تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798592295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاموند: در راهپیمایی روز قدس ایران، تنها علیه اسرائیل شعار داده نشد / نتانیاهو: می خواهی به صحبت هایت واکنش نشان دهم؟ / هاموند: ادامه بده، می دانم که چه می خواهی بگویی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: هاموند: در راهپیمایی روز قدس ایران، تنها علیه اسرائیل شعار داده نشد / نتانیاهو: می خواهی به صحبت هایت واکنش نشان دهم؟ / هاموند: ادامه بده، می دانم که چه می خواهی بگویی
در آغاز این نشست خبری فیلیپ هاموند مذاکرات هسته ای با ایران را مذاکراتی فشرده و دقیق توصیف کرد که باعث جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای خواهد شد و شامل نظارت سرزده از برنامه هسته ای ایران خواهد بود تا اطمینان بدهد که برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است!
به گزارش نامه نیوز،  رویارویی عصبی و حاکی از ناآرامی «فیلیپ هاموند» وزیر امور خارجه انگلیس و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل مقابل دوربین ها که روز پنجشنبه رخ داد، حاکی از وجود تنش میان طرفین درباره موافقتنامه هسته ای ایران و کشورهای قدرتمند جهان بود.

نتانیاهو روز گذشته در سخنان خود خطاب به پارلمان انگلیس اعلام کرد اسرائیل از هیچ گونه توافقی با ایران خرسند نخواهد بود. یک روز پس از مطرح شدن این سخنان، هاموند با نتانیاهو دیدار کرد تا شاید بتواند نگرانی های وی را در خصوص امضای موافقتنامه هسته ای با ایران از بین ببرد.

اما اظهار نظرهای آنها خطاب به خبرنگاران پیش از برگزاری نشست، حاکی از تفاوت اوضاع در مقایسه با همیشه بود. آنها اظهار نظرهای دیپلماتیک خود را به صورت مختصر بیان کردند و سپس به مدت 20 دقیقه رویاروی یکدیگر قرار گرفتند. در جریان این نشست، هم نتانیاهو و هم هاموند گهگاه خشمگین به نظر می رسیدند و در آخر نیز، گویی به واسطه مناظره با یکدیگر سرگرم شده بودند.

در آغاز این نشست خبری فیلیپ هاموند مذاکرات هسته ای با ایران را مذاکراتی فشرده و دقیق توصیف کرد که باعث جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای خواهد شد و شامل نظارت سرزده از برنامه هسته ای ایران خواهد بود تا اطمینان بدهد که برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است!

فیلیپ هاموند با تاکید بر اینکه می داند نتانیاهو مخالف این توافق است ،خواست تا پیشاپیش او را آرام کند و حتی گفت برخلاف آنچه که نتانیاهو می گوید، تحریم های ایران یک روزه برداشته نمی شوند .

زمانیکه سخنان فیلیپ هاموند به پایان رسید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی صحبت های خود را آغاز کرد.

نتانیاهو از اینکه توافق هسته ای ، ایران را وادار به تغییر رفتارش نکرده است ، انتقاد کرد.

وی همچنین از مطرح شدن شعارهای ضد اسرائیلی در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار ناراحتی کرد و خطاب به فیلیپ هاموند گفت چرا انگلیس و دیگر کشورها موضع گیری ها در راهپیمایی تهران را محکوم نکردند!

نتانیاهو در پایان صحبت های مقدماتی خود خطاب به فیلیپ هاموند گفت پس از پایان کنفرانس در طبقه بالایی ، بیشتر درباره توافق هسته ای و اشکالات آن صحبت خواهیم کرد!

مشاجره از اینجا کم کم شروع شد. نخستین حرکت را فیلیپ هاموند شروع کرد. وی برخلاف رویه معمول که ابتدا هر یک از دو مقام دیپلماتیک صحبت های مقدماتی می کنند و سپس به پرسش های خبرنگارن پاسخ می دهند، این کار را نکرد و بعد از صحبت های نتانیاهو در واکنش به او صحبت کرد.

فیلیپ هاموند گفت: من منتظرم تا این بحث را ( در طبقه بالا) داشته باشیم اما می خواهم خیلی پاسخ کوتاه به شما بدهم. وی سپس خطاب به نتانیاهو گفت نگرانی هایش را درباره ایران درکمی کند اما در راهپیمایی که شما به آن اشاره کردید ما نیز شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس شنیدیم!

وقتی که صحبت های فیلیپ هاموند به پایان رسید نتانیاهو خطاب به فیلیپ هاموند به کنایه گفت: می خواهید که من هم به صحبت های شما واکنش نشان دهم؟

فیلیپ هاموند گفت: ادامه بده.

نتانیاهو سپس گفت: من یک واکنش دیگر داشته باشم.

فیلیپ هاموند گفت: ادامه دهید من می دانم که شما می خواهید حرف آخر را بزنید.

نتانیاهو گفت: نه بلکه برعکس ، آنها علنا خواستار نابودی ما می شوند و برای نابودی ما کار می کنند که این مسئله بسیار متفاوت از اعلام موضع است.

نتانیاهو وقتی که واکنش خود به صحبت های قبلی هاموند را تمام کرد خطاب به وی گفت: باز هم می خواهید ادامه دهید؟

وزیر امور خارجه انگلیس گفت: برویم بالا و بحث کنیم.....

فیلیپ هاموند گفت: چیزی که ما( دو نفر) ثابت کرده ایم این است که دیگر نیازی نیست تا خبرنگاران پیش ما باشند و از ما پرسش کنند تا ما پاسخ بدهیم....




۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن