تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798660452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو مجلس خبرگان رهبری: آمار برخی جرایم در آذربایجان‌شرقی به مرز هشدار رسیده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری:
آمار برخی جرایم در آذربایجان‌شرقی به مرز هشدار رسیده است
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمار برخی جرائم در آذربایجان‌شرقی به مرز هشدار و خطر رسیده است، گفت: برای رفع این معضل دست به دامن نهادهای فرهنگی هستیم.

خبرگزاری فارس: آمار برخی جرایم در آذربایجان‌شرقی به مرز هشدار رسیده است



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سید محمد واعظ‌موسوی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه فعلا قصد کاندیدا شدن برای انتخابات دور بعد مجلس خبرگان را ندارم، اظهار داشت: خود را به عنوان یک فرد فرهنگی می‌دانم چرا که لباس روحانی ما رنگ و بوی فرهنگی دارد.   وی با اشاره به اینکه در بین رسانه‌های استانی انگار ما ناتنی هستیم که طی بیش از هشت سال کار بنده در خبرگان شاید تعداد تماس‌هایی که برای مصاحبه از استان شده کمتر از تعداد انگشتان یک دست باشد، تصریح کرد: بیشتر مصاحبه‌هایی که از ما می‌شود از طریق رسانه‌های تهران و قم است و در آنجا ما شخصیت رسانه‌ای هستیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اقدامات انجام شده توسط خبرگان رهبری رسانه‌ای نیست و به همین دلیل اعضای آن دفتر کار ندارند و به جای آن ارتباط اعضای خبرگان رهبری با بطن جامعه به صورت شخصی و چهره به چهره است.
عضو کمیسیون سیاسی و اجتماعی مجلس خبرگان با بیان اینکه بین نمایندگان مجلس خبرگان و مردم یک گسست سازمان یافته وجود دارد، گفت: تمام نمایندگان خبرگان در جامعه زندگی می‌کنند و با آحاد مردم در ارتباط هستند.
وی با تاکید بر اینکه ارتباط نمایندگان خبرگان خیلی تحقیقی‌تر و به واسطه راه‌های ارتباطی مختلف است، اظهار داشت: همان طور که به قول مقام معظم رهبری اخبار از 18 کانال مختلف به ایشان می‌رسد، برای ما هم این گونه است. واعظ‌موسوی با بیان اینکه خبرگان رهبری سالانه دو نشست خصوصی با رهبری دارند که جزئیات آن رسانه‌ای نمی‌شود، گفت: نمایندگان مجلس خبرگان افراد عادی نیستند و کوچک‌ترین اصل آن دارا بودن اجتهاد است و داشتن اجتهاد نیز بدین معنی است که فرد به مرحله‌ای رسیده که دارای استنباط است.
وی با بیان اینکه تمام اجلاس‌های مجلس خبرگان بر اساس آیین‌نامه برگزار می‌شود و یک یا دو نفر که در مسائل کلان صاحب نظر هستند به این نشست‌ها دعوت می‌شوند، گفت: به طور مثال شخص ضرغامی که توسط رهبری برای مدیریت صدا و سیما انتخاب شده بود و یا وزیر ارشاد دولت گذشته بارها برای ارائه توضیحات به اجلاس خبرگان دعوت شدند.
این عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شبکه‌های ارتباطی مجازی با بیان اینکه بنده هم عضو برخی گروه‌های مجازی موجود در تلفن‌های همراه هستم، تصریح کرد: آخرین موردی که هم اکنون نیز در دستور کار کمیسیون سیاسی و اجتماعی مجلس خبرگان قرار دارد، پهنای باند و شبکه‌های مجازی است.
واعظ‌موسوی ادامه داد: در این مورد موافقان و منتقدان خارج و داخل حوزه علمیه دعوت شدند چرا که حوزه علمیه در بحث رسانه بسیار پیشتاز است. هر دو طرف به طور مستقل دعوت شدند و از آنها توضیح خواسته شده است. طی دستور بعدی جلسه مقرر شده این دو طیف با هم در جلسه‌ای حضور داشته باشند و این مورد بررسی شود.
عضو کمیسیون سیاسی و اجتماعی مجلس خبرگان رهبری در رابطه به بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز اظهار داشت: آیا کسانی که مدافع حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستند خودشان هم راضی به حضور خانواده خود در این محیط‌ها هستند؟
وی تاکید کرد: مراجع با توجه به شرایط و فضای موجود حضور زنان در این مکان را صلاح نم‌ دانند و بقیه هم نباید در این مورد پافشاری کنند چرا که هر کسی متشرع شود باید یک سری محدودیت‌ها را بر عهده بگیرد.
این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توافق هسته‌ای ایجاد شده نیز با تاکید بر اینکه بحث کاسبان تحریم را تائید می‌کنم، گفت: تعداد زیادی وجود دارند که از توافق حاصل شده راضی نیستند. انتهای پیام/60002/ع

94/04/24 - 14:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن