تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816304377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با وجود محدوديت‌هاي اعتباري، اعتبارات مسکن بيش از دو برابر افزايش‌ يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ تير ۱۳۹۴ (۹:۳۵ق.ظ)
با وجود محدوديت‌هاي اعتباري، اعتبارات مسکن بيش از دو برابر افزايش‌ يافت موج - مدير کل دفتر توانمندسازي و ساماندهي سکونتگاه‌هاي غيررسمي کشور در مورد بودجه گفت: با وجود محدوديت‌هاي اعتباري که دولت با آن مواجه بود، اعتبارات امسال بيش از دو برابر افزايش‌ يافته و از رقم 17 ميليارد تومان سال گذشته به 36 ميليارد تومان در سال جاري رسيده است.
به گزارش خبرگزاري موج، نريمان مصطفايي، مدير کل دفتر توانمندسازي و ساماندهي سکونتگاه‌هاي غيررسمي کشور، گفت: تلاش داريم با تشکيل کارگروه ويژه با بانک مرکزي، از طريق منابع بانکي يا ساير منابع در اختيار دولت به مساله وام‌هاي بانکي بافت‌هاي فرسوده سر و سامان بدهيم.
نريمان مصطفايي اظهار کرد: در سال 93 به دليل مشکلات منابع مالي بانک‌ها در خصوص پرداخت تسهيلات خيلي موفق نبوديم اما امسال با توجه به تشکيل کارگروه ويژه با بانک مرکزي و در صورت همکاري بانک‌ها تلاش داريم از طريق منابع بانکي يا ساير منابع در اختيار دولت وام‌هاي بانکي سر و سامان بگيرد
وي افزود: تاکنون برنامه مطالعاتي توانمندسازي و ساماندهي سکونت‌گاه‌هاي غيررسمي 91 شهر در دستور کار قرار گرفته و اقدامات اجرايي بيش از 30 شهر مصوب آغاز شده که حدود 105 ميليارد تومان هزينه شده و امسال هم حدود 20 ميليارد تومان براي اجراي پروژه‌هاي مختلف آموزشي، فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي ساير شهرها را در دستور کار قرار داده‌ايم.
مصطفايي هم‌چنين اظهار کرد: با برخي دستگاه‌ها از جمله سازمان شهرداري‌ها، معاونت امور زنان و بسيج سازندگي، تفاهم‌نامه هماهنگي بين بخشي امضا کرده‌ايم که طي اقدامات مشترک، همزمان با توانمندسازي، بحث پيشگيري را در سکونت‌گاه‌هاي غيررسمي انجام دهيم.
مدير کل دفتر توانمندسازي و ساماندهي سکونتگاه‌هاي غيررسمي در خصوص بحث بودجه اظهار کرد: با وجود محدوديت‌هاي اعتباري که دولت با آن مواجه بود، اعتبارات امسال بيش از دو برابر افزايش‌ يافته و از رقم 17 ميليارد تومان سال گذشته به 36 ميليارد تومان در سال جاري رسيده است.
وي گفت: موضوع ساماندهي سکونتگاه‌هاي غيررسمي به‌ طور جدي در دستور کار قرار دارد و در برنامه ششم به‌ عنوان يکي از موضوعات خاص از سوي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي پيگيري مي‌شود.
مصطفايي به مصوبه شوراي عالي پول و اعتبار در خصوص رقم وام‌ها اشاره و تأکيد کرد: وام نوسازي کلان‌شهرها 50 ميليون تومان، مراکز استان‌ها 40 ميليون تومان و زير مراکز استان‌ها 30 ميليون تومان براي هر واحد در نظر گرفته شده است.
به گفته مدير کل دفتر توانمندسازي و ساماندهي سکونتگاه‌هاي غيررسمي قرار است سالانه 300 هزار واحد مسکوني نوسازي شود که طي شش سال يک‌ميليون و هشت‌صد هزار واحد مسکوني، نوسازي خواهد شد.
وي در خصوص ورود بخش خصوصي به بحث ساماندهي بافت‌هاي فرسوده گفت: يک سري تفاهم‌نامه با بخش خصوصي از جمله انجمن انبوه‌سازان امضاشده و نوسازي با همکاري مردمي را در دستور کار داريم که ان‌شاءالله با گشايش‌هاي اقتصادي اين موضوع در دستور کار قرار مي‌گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن