تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819244062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز مذاکرات تايدواتر و شرکت‌هاي کشتيراني با طرف هاي خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۱۳ب.ظ)
با لغور رسمي تحريم‌ها امکان پذير شد؛ آغاز مذاکرات تايدواتر و شرکت‌هاي کشتيراني با طرف هاي خارجي موج - تحريم‌هاي تايدواتر و شرکت‌هاي کشتيراني رسماً لغو شده و اين شرکت‌ها مذاکرات خود را با طرف‌هاي خارجي علناً آغاز خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، شرکت بورسي تايدواتر با اشاره به تحريم اين شرکت توسط آمريکا از سال 91 اعلام کرد با انتشار متن کامل توافقنامه ايران و کشورهاي 1+5 از ليست تحريم‌هاي آمريکا خارج شده است.
با توافق جامع هسته اي بين ايران و کشورهاي 1+5 اميدواري‌ها به خارج شدن فهرست شرکت‌هاي ايراني از تحريم‌هاي بين المللي افزايش يافت و دقايقي قبل با انتشار متن کامل توافقنامه و فهرستي بلند بالا از اشخاص حقيقي و حقوقي که طي سال‌هاي اخير توسط آمريکا و اتحاديه اروپا به موجب مسائل هسته اي و تسليحاتي تحريم شده بودند، مشخص شد شرکت تايدواتر خاورميانه همراه با تعداد زيادي از شرکت‌هاي کشتيراني ايراني از ليست تحريم‌ها خارج شدند.
بر اين اساس از امروز تحريم‌هاي مختلف اعمال شده عليه شرکت تايدواتر و شرکت‌هاي کشتيراني رسماً لغو شده و اين شرکت‌ها مذاکرات جدي خود را با طرف‌هاي خارجي علناً آغاز خواهند کرد.
همچنين تايدواتر از هم اکنون آمادگي خود را براي حضور جدي و مقتدر در تمامي مزايده‌ها و مناقصه‌هاي بنادر ايران اعلام کرده و آمادگي دارد با تمام توان و ظرفيت خود نسبت به تأمين مالي پروژه‌هاي مختلف بندري همراه با ديگر شرکت‌هاي توانمند دريايي و بندري ايران مشارکت داشته باشد.
متن توافق هسته‌اي بايد از سوي کنگره آمريکا بررسي و مورد تأييد قرار گيرد و مشخص نيست در نهايت شرکت‌هاي تحريم شده ايراني در چه زماني مشمول لغو تحريم‌ها خواهند شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن