تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819703989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپيمايي روز قدس جرقه اي براي حذف اسرائيل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۳۷ق.ظ)
نماينده مجلس: راهپيمايي روز قدس جرقه اي براي حذف اسرائيل است موج - عضو کميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: راهپيمايي روز قدس جرقه اي براي خيزش تمام مسلمانان براي حذف اسرائيل غاصب است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد اسماعيلي گفت: تمام جهان اسلام بايد براي آزاد سازي فلسطين از دست اشتغالگران؛ بسيج شوند و به پا خيزند و انزجار خود نسبت به رژيم غاصب اسرائيل را اعلام کنند.
وي يادآورشد: قبله اول مسلمانان در اشغال صهيونيست‌هاست و از اين رو اين سرزمين مختص به يک کشور اسلامي نيست و همه مسلمانان در برابر آن وظيفه قيام و اعتراض عليه اشغالگران را دارند.
اسماعيلي اظهار کرد: مسلمانان بايد به پا خيزند و نشان دهند که همراه قدس هستند و براي آزادسازي اين سرزمين از دست اشغالگران کمک کنند.
نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شوراي اسلامي گفت: اينکه امروز صهيونيست‌ها توانسته‌اند بخش عظيمي از سرزمين فلسطين را اشغال کنند، ناشي از سهل انگاري برخي کشورهاي اسلامي است.
اسماعيلي خاطرنشان کرد: به راستي که امام خميني (ره) تعبير درستي از ماهيت رژيم کودک کش صهيونيستي به کار بردند و آن را غده سرطاني ناميدند.
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: زماني که در قلب جهان اسلام، همچون توده اي بدخيم رژيم ايجاد شد که مسلمانان يک سرزمين را کشت و کشور آنان را غصب کرد، بايد هم براي آن تعبير غده سرطاني را به کار برد.
وي ادامه داد: شکل گيري چنين رژيمي که در قلب جهان اسلام به خود مسلمانان تجاوز و سرزمين آنان را اشغال مي‌کند، دهن کجي براي همه مسلمانان محسوب مي‌شود.
نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه به حتم اين راهپيمايي‌ها و حرکت‌هاي ضد صهيونيستي به اميدوارتر شدن فلسطينيان کمک کرده است، گفت: پيش از پيروزي انقلاب اسلامي، مستکبران و جهان خواران به گونه اي عرصه جهاني را رقم مي‌زدند که فلسطين به عنوان سرزميني اشتغال شده، رو به فراموشي مي‌رفت.
وي افزود: زماني که امام با فرمان تاريخي خود، آخرين جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس، اعلام کردند، خط بطلاني بر تمام اين سياست‌ها کشيدند و براي جهانيان تلنگري نسبت به وضعيت اين کشور زدند.
اسماعيلي يادآورشد: روز قدس توانست روحيه اي در ميان مردم فلسطين ايجاد کند و به حتم با هر گامي که در اين عرصه برداشته شد، از پيشروي صهيونيست‌هاي غاصب جلوگيري شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن