تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802686796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر نیرو خبر داد ابلاغ نرخ خرید تضمینی برق نیروگاههای تجدیدپذیر بزودی/۱۵ درصد بالاتر در قبال استفاده از محصولات داخلی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون وزیر نیرو خبر داد
ابلاغ نرخ خرید تضمینی برق نیروگاههای تجدیدپذیر بزودی/۱۵ درصد بالاتر در قبال استفاده از محصولات داخلی
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از ابلاغ نرخ خرید تضمینی برق نیروگاههای تجدید‌پذیر توسط وزیر نیرو در هفته جاری خبر داد و گفت:نرخ خرید تضمینی برق نیروگاههای تجدید‌پذیر ساخت داخل ۱۵ درصد بیشتر است.

خبرگزاری فارس: ابلاغ نرخ خرید تضمینی برق نیروگاههای تجدیدپذیر بزودی/۱۵ درصد بالاتر در قبال استفاده از محصولات داخلی



به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، هوشنگ فلاحتیان در حاشیه مذاکرات وزیر نیرو با وزیر اقتصاد و انرژی آلمان گفت: نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاههای تجدید‌پذیر در هفته جاری توسط وزیر نیرو اعلام می‌شود و برای کسانی که از محصولات ساخت داخل در نیروگاه‌های بادی و خورشیدی استفاده می‌کنند نرخ تضمینی برق 15 درصد بیشتر از کسانی است که از محصولات خارجی استفاده می‌کنند. معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با توجه به علاقمندی شرکت‌های آلمانی برای حضور در ایران، در آینده نزدیک شاهد حضور گسترده شرکت‌های آلمانی در صنعت آب و برق ایران خواهیم بود.
وی با اشاره به حضور معاون صدراعظم آلمان و هیئت اقتصادی این کشور در وزارت نیرو اظهار داشت: بین شرکت‌های آلمانی و ایرانی از سالیان گذشته همکاری گسترده‌ای وجود داشت که در سالیان اخیر به دلیل تحریم‌های بین‌المللی رکودی در همکاری‌های فنی و اقتصادی به وجود آمده بود و در شرایط جدید به نظر می‌رسد وضعیت به گونه‌ای حرکت کند که شاهد توسعه روابط با این کشور باشیم.
وی ادامه داد: در نشست امروز وزیر نیروی ایران و "زیگمار گابریل"، معاون صدراعظم و وزیر انرژی و اقتصاد آلمان و هیئت آلمانی، مذاکره مفصلی درباره توسعه همکاری‌ها در موارد متعدد صنعت آب و برق و صرفه‌جویی در انرژی و آب صورت گرفت و مقرر شد با برگزاری نشست‌هایی زمینه‌های همکاری آینده دو کشور مشخص شود.
فلاحتیان درباره زمینه‌های همکاری دو کشور گفت: در زمینه فناوری‌های مرتبط با صرفه‌جویی آب و برق، ارتقای تکنولوژی در آب و برق همچون ارتقای راندمان نیروگاه‌ها و در ارتباط با خدمات فنی، علمی و آموزشی انجام گرفت و مقرر شد در قالب کمیسیون اقتصادی ایران و آلمان این موضوعات پیگیری شود.
وی تصریح کرد: با توجه به علاقمندی شرکت‌های آلمانی برای حضور در ایران، در آینده شاهد حضور گسترده شرکت‌های آلمانی در صنعت آب و برق ایران و گسترش فعالیت‌های بین شرکت‌های در زمینه ارتقای تکنولوژی و بهینه‌سازی مصرف در بخش‌های مختلف آب و برق کشور خواهیم بود.
فلاحتیان با اشاره به توافق ایران و کشورهای 5+1 ادامه داد: شرایط حاضر زمینه را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور فراهم کرده و ما در طول یک سال گذشته و در حین مذاکرات نیز شاهد افزایش تقاضای شرکت‌های مختلف از شرکت‌های اروپایی بودیم که مایل هستند در صنعت آب و برق ایران سرمایه‌گذاری کنند و ما از این پیشنهادها برای توسعه پایدار کشور استقبال خواهیم کرد.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در پایان گفت: امروز در این نشست مطرح شد که ایران در 5 سال آینده حداقل 5 هزار مگاوات انرژی تجدیدپذیر را داشته باشد و با توجه به اینکه کشور آلمان از کشورهای پیشرو در زمینه انرژی‌های تجدید پذیر به ویژه در انرژی‌های باد و خورشیدی است و ما در این زمینه خواهیم توانست از تکنولوژی این کشور در زمینه تولید انرژی پاک برخوردار شویم.

94/04/29 - 15:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن