تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820289859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت مصرف منابع به زنان روستايي آموزش داده مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مديريت مصرف منابع به زنان روستايي آموزش داده مي‌شود
معاون برنامه‌ريزي و هماهنگي معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري با بيان اينكه آموزش مديريت مصرف منابع به زنان و خانواده‌هاي روستايي در دستوركار اين معاونت است، زنان روستايي را عامل توسعه پايدار دانست.
اطهره‌ نژادي با اشاره به نقش آموزش در توليد ثروت افزود: به دنبال تحول حوزه‌هاي دانشي، بخش‌هاي اقتصادي نيز تحول مي‌يابند و تحول اين حوزه‌ها منجر به تغيير وضعيت جامعه روستايي خواهد شد.
وي ادامه داد: زنان روستايي عامل توسعه پايدار در روستا و بهره‌مندان از اين توسعه هستند، از اين رو با توجه به نقش مهم و مؤثر زن در خانواده و تصميم‌گيري‌هاي خانواده، آموزش‌هاي كوتاه مدت و بلندمدت برنامه‌ريزي شده است. نژادي اظهار كرد: رسيدگي به هر يك از مسائل اجتماعي با توجه به موضوع و نحوه ارائه راهكارها براي آن در حيطه كاري يك سازمان يا دستگاه است. بنابراين تشخيص مسائل نيازمند دقت فراوان و بررسي موضوع از زواياي گوناگون است. وي با تأكيد بر دقت لازم در شناسايي سازمان‌هاي همكار براي حل مسائل ادامه داد: بايد تعريفي صحيح از همكاري‌هاي بين بخشي و دستگاهي ارائه كرد تا هر دستگاه در بخش مربوط به خود، اقدامات لازم را انجام دهد.
معاون برنامه‌ريزي و هماهنگي معاونت امور زنان و خانواده رياست‌جمهوري اضافه كرد: در حال برنامه‌ريزي براي ساماندهي وضعيت زنان آسيب‌ديده و آسيب‌پذير، حمايت از بهبود وضعيت مهدهاي كودك فرزندان زنان زنداني، توانمندسازي خانواده‌هاي زندانيان و كارآفريني دختران دانش آموخته دانشگاهي هستيم. نژادي تأكيد كرد: در صورتي كه اين مرحله با همكاري ساير دستگاه‌ها به خوبي پيش رود، اجرا و پايش آن نيز با سهولت بيشتري انجام خواهد شد. به گفته وي، به طور خاص حوزه زنان و خانواده، مخاطبان بسيار گسترده و از گروه‌هاي سني، جنسي و موضوعي دارد كه پرداختن به همه مسائل آنها به طور همزمان ميسر نيست. نژادي با بيان اينكه نگاه حاكم بر مجموعه دولت نگاه همكاري است، ابراز اميدواري كرد كه توان بهره‌مندي از اين فضاي مثبت وجود داشته باشد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن