تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819496048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایستادگی تیم مذاکره کننده ایران در برابر گروه 1+5 ستودنی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت خمین: ایستادگی تیم مذاکره کننده ایران در برابر گروه 1+5 ستودنی است خمین- ایرنا- امام جمعه موقت خمین گفت: ایستادگی و مقاومت تیم مذاکره کننده کشوردر برابر زیاده خواهی های گروه 1+5 بسیار ستودنی است.


حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نمازجمعه افزود: مقام معظم رهبری و ملت فهیم ایران اسلامی همواره پشتیبان و حامی اصلی تیم مذاکره کننده هسته ای کشور است.
وی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشور، با پیروی از توصیه های مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات و هوشیاری خود توانسته اند، از حق مسلم ملت ایران اسلامی دفاع کنند.
امام جمعه موقت خمین با یادآور ی سالروز آغاز فعالیت مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان رهبری یکی از ارکان اصلی نظام است.
وی در خصوص نامگذاری 21 تیرماه به عنوان روز عفاف و حجاب اظهار کرد: دشمنان همواره در برهه های مختلف زمانی از انواع توطئه ها و دسیسه ها برای ترویج بی بندوباری و بدحجابی در کشور استفاده می کند.
کشف توطئه کودتای نوژه، روز قدس و مسئله فلسطین و سالروز بازداشت امام خمینی(ره) از دیگر محورهای خطبه های نماز جمعه خمین بود.
فرماندار خمین نیز در سخنرانی پیش از خطبه ها گفت: نامگذاری روز جهانی قدس پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاورد تدبیر و نگاه عالمانه امام خمینی(ره) به رهایی فسطین از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی است.
سید مهدی ساداتی افزود: روز جهانی قدس تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.
وی بیان کرد: نامگذاری روز جهانی قدس، زمینه موضع گیری آزادی خواهان جهان و ملت های دنیا را نسبت به جنایت های وحشیانه اسرائیل فراهم کرد.
ساداتی گفت: امروز پس از 36 سال از نامگذاری روز جهانی قدس به فرمان امام راحل (ره) شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی در دنیا و شکل گیری نهضت های آزادی بخش در اقصی نقاط جهان هستیم.
وی افزود: ملت ایران اسلامی همواره به عنوان سردرمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی، با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس با آرمانهای امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای کشور تجدید بیعتی دوباره می کند.
وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی همواره پشتیبان و حامی تیم مذاکره کننده هسته ای کشور است و حمایت از آنها را وظیفه خود می دانند.
وی، راه اندازی مجدد طرح بزرگ شرکت پتروشیمی و سایپا و سرمایه گذاری یک شرکتی چینی درخمین را یادآور شد و گفت: این اقدامات در حل معضل بیکاری شهرستان بسیار موثر خواهد بود.
وی افزود: قرار گرفتن خمین در ردیف مناطق محروم و معافیت 13 ساله مالیاتی سرمایه گذاران شهرستان، گام بسیار بلند دولت تدبیر و امید در راستای تسریع در توسعه و پیشرفت زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی است.
وی، خواستار راه اندازی مجدد پروژه آبرسانی از سد کوچری به شهرستان برای رفع بحران کم آبی در این شهرستان شد.ک/2
8122/6199/6012



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن