تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820833747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم مذاکره کننده برخطوط قرمز ايستادگي کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۴ (۱۵:۱ب.ظ)
فولادگر: تيم مذاکره کننده برخطوط قرمز ايستادگي کرد موج-نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي گفت: ايستادگي تيم مذاکره کننده هسته اي استقلال، عزت و حقانيت جمهوري اسلامي ايران را نشان داد و اين موضوع يکي از دلايل به طول انجاميدن اين دور از مذاکرات بود.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا فولادگر روز سه شنبه در نشست خبري به همراه حجت الاسلام احمد سالک کاشاني اعضاي مجمع نمايندگان استان اصفهان درباره مذاکرات هسته اي توضيحاتي دادند.
حميدرضا فولادگر گفت: مردم شرق اصفهان طوماري را امضا کردند که در آن از مواضع رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات حمايت شده است.
وي با بيان اين که امضاکنندگان اين طومار در مناطق محروم اصفهان زندگي مي‌کردند و پس از امضاي اين طومار ابراز اميدواري کردند که در مسير توافق هسته اي خطوط قرمز رعايت شده باشد، افزود: نفس قضيه مذاکرات و قرارگرفتن قدرت‌ها در يک سوي ميز و ايران در سوي ديگر براي ما پيروزي به حساب مي‌آيد اما بايد ببينيم که آمريکايي‌ها چگونه مي‌خواهند اين توافق را در عمل اجرايي کنند.
احمد سالک کاشاني نيز با اشاره به امضاي اين طومار ابراز اميدواري کرد که توافق هسته اي منافع ملي کشور را تأمين کند و ادامه داد: اگر توافق به نفع آمريکا باشد ما پايان انقلاب را امضا کرديم و اگر توافق به نفع ايران باشد بايد فاتحه آمريکا را خواند.
وي با تشکر از رزمندگان تيم مذاکره کننده هسته اي اضافه کرد: مجمع نمايندگان استان اصفهان مدافع مذاکرات هسته اي هستند اما آمريکا در اين مذاکرات به دنبال فرسايشي کردن آن بود؛ زيرا مي‌خواست مردم ايران را از دفاع از انقلاب اسلامي مأيوس کند.
رييس کميسيون فرهنگي مجلس تصريح کرد: در عين حال يکي ديگر از اهداف آمريکايي‌ها فشار اقتصادي و ادامه رکود در کشور بود که مردم با مقاومت خود نشان دادند که تحريم نه فقط يک عيب نيست بلکه باعث خودکفايي ملت ايران نيز مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن