تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797007661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت رئیس سازمان سینمایی از چین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بازگشت رئیس سازمان سینمایی از چین خبرگزاری پانا: ˝حجت الله ایوبى˝ معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایى که براى بازدیدى رسمى و سه روزه به كشور چین سفر كرده بود ،بامداد یکشنبه به تهران بازگشت.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۲ تير ساعت 15:13

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، این دعوت در پاسخ به دیدار رسمى معاون وزیر و رییس سازمان سینمایى، امور مطبوعات ورادیو تلویزیون این كشور درشهریور سال گذشته به تهران انجام  شد. در سفر مقام چینى و هیات عالى رتبه این كشور به تهران پیش نویس تفاهم نامه گسترش همكارى هاى سینمایى دو كشور به امضا رسید و طى بازدید رییس سازمان سینمایى، در مورد زمینه هاى این همكارى ها قدم هاى موثرى برداشته و مقرر شد متن تفاهم نامه جامع دو كشور در همین زمینه، پس از بررسى و تدوین نهایى  شهریور سال جارى به امضا برسد.
 نخستین جلسه "حجت الله ایوبی" و" آرش امینی" با حضور معاون مدیر كل اجرایى وزارت خانه و مدیران كل همكارى هاى بین المللى، نظارت بر تولیدات مشترك و مدیر بخش آسیایى سینماى چین برگزار شد. در این جلسه به تفصیل در مورد راه هاى عملى تولید آثار سینمایى مشترك بین دو كشور، حمایت اكران متقابل تولیدات سینمایى و برگزارى هفته هاى فیلم مذاكره شد.
 اهم نتایج این نشست حمایت سازمان سینمایى چین از كمپانى shine work در تولید فیلم "راه شاوئولین " با بنیاد سینمایى فارابى، برگزارى هفته فیلم و در كنار آن بازار فیلم ایران در چندین استان و گشایش بخش ویژه مرور سینماى ایران در فستیوال راه ابریشم بود.
 در ادامه حجت الله ایوبى طى جلسه اى با رییس سازمان سینمایى و رادیو تلویزیون چین -sarft- به بررسى جایگاه سینماى دو كشور پرداخته و بر لزوم استفاده از تجربیات طرفین در بالا بردن میزان مخاطبان سینما تاكید كردند.
 لازم به ذكر است كه چین توانسته با به كارگیرى پنجاه هزار دستگاه سیستم پخش فیلم دیجیتال سیار،  دورترین و محروم ترین شهرها و روستاهاى كشور را كه فاقد سینما هستند، تحت پوشش اكران سراسرى فیلم هاى سینمایى قرار دهد که این امر تجربه موثری در بالابردن مخاطبان سینما به شمار می رود.
با توجه به آمار حاصل از این تجربه موفق، از كمپانى تولید و راه اندازى سینماى سیار و سامانه كنترل مركزى آن  بازدید شد و مقرر شد با توجه به امکان بهره برداری از این وسیله در روستاها و مناطق فاقد سالن سینما ، تبادلات اطلاعاتی و فنی بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
 در ادامه این بازدید رسمى، برنامه سفر به استان هنان و بازدید از معبد شائولین و مذاكره با شان شن، راهب بزرگ معبد با همراهى رییس كمپانى فیلم سازى shine work  پیش بینى شده بود. استان هنان چین با یكصد میلیون جمعیت،مركز و مبدا پیدایش ورزش هاى رزمى در چین است و هر ساله میلیون ها نفر علاقه مندان به این رشته ى ورزشى از سراسر جهان براى بازدید وگذراندن دوره هاى مختلف تكمیلى به این استان سفر مى كنند. در بدو ورود، استان دار هنان در حضور مقامات محلى در فرودگاه جانژو ضمن استقبال رسمى از هیات ایرانى  با اشاره به جمعیت صد میلیونى استان و علاقه ى وافر مردم آن به هنرهاى رزمى، تولید فیلمى با محوریت معبد شائولین را ایده اىجذاب توصیف كرد و آمادگى استان را براى همكارى در كلیه زمینه ها اعلام کرد.
در ادامه و ضمن ملاقات رییس سازمان سینمایى با راهب بزرگ معبد، وى با اشاره به تاریخچه هزار و پانصد ساله این معبد، به تفصیل در مورد مستندات موجود در مورد اصلیت و ریشه ایرانى بنیانگذار مجموعه شائولین، ساخت فیلم سینمایى با كشور  ایران را در زمینه این واقعیت تاریخى،ابتكارى جذاب ارزیابى كرده و همكارى همه جانبه این مجموعه را براى ساخت قریب الوقوع این فیلم، به اطلاع رئیس سازمان سینمایی رساند.
پس از برگزارى چند جلسه در زمینه نسبت و نوع مشاركت دو كشور در تولید این فیلم با رییس و مسئولان كمپانى Shine Work، طرفین به نقطه نظرات مشتركى در این زمینه دست پیدا كردند و مقرر شد در ادامه بنیاد سینمایى فارابى به عنوان طرف قرارداد از سوى ایران، ادامه مباحث را تا آغاز تولید قریب الوقوع فیلم دنبال كند.
 گفتنى است نخستین گام های تولید فیلم "راه شائولین" در زمان برگزارى بخش بین الملل سى و سومین جشنواره بین المللى فیلم فجر در اردیبهشت سال جاری برداشته شد كه  در نهایت منجر به امضاى پیش نویس قرارداد تولید بین بنیاد سینمایى فارابى و شركت شاین ورك چین شد.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن