس کالا در اقتصاد کشور وسیع تر شود، بازیگران بازار کالا از جمله خریداران و فروشندگان با اطمینان بیشتری به معاملات می پردازند .
مدیرعامل جدید بورس کالای ایران در ادامه گفت: سرمایه اصلی بورس ها، تجهیزات، ماشین آلات و اموال غیر منقول نیست، بلکه نیروی انسانی متخصص و سابقه مناسب فعالیت برای ذی نفعان اقتصادی است که خوشبختانه بورس کالا امروز هر دو فاکتور مذکور را داراست.
سلطانی نژاد تصریح کرد: تا به امروز در حوزه بین المللی شدن بورس کالا قدم هایی برداشته شده که با توجه به فراهم شدن شرایط لغو تحریم ها، می توان نقش پررنگ تری را در این زمینه با حضور بازیگران بین المللی ایفا کرد. 

این گزارش حاکی است منصور یزدی رییس هیات مدیره بورس کالای ایران در این مراسم ضمن تشکر از زحمات پناهیان در طول چهارسال فعالیت شایسته بورس کالا، عنوان کرد: حضور سلطانی نژاد در کسوت مدیرعاملی بورس کالای ایران را با توجه به سابقه درخشان ایشان در بازار سرمایه کشور به فال نیک می گیریم و هیات مدیره بورس کالا پشتیبان فعالیت های مدیرعامل جدید خواهد بود.
 همچنین حسین پناهیان در مراسم تودیع خود به بیان عملکرد و دستاوردهای چهار سال فعالیت در سمت مدیرعاملی شرکت بورس کالای ایران پرداخت و گفت: مقایسه ارزش معاملات بورس کالا در چهارسال گذشته نسبت به چهار سال ابتدایی فعالیت این شرکت از 359 میلیارد ریال به 2 هزار و 190 میلیارد ریال رسیده است.
پناهیان به سرمایه شرکت بورس کالا نیز اشاره کرد و گفت: سرمایه شرکت در چهار سال ابتدایی فعالیت از 10 میلیارد به 12 میلیارد رسیده بود که اکنون سرمایه شرکت به 45 میلیارد تومان رسیده و مقدمات افزایش سرمایه به 60 میلیارد تومان نیز فراهم شده است.
وی با آرزوی موفقیت برای سلطانی نژاد عنوان کرد: امیدوارم روز به روز شاهد شکوفایی و توسعه شرکت بورس کالای ایران در اقتصاد ملی باشیم. انتهای پیام/ب

94/04/29 - 15:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن