تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813028264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲ هزار و ۸۰۰ تن از طوفان نجات یافتند/ فوت ۸ نفر تأیید شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
۲ هزار و ۸۰۰ تن از طوفان نجات یافتند/ فوت ۸ نفر تأیید شد
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به ۲ هزار و ۸۰۰ سیل‌زده در ۱۰ استان کشور گفت: تاکنون فقط مرگ ۸ نفر در ۲ روستای سیجان و سنگان تأیید شده است.
به گزارش حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ناصر چرخ‌‌ساز، به بیان آخرین آمار امدادرسانی در 10 استان کشور پس از وقوع سیل و طوفان روز گذشته پرداخت.


وی با اشاره به اینکه در استان‌های تهران، البرز، کردستان، مازندران، قزوین، سمنان، زنجان، خراسان شمالی و کرمان سیل و آب‌گرفتگی به همراه طوفان رخ داده است، گفت: امدادگران در این استان‌ها به 2 هزار 800 نفر سیل‌زده امدادرسانی کردند.


رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطرنشان کرد: طی 48 ساعت گذشته 450 نفر به‌صورت اضطراری اسکان داده شده که 400 نفر آنها در شهرهای بانه و سقز مستقر شده‌اند.


وی با بیان اینکه 16 نفر در آوج قزوین و دیوان‌دره کردستان از سیلاب نجات یافته و به مناطق امن منتقل شده‌اند، گفت: در جاده امامزاده داوود نیز 6 مصدوم داشتیم که یک نفر آنها به مراکز درمانی منتقل شد.


چرخ‌‌ساز درمورد تعداد کشته‌های دیروز در کشور گفت: تاکنون مرگ 8 نفر به تأیید رسیده که 4 نفر در روستای سیجان در جاده چالوس و 4 نفر نیز در روستای سنگان در جاده امامزاده داوود جان خود را از دست داده‌اند.


وی تأکید کرد: در روستای سیجان 7 نفر مفقود شدند.


به گفته وی پس از وقوع طوفان روز گذشته 300 امدادگر در قالب 80 تیم عملیاتی مشغول امدادرسانی در 10 استان کشور بودند و در کنار نجات جان این افراد اقلام زیستی نیز میان حادثه‌دیدگان توزیع گردید.


رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: امدادگران با استفاده از 27 پمپ لجن‌کش موفق به تخلیه آب از 50 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده شده‌اند.


وی تأکید کرد: این آمار تا ساعت 9 صبح امروز به‌دست آمده و همچنان در حال افزایش است.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

18 هموطن گرفتار در کوه‌های کوهسار، نجات یافتند/ جاده امامزاده داوود (ع) مسدود است
نجات بیش از یک‌هزار تن از مرگ در حوادث تابستانه
آسیب ۱۷۰۰ نفر در شبانه روز گذشته
کاهش 66 درصدی کشته‌های تصادفات حین انتقال به مراکز درمانی/ 154 هزار مسافر نوروزی در سوانح آسیب دیدند




۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن