تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803726377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز همايش طب ايراني با محوريت غذا درماني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۴ (۱۳:۳۴ب.ظ)
آغاز همايش طب ايراني با محوريت غذا درماني موج-محمد دريايي در نشست خبري نخستين همايش طب ايراني در درمان بيماري‌هاي رايج با محوريت غذا درماني گفت: هدف و رويکرد محوري ما در برگزاري اين همايش درمان بيماري‌ها از طريق غذاست.
به گزارش خبرگزاري موج، متخصص علوم زيستي و طب ايراني با تاکيد بر اين که براي درمان نبايد تنها از دارو استفاده کرد گفت: غذادرماني رويکرد اصلي همايش طب ايراني است.
وي در ادامه با بيان اينکه کشورهاي اروپايي 50 سال است که با رويکرد به‌کارگيري از غذاي سالم و ارگانيک محصولات غذايي‌شان را توليد مي‌کنند، گفت: وجود بيماري‌هاي سرطاني و ديابت در کشور نشان از رويکرد اشتباه در استفاده از مواد غذايي در کشور دارد.
دريايي در ادامه با بيان اينکه در کشور طبق آمار وزارت بهداشت حدود هشت ميليون فرد مبتلا به ديابت وجود دارد، گفت: بسياري از مردم کشور داراي کبد چرب هستند که اين موارد مي‌تواند با بهره گيري از غذاهاي سالم درمان شود.
اين متخصص علوم زيستي و گياهي با بيان اينکه طب ايراني و اسلامي ظرفيت پاسخ گويي به تمام بيماري‌ها را دارد گفت: مبناي برنامه ما بهره گيري از غذاي سالم و اصولي است.
وي با اعلام اينکه غذاي سالم مي‌تواند جلوي ابتلا به بسياري از بيماري‌هاي رايج را بگيرد گفت: اين امکان منوط به استفاده از غذاهاي ارگانيک و سالم است.
دريايي در ادامه روغن زيتون، روغن کنجد و روغن حيواني را مناسب ارزيابي کرد و گفت: متاسفانه امروزه روغن‌هاي مايع طرفداران زيادي پيدا کرده است که منشأ بسياري از بيماري‌ها خواهد شد.
اين متخصص طب ايراني با اعلام اينکه هم اکنون پنج تا 10 درصد از مرغ‌هاي موجود در بازار کشور بدون آنتي بيوتيک و به اصطلاح مديريت شده هستند، گفت: رويکرد گسترده مردم به محصولات ارگانيک سبب کاهش اين محصولات خواهد شد.
وي در ادامه با انتقاد از نمک‌هاي موجود در بازار گفت: متاسفانه برخي استفاده از هر نوع نمک را براي بدن انسان مضر مي‌دانند، در حالي که برخي از نمک‌هاي دريايي براي بدن مفيد است.
وي در خصوص روغن‌ها نيز افزود: روغن‌هايي مانند روغن زيتون، کنجد و روغن حيواني سبب باز شدن عروق بدن مي‌شود، در حالي که روغن مايع با وجود اين که در بيرون از بدن انسان مايع است، پس از ورود به بدن منجمد مي‌شود و سبب گرفتگي عروق بدن مي‌شود.
وي افزود: افراد مي‌توانند با مصرف دو قاشق روغن زيتون و يک قاشق سرکه سيب در مدت 40 روز به باز شدن رگ‌هاي قلبشان کمک کنند.
دريايي در ادامه با تاکيد بر اين که طب نوين با ارائه داروهاي شيميايي مي‌تواند سبب به وجود آمدن بيماري‌هاي جديد شود، گفت: البته از طب سنتي نيز سوءاستفاده‌هايي شده است.
وي در پايان سخنانش، بروز بيماري‌هاي گوناگون در ميان جامعه را ناشي از عدم استفاده از غذاي خوب عنوان کرد.
نخستين همايش طب ايراني در درمان بيماري‌هاي رايج با محوريت غذادرماني امروز 23 تير با حضور برخي از مسوولان وزارت بهداشت، جهاد کشاورزي در مرکز همايش‌هاي برج ميلاد در حال برگزاري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن