تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813200420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موسسه پترولوجيستيكس : توليد نفت اوپك طي ماه مي افزايش خواهد يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: موسسه پترولوجيستيكس : توليد نفت اوپك طي ماه مي افزايش خواهد يافت
خبرگزاري فارس : موسسه تحقيقاتي پترولوجيستيكس در تازه ترين گزارش خود پيش بيني كرد ، ميزان توليد نفت اوپك طي ماه مي روزانه 700 هزار بشكه افزايش خواهد يافت .


به گزارش خبرگزاري فارس ، رويترز ضمن اعلام اين خبر افزود : افزايش توليد عربستان و نيجريه ، تاثير زيادي در رشد 700 هزار بشكه اي اوپك در اين مدت خواهد داشت .
بر اساس اين گزارش ، توليد 13 كشور عضو اوپك در اين مدت به بيش از 4/32 ميليون بشكه در روز خواهد رسيد . اين رقم طي ماه آوريل به كمتر از 7/31 ميليون بشكه رسيده است . افزايش توليد و صادرات عراق نيز نقش مهمي در افزايش توليد اوپك داشته است . ميزان توليد نفت عربستان طي ماه مي به بيش از 3/9 ميليون بشكه در روز مي رسد كه نسبت به ماه آوريل 200 هزار بشكه افزايش خواهد داشت . توليد نيجريه نيز با 200 هزار بشكه افزايش به بيش از 05/2 ميليون بشكه خواهد رسيد . بر اين اساس ، توليد نفت عراق نيز با 280 هزار بشكه افزايش به 57/2 ميليون بشكه در روز خواهد رسيد . ميزان توليد 12 عضو اوپك به غير از عراق نيز در اين مدت به بيش از 83/29 ميليون بشكه مي رسد كه از سقف تعيين شده 67/29 ميليون بشكه اي بيشتر خواهد بود .
انتهاي پيام /
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 334]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن