تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوگند نتانیاهو و رهبر مخالفان علیه توافق هسته‌ای |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سوگند نتانیاهو و رهبر مخالفان علیه توافق هسته‌ای
روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت: «بنیامین نتانیاهو» و «ایزاک هرزوگ» رهبر اپوزیسیون و رییس اتحادیه صهیونیست چهارشنبه شب سوگند خوردند که در برابر توافقنامه هسته ای امضا شده بین ایران و قدرت های جهانی متحد باشند.
کد خبر: ۵۱۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ - 15 July 2015


روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت: «بنیامین نتانیاهو» و «ایزاک هرزوگ» رهبر اپوزیسیون و رییس اتحادیه صهیونیست چهارشنبه شب سوگند خوردند که در برابر توافقنامه هسته ای امضا شده بین ایران و قدرت های جهانی متحد باشند.


به گزارش «تابناک»، هرزوگ در دیداری که نتانیاهو چهارشنبه شب برای در جریان قرار دادن وی از تبعات امنیتی توافقنامه هسته ای ایران و جزئیات مسایل مطرح شده در نشست کابینه رژیم صهیونیستی ترتیب داده بود، بار دیگر از این توافقنامه، به عنوان توافقنامه ای بد یاد کرد و گفت: با توجه به تحولات اخیر، هر کاری را که برای تضمین امنیت اسرائیل لازم باشد، انجام خواهد داد.


جروزالم پست افزود: نتانیاهو ضمن استقبال از اظهارات هرزوگ، گفت که همسویی دولت ائتلافی و اپوزسیون در ارتباط با منافع ملی، مسأله ای حایز اهمیت و برای نشان دادن جبهه ای متحد به دنیا، لازم و حیاتی است.


ایران و دولت های عضو گروه 1+5 روز سه شنبه پس از 22 ماه مذاکره سخت و فشرده برای رفع سوء تفاهم ها در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران و همزمان لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران به توافق رسیدند.


در نتیجه این توافق که با رعایت چارچوب ها، دستورالعمل ها و خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران تدوین شد، دستاوردهای گسترده ای در حوزه هسته ای و لغو تحریم ها حاصل شد.


توافق میان ایران و پنج بعلاوه یک و دستاوردهای آن برای ایران، خشم شدید مقامات رژیم صهیونیستی ، جمهوری خواهان تندروی آمریکا و برخی مقامات مرتجع منطقه را برانگیخته است. 




ایرنا












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن