تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803621112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم رعايت خط قرمزها در توافق نهايي/ از آثار تقوا توفيقي است که در مذاکرات بدست آمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ تير ۱۳۹۴ (۱۵:۱۵ب.ظ)
آيت‌الله موحدي‌کرماني: لزوم رعايت خط قرمزها در توافق نهايي/ از آثار تقوا توفيقي است که در مذاکرات بدست آمد موج -آيت الله موحدي کرماني با بيان اينکه يکي از برکات تقوا اين است که انسان را از بن بست و سختي ها خارج مي‌کند، گفت: يکي از نمونه هاي آثار تقوا توفيقي است که نمايندگان ما در مذاکرات هسته‌اي بدست آوردند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله موحدي کرماني در خطبه هاي دوم نماز جمعه اين هفته تهران با بيان اينکه پس از 23 ماه تلاش مداوم در عرصه هاي سياسي ، اقتصادي ، عزتي بزرگ نصيب ايران و ايراني شد، اظهار کرد: اين نتيجه مرهون پايداري مردم صبور ايران است که دشمنان ايران را از تحريم ظالمانه پشيمان کرد و آن‌ها را مجبور به احترام و تکريم ايراني کرد و همچنين مرهون هدايت هاي مستمر رهبر عاليقدر مان است که با تذکرات و هشدارهاي خود مسير صحيح را به تيم مذاکره کننده نشان مي دادند.
امام جمعه موقت تهران با بيان اينکه موفقيت هاي بدست آمده در مذاکرات مرهون تلاش هاي مدبرانه رئيس جمهور محترم و تيم مذاکره کننده است که با تلاش خستگي ناپذير و منطق قوي خود در عرصه هاي مذاکره طرف مقابل را مجاب به عقب نشيني و پذيرش حق و اعتراف به حقوق ايرانيان نمودند گفت: مقاومت مردم در مقابل تحريم ها و فشارهاي اقتصادي آمريکا را مايوس کرد از اينکه بتواند با تحريم تمديد و تشديد آن مردم را تسليم کند.
وي گفت: پايداري مردم آمريکا را مجبور کرد که باور کنند راه علاج، تهديد و زور نيست بلکه بايد به احترام و تکريم ايرانيان روي آورند. به شکلي که گفت اگر دستاورد هسته‌اي را رد کنند من آن را رد را وتو مي کنم.
خطيب نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به اينکه رژيم صهيونيستي و حاميانش به ويژه عربستان سعودي از توافق حاصل شده ناراحت هستند و همين بهترين سند ارزش اين توافق است، اظهار کرد: به ياد شهيد بهشتي بگذار عصباني باشند و از اين عصبانيت، بميرند.
موحدي کرماني با اشاره به اينکه هنوز سرنوشت نهايي بيانيه و پنج پيوست آن مشخص نشده است و بايد راهي شوراي امنيت سازمان ملل، کنگره آمريکا، مجلس شوراي اسلامي و شوراي عالي امنيت شود، افزود: تيم مذاکره کننده تلاش خود را انجام داده است و راه پر پيچ و خم سختي را طي کرده است؛ چرا که مجاب کردن گروهي زياده خواه که به دنبال لجاجت و بهانه گيري هستند کار آساني نيست.
وي با اشاره به اينکه وزير امور خارجه فرانسه گفته است به دقت نحوه استفاده ايران از منابع حاصل از رفع تحريم ها را زير نظر داريم، گفت: اين گنده‌گويي ها تا کي ادامه خواهد داشت. با توجه به ارشادات رهبري آنچه که باعث رضايت مردم از توافق خواهد شد، مشتمل بر شش بند است که شامل تامين شدن حقوق مردم ايران، رعايت تمام خطوط قرمز، فراموش نکردن آرمان هاي انقلاب به ويژه استکبار ستيزي، برداشته شدن يک جاي تحريم هاي ظالمانه، برگشتن ثروت هاي ملي بلوکه شده و جلوگيري از آسيب وارد شدن به عزت اسلامي و غرور ملي ايران مي باشد.
امام جمعه موقت تهران خطابه به هيأت مذاکره کننده ايراني گفت: کار سنگيني را انجام داده ايد اما کار سنگين تري پيش رو داريد چون با مشکلاتي مواجه خواهيد بود از قبيل غيرقابل اعتماد بودن برخي از شش قدرت طرف مقابل و نقض عهدهاي محتمل آن‌ها و به اصطلاح دبه کردنشان .
وي افزود: هيات مذاکره کننده با کار سنگين تري روبرو خواهد بود چرا که ممکن است با بهانه جويي هاي واهي مثلا مدعي شوند ايران به تعهدات خود عمل نکرده و بخواهند تحريم ها را برگردانند و يا اينکه دست به تحريف و تفسيرهاي غلط مطابق ميل خود بزنند؛ لذا مذاکره کنندگان ما بايد در بيانيه دقت لازم را به خرج دهند تا از کلماتي که امکان تحريف داشته باشد بپرهيزند.
موحدي کرماني با بيان اينکه در متن بيانيه بايد از کلمات کاملا شفاف استفاده شود، گفت: متاسفانه از همين حالا زياده خواهي هايي به گوش مي رسد مثلا مي گويند ايران بايد دو سوم سانتريفيوژهاي خود را تحت نظارت بين‌المللي قرار دهند، طي ده سال آينده غني سازي نکند، 98 درصد اورانيوم غني شده خود را کنار بگذارد و اين ذخيره تا 15 سال آينده ثابت بماند، تحريم هاي مربوط به حقوق بشر به منظور افزايش امنيت اسرائيل حفظ شود، صنعت هسته‌اي محدود شود، نظارت هاي گسترده انجام شود و محدوديت ظرفيت غني سازي براي 10 سال ادامه يابد که اين زياده خواهي ها و طرح آن‌ها هشداري براي هيأت ايراني است که در تدوين متن بيانيه دقت لازم را داشته باشند.
امام جمعه موقت تهران گفت:‌ به دليل اهميت موضوع تدوين بيانيه پاياني خوب است از دانشمندان و نخبگان و اساتيد به ويژه در حوزه هسته‌اي استفاده شود و نظرات آن‌ها شنيده شود. مخصوصا با توجه به اينکه زمزه هايي به گوش مي رسد مبني بر اينکه در بيانيه دستورات رهبري و خطوط قرمز مراعات نشده است که در اين رابطه جزوه چند صفحه اي به دست من رسيده است.
موحدي کرماني در پايان خطبه هاي دوم از سيستم صوتي مصلي تهران گلايه کرد و گفت:‌ اگر مديريت مصلا که عهده دار سيستم صوتي است نمي تواند آن را اصلاح کند عزيزان ما در ستاد نماز جمعه آمادگي انجام اين کار را دارند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن