تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820490043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دور زدن نرخ سود با اوراق سپرده، صفحه نخست جام جم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دور زدن نرخ سود با اوراق سپرده، صفحه نخست جام جم تهران- ایرنا- روزنامه جام جم در شماره روز دوشنبه بیست و نهم تیر نوشت: در حالی که بانک مرکزی چند بار به بانک ها برای رعایت نرخ های قانونی سود بانکی هشدار داده و آنها را به مجازات های سنگین نیز تهدید کرده است، اما ظاهرا بانک ها باز هم با به کار بستن ترفندهای جدید در پی دور زدن نرخ های سود قانونی سپرده ها بوده و سعی در افزایش آن دارند.


این روزنامه در تیتر یک با بازتاب موضوع تصویب متن هسته ای با طی مسیر قانونی، آورد: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای در خطبه اول نماز، با تبریک خجسته عید فطر به ملت ایران و همه مسلمانان جهان، ماه رمضان امسال را به معنای واقعی کلمه، ماه بارش برکات الهی بر ملت ایران خواندند و افزودند: روزه داری در روزهای گرم و بلند تابستان، محافل گسترده قرآن، مجالس زیبای دعا و توسل و تضرع، سفره های ساده افطار در مساجد و معابر عمومی و در نهایت راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس از نشانه های این برکت آسمانی بود. بخش اعظم خطبه دوم حضرت آیت الله خامنه ای به بیان چند نکته درباره موضوع هسته ای اختصاص داشت. در اولین نکته ایشان با تشکر از دست اندرکاران مذاکرات طولانی و نفسگیر هسته ای بخصوص زحمات و تلاش های هیات مذاکره کننده، افزودند: برای تصویب متن تهیه شده، باید مسیر قانونی پیش بینی شده طی شود البته چه این متن تصویب شود چه نشود اجر مذاکره کنندگان محفوظ است ان شاءالله.
روزنامه جام جم با انتشار خبر زندگی در مسیر تندباد رسانه، نوشت: دنیای امروز را عصر ارتباطات و رسانه می خوانند. عصری که خبر و پیام در کوتاه ترین زمان در اختیار مخاطب قرار می گیرد. جوامع انسانی در هر لحظه در معرض این گونه اطلاع رسانی ها قرار دارند و از این رو برخی معتقدند رسانه ها مهم ترین ابزار سلطه در زمان ما هستند. در میان رسانه ها، مخاطبان رسانه های دیداری با توجه به این که طیف گسترده ای از بینندگان را دربرگرفته اند، بیش از دیگر دریافت کنندگان پیام در معرض دریافت پیام هستند. در مورد نقش و تاثیر رسانه در ارایه الگوهای رفتاری و تغییر سبک زندگی با دکتر پرویز فارسیجانی استاد دانشگاه و کارشناس مسایل دینی گفت وگو کردیم.
ناکامی ارتش اجاره ای در تصرف عدن، تیتر دیگر این روزنامه است. آخر هفته گذشته نیروهای متجاوز سعودی با بمباران شدید مناطقی از عدن موفق شدند نیروهای طرفدار خود را برای تصرف این بندر مهم و استراتژیک گسیل دارند. عبد ربه منصور هادی رییس جمهور فراری یمن بلافاصله چند وزیر خود را به این شهر اعزام کرد تا با تشکیل جلسات دولت چنین وانمود کنند عدن به تصرف آنها درآمده و بزودی دیگر شهرها را نیز به همین سبک تصرف خواهند کرد. اما خبرهای بعدی از ادامه درگیری های شدید در شهر عدن و بازپس گیری بخش هایی از آن از جمله فرودگاه این شهر از سوی نیروهای مردمی و ارتش یمن حکایت داشت.
روزنامه جام جم با انعکاس عنوان موج سواری تکیه کلام ها بر فرهنگ عامه، آورد: استفاده از تکیه کلام در ادبیات روزانه ما رایج است. گستره تکیه کلام ها شامل دامنه وسیعی می شود که همه گونه واژه را در خود جای می دهد. عموما استفاده از تکیه کلام ها بیشتر در بین جوانان و نوجوانان دیده می شود که اغلب آنها برگرفته از برنامه ها و سریال های تلویزیونی است و مردم معمولا برای شاد کردن فضای خانواده یا دوستان این تکیه کلام ها را تکرار می کنند.
این روزنامه یادداشت های «راهبرد مقاومت جواب می دهد» و «این شیوه چکش در مغز اقتصاد است» را به ترتیب به قلم حمیدرضا آصفی و دکتر ابراهیم نکو نشر داد.
«جولان مجرمان در غیاب تاکسی ها»، «معاون صدراعظم آلمان در تهران» و «دایی و قلعه نویی تیم گرفتند» دیگر عناوین روزنام جام جم است.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9165**9131



29/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن