تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819044836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشته شدن 56 شبه نظامي در افغانستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۴ (۱۳:۲۵ب.ظ)
کشته شدن 56 شبه نظامي در افغانستان موج - در عمليات گسترده نظاميان افغانستان عليه شبه نظاميان در مناطق مختلف اين کشور 56 شبه نظامي کشته شدند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از شينهوا، وزارت دفاع افغانستان امروز (دوشنبه 29 تير) اعلام کرد در درگيري هاي صورت گرفته بين نيروهاي امنيتي و شبه نظاميان در سراسر افغانستان 56 شبه نظامي کشته شدند.
وزارت دفاع افغانستان با انتشار بيانيه اي از عمليات گسترده سه روزه از 16 ـ 19 ژوئيه (26 ـ 28 تير) عليه شبه نظاميان در افغانستان خبر داد که در جريان آن 56 شبه نظامي کشته و 19 تن ديگر نيز زخمي شدند.
در ادامه بيانيه آمده است، 18 نفر از کشته شدگان از اعضاي داعش هستند.
در همين حال دولت افغانستان روز دوشنبه با انتشار بيانيه اي از ديدار اشرف غني رئيس جمهور اين کشور با ژنرال مارتين دمپسي رئيس ستاد مشترک ارتش آمريکا خبر داد.
در اين بيانيه آمده است مقامات دو کشور درباره تقويت روابط افغانستان - آمريکا و حمايت آمريکا از افغانستان گفتگو کردند.
فرمانده ستاد مشترک ارتش آمريکا در حالي به کابل سفر کرد که عملکرد نيروهاي نظامي اين کشور در افغانستان به شدت با انتقاد محافل داخلي اين کشور و محافل بين المللي و منطقه اي روبرو است.
آمريکا به بهانه از بين بردن تروريسم در سال 2001 به افغانستان لشکرکشي و اين کشور را اشغال کرد. اکنون بعد از حدود 14 سال آنچه ميراث آمريکا براي مردم افغانستان محسوب مي شود ادامه ناامني، تشديد خشونت هاي خونين، ادامه فعاليت گروه هاي تروريستي، افزايش توليد و قاچاق مواد مخدر و فساد مالي و اداري است.
گفتني است؛ در چند ماه گذشته نيروهاي امنيتي افغان حملات به شبه نظاميان را با برنامه منظمي شدت بخشيده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن