تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوان گرایی اولویت اتاق بازرگانی اصفهان است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جوان گرایی اولویت اتاق بازرگانی اصفهان است
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: ایجاد معاونت جوانان در اتاق اصفهان را اقدامی عملی در راستای جوان گرایی اتاق دانست و گفت: باید شرایطی فراهم شود که در چهار سال آینده شاهد حضور هیات نمایندگان جوانی در اتاق اصفهان باشیم.
سید عبدالوهاب سهل آبادی در نشست هم اندیشی اعضای جوان اتاق با هیات نمایندگان اتاق اصفهان، خطاب به جوانان شرکت کننده در این نشست، اظهار داشت: باید شرایطی فراهم شود که در چهار سال آینده شاهد حضور هیات نمایندگان جوانی در اتاق اصفهان باشیم و جوانان در این دوره، آموزش فعالیت های مشترک اقتصادی و تشکلی را ببینند.
وی ایجاد معاونت جوانان در اتاق اصفهان را اقدامی عملی در جوان گرایی اتاق برشمرد و گفت: تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری اتاق اصفهان در اختیار جوانان عضو اتاق است.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار ارایه پیشنهاد از سوی جوانان برای افزایش کمی و کیفی فعالیت های اتاق اصفهان شد و گفت: اعضای جوان اتاق می توانند نقش مشاور برای هیات نمایندگان را ایفا کنند.
وی همچنین خواستار اشتغال زایی در واحدهای تولیدی و بازرگانی به مدیریت جوانان شد و گفت: اشتغال زایی جوانان مهمترین چالش اقتصادی استان اصفهان است که همه بخش های دولتی و خصوصی با کمک هم باید راههای برون رفت از آن را مورد بررسی قرار دهند.
وی اختصاص 30 درصد کرسی های کمیسیون های تخصصی اتاق به جوانان را از دیگر رویکردهای هیات نمایندگان دوره هشتم برای جوانان برشمرد.
عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان،تشکیل معاونت جوانان اتاق اصفهان را گامی ارزنده در تبیین و تقویت جایگاه جوانان در عرصه بازرگانی و صنایع ،معادن ،کشاورزی و خدمات استان برشمرد و گفت:هیات نمایندگان دوره هشتم اتاق اصفهان مصمم است در این دوره چهار ساله زمینه ظهور و بروز جوانان در عرصه اقتصاد استان را فراهم کنند.
امیر کشانی خطاب به فعالان اقتصادی جوان عضو اتاق اصفهان افزود: شرایط برای حضور جوانان در پارلمان بخش خصوصی فراهم شده است و باید از این فرصت نهایت استفاده شودتا زمینه برایمدیریت جوانان در بنگاههای اقتصادی و سایر بخش ها فراهم شود.
وی همکاری و همدلی جوانان را عامل موفقیت آنان در عرصه اقتصادی دانست و گفت: جوانان مانند کبوترانی می باشند که در ارتفاع پایین تر نسبت به بازها بهتر با هم پرواز می کنند تابازهای شکاری که قدرتمند از جوانان می باشند و این روحیه می تواند تمرینی برای مدیریت پروژه های اقتصادی بزرگ از دوران جوانی بین فعالان اقتصادی باشد.
دبیر کل اتاق اصفهان در این نشست تشکیل معاونت جوانان را نشان از اهمیت اتاق به ایجاد دپارتمان جوانان در ساختار اجرایی اتاق دانست و گفت:معاونت جوانان زیر نظر مستقیم ریاست اتاق است و می تواند نقش موثری در ارایه خدمات به جوانان فعال اقتصادی داشته باشد.
محمد گوهریان برگزاری دوره های آموزشیو رویدادهای معرفی محصولات جدید و استارت آپ ویکند (start up weekend) از اهم فعالیت های این معاونت برشمرد.
وی از ایجاد شعبه کانون کارآفرینی در استان اصفهان خبر داد و گفت:این کانون به عنوان سازمانی مردم نهاد در حوزه فناوری اطلاعات با هدف انگیزش،آموزش، اتصال و درخشش کارآفرینان حوزه کسب و کارهای آنلاین ، ظرفیت سازی و بهبود محیط کارآفرینی کشور از طریق توانمندسازی، تسهیل ارتباط و ارایه راهکارها به بازیگران اکوسیستم کارآفرینی در سطح استانی و ملی، با بهره گیری از الگوهای موفق بین المللی در كشور تشکیل شده است .
مرتضی بیشه عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان در این جلسه مهمترین و موثرترین وظیفهاتاق بازرگانی را آموزش فعالان اقتصادی و پژوهش در حوزه های مرتبط با فعالیت انان برشمرد و گفت: بزرگترین سرمایه اتاق اصفهان فعالین اقتصادی جوان است و در این دوره تلاش می شود از جوانان برای افزایش سطح کمی و کیفی فعالیت های اتاق استفاده شود .
وی خواستار ارتباط صنعت و دانشگاه با حضور جوانان فارغ التحصیل دانشگاهها شد و گفت: با وجود همایش های متعدد تعامل دانشگاه و صنعت هنوز اتفاق موثری دراین رابطه نیفتاده است .
بیشه خواستار اتاق بازرگانی توجه به شرکت های دانش بنیان و اعضای شبکه پژوهش شد و گفت:انجمن شرکت های دانش بنیان در اتاق اصفهان تشکیل شده وگام موثری برای حضور پررنگ این شرکتها در فضای اقتصادی استان است .
جعفر برکتین دیگر عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان در این جلسه خواستار استفاده جوانان فعال اقتصادی از فرصت پیش آمده جهت حضور در کمیسیون ها و بخش های مختلف اتاق شد و گفت:حضور در تشکل ها می تواند به تمرین کارگروهی و هدفمند بین جوانان منجر شود. 
مشاور عالی اتاق اصفهان در ایننشست با اشاره به برنامه راهبردی چهار ساله اتاقگفت:توانمند سازی جوانان وبانوان جزو اصول اصلی این برنامه می باشد .
علی نادری تشکیل کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمندسازی جوانان را گامی ارزنده در توانمندسازی جوانان در عرصه اقتصادی مهم دانست و گفت:اعضای جوان می توانند در کمیسیون های اتاق مشارکت فعال داشته باشند.


منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن