تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819531884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان البرز رتبه نخست مبارزه باقاچاق کالا و ارزرا کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز: استان البرز رتبه نخست مبارزه باقاچاق کالا و ارزرا کسب کرد خبرگزاری پانا:مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز گفت: بنابر اعلام کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی ونظارت برقاچاق کالا و ارز کشور،کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استانرتبه نخست کشوری را دریافت کرد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۲ تير ساعت 13:46

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا، مسلم عادلی با اعلام این خبرگفت: این رتبه به دلیل موفقیت این کمیسیون در مقوله حمایت از تولید و شفاف سازی گردش کالا در سطح عرضه بوده است . وی افزود:حمایت کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز ازکارخانه های تولید کننده مشتقات نفتی و سایر تولید کنندگان از دیگر عوامل اینبرتری بشمار می رود. عادلی گفت:بازدیدهای به موقع و تکمیل سریع پرونده های سرمایه گذاران و تولید کنندگان برای ارتقای هرچه بیشتر چرخه تولید داخل  نیز سبب  کسباین رتبه برتر در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شده است. وی خاطرنشان کرد: براساس گزارشها کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارزاستان البرز طی سال جاری به دلیل اجرای طرحهای نظارتی در زمینه البسه دست دوم بعنوان الگوی کشوری نیز شناخته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن